Įkraunama...
Įkraunama...

Lietuvos dizainerių parduotuvės, "butikai"

QUOTE(Ms.Blonde @ 2014 05 30, 17:19)
lotuliukas.gif Idomu kokiu pagrindu turetu keliones islaidas grazint ir kaip priverst ta padaryt. Jei jau keliasdesimt litu is savu gaila rankines pakeitimui, tai is kur dar kelionei paimt (cia apie peleda) biggrin.gif

Pagrindas yra, jei pardavėjas piktybiškai ignoruoja kliento kreipimusis. Bet tam reikėtų ko gero iki teismo prieiti ax.gif
Už keliasdešimt litų rankinės nepakeisi lotuliukas.gif
Papildyta:
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 30, 18:18)
Tikrai galima  suderinti viską jei yra su kuo derinti smile.gif mano atveju tai aš galėjau tik pati su savimi viską derinti

Kalba ėjo apie tai, kad dėl rankinės galbūt reikėtų derinti savo darbo grafiką.
O Jūs tik susirašinėjote, ar ir telefonu bandėte kalbėtis?
Atsakyti
QUOTE(Mosso @ 2014 05 30, 18:48)
Pagrindas yra, jei pardavėjas piktybiškai ignoruoja kliento kreipimusis. Bet tam reikėtų ko gero iki teismo prieiti  ax.gif
Už keliasdešimt litų rankinės nepakeisi  lotuliukas.gif


Tai butent - tik teismo keliu nebent kazka issireikalaut. O nuvaziavus ir pasiprasius apmoket ta kelione pasijuoks i akis ir tiek.

Turejau omeny rankenos pakeitima - pardavejai tas tikrai nedaug kainuotu, nes odos ir kazkokios atlikusios yra, ir siaip toks gabaliukas savikaina nebrangus.
Atsakyti
QUOTE(Mosso @ 2014 05 30, 18:48)
O Jūs tik susirašinėjote, ar ir telefonu bandėte kalbėtis?


As tai supratau, kad parase emaila, gavo atsakymo kuris netenkino, parase dar viena, i kuri niekas nebeatsake g.gif Ir tada jau parase Fb g.gif
Atsakyti
QUOTE(Ms.Blonde @ 2014 05 30, 17:50)
Turejau omeny rankenos pakeitima - pardavejai tas tikrai nedaug kainuotu, nes odos ir kazkokios atlikusios yra, ir siaip toks gabaliukas savikaina nebrangus.

Butent drinks_cheers.gif
Niekaip nesuprantu tokio kariavimo su klientu del kazkokiu pora juosteliu odos, ir dar sakyt, kad "norejo pasipelnyti..." tai isvis kazkoks idiotizmas doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2014 05 30, 17:56)
As tai supratau, kad parase emaila, gavo atsakymo kuris netenkino, parase dar viena, i kuri niekas nebeatsake g.gif Ir tada jau parase Fb g.gif


as is viso to susirašymo, kuris kaip supratau vyko FB, ji parase, pelėda atsakė, kad tai ne brokas, pasiule atsiust jiems, kad jie galetu uz tam tikra mokesti pakeisti, ji prasae, kad nemokes, kad brokas ir t.t., pelėda parasė, kad jie isitikine, kad tai mechaninis pazeidimas ir kad ju pasiulymas galioja, o tada jau prasidejo, kad prasidėjo..
O Jūs kreipėtės, Jurgita, i vartotojus?
Atsakyti
QUOTE(LauGėlė @ 2014 05 30, 18:44)
as is viso to susirašymo, kuris kaip supratau vyko FB, ji parase, pelėda atsakė, kad tai ne brokas, pasiule atsiust jiems, kad jie galetu uz tam tikra mokesti pakeisti, ji prasae, kad nemokes, kad brokas ir t.t., pelėda parasė, kad jie isitikine, kad tai mechaninis pazeidimas ir kad ju pasiulymas galioja, o tada jau prasidejo, kad prasidėjo..
O Jūs kreipėtės, Jurgita, i vartotojus?

Prieš kreipiantis į vartotojus turi pirma nusiųsti oficialią pretenziją gamintojui ir laukti 10 d., sulaukiau kol praėjo terminas, tik tuomet galėjau kreiptis į vartotojus tą ir padariau ir dabar kaip kažkuri mergina sakė ramiau lauksiu išvadų.
Ir netgi jei man sprendimas bus nepalankus, tai nekelia baimės, nes esmė, kad Gėda Pelėda nemoka bendrauti su klientais išliks
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jurgita.jurga: 30 gegužės 2014 - 20:50
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 30, 20:29)
Prieš kreipiantis į vartotojus turi pirma nusiųsti oficialią pretenziją gamintojui ir laukti 10 d., sulaukiau kol praėjo terminas, tik tuomet galėjau kreiptis į vartotojus tą ir padariau ir dabar kaip kažkuri mergina sakė ramiau lauksiu išvadų.
Ir netgi jei man sprendimas bus nepalankus, tai nekelia baimės, nes esmė, kad Gėda Pelėda nemoka bendrauti su klientais išliks


Tikrai lauksim išvadų, labai įdomu, kaip čia išsispręs, sėkmės 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Sea Girl @ 2014 05 30, 18:58)
Butent drinks_cheers.gif
Niekaip nesuprantu tokio kariavimo su klientu del kazkokiu pora juosteliu odos, ir dar sakyt, kad "norejo pasipelnyti..." tai isvis kazkoks idiotizmas doh.gif

drinks_cheers.gif
Paskaičiau šią istoriją vakar ir taip pat neišeina iš galvos antra diena. Todėl ir perka žmonės užsienyje dauguma, nes Lietuvoj klientas sh.. vietoj. Ir juokingiausia, kiek daug atsirado teisinančių GP, mol kas čia ir bus, kad kiekvienam nepatenkintam pradės keitaliot prekes, nu sorry, visiškas žmonių bukumas ir noras, kad jiems kakotų ant galvos, bet koks kelis reklaminius straipsnius spaudoj nusipirkęs ir save didele "žvaigžde" laikantis kūrėjas(?)
Kaip pvz., parašysiu savo paskutinių patirčių su prekių grąžinimu Amerikoje.
Pirkau Macys baltą, pintą iš virvučių tašę, su ryžomis odinėmis rankenomis, po poros kartų dėvėjimo, rankinė nusidažė mėlynai nuo džinsų, priežiūros instrukcijų nebuvo, paploviau nusidažiusią vietą rankomis, neatsiplovė, todėl įmečiau i skalbimo mašiną, po tokio skalbimo rankinė nusidažė ryžais plėmais nuo odinių rankenų, išskalbiau dar kelis kartus, bet situacija tik blogėjo, nes dėmių nuo rankenų vis daugėjo, tad galit įsivaizduot kaip atrodė ta tašė po tokio prausimo... Bet aš galvoju, sumokėjau 100$, padėvėjau vos pora kartų, gaila vienok, nunešiau i Macys, jausdama tą lietuvišką gėdą, kad pati durna, nes koks užtemęs protas liepė man ją skalbt išvis, o ne tarkim nunešt į valyklą. Ir man be jokių aiškinimųsi priėmė tą rankinę ir grąžino pinigus.
Kita istorija su Guess džinsais, po kelių užsidėjimų sugedo užtrauktukas, parašiau laišką į parduotuvę, nusiunčiau nuotraukas, iškart gavau prepaid label sugedusių džinsų grąžinimui ir naujus džinsus.
Abejais atvejais niekas net nesivargino aiškintis kaip buvo dėvimi daiktai ir kodėl taip atsitiko, bet galiu pasakyt pirksiu iš tų parduotuvių vėl ir vėl ir vėl !
Ir niekada nepirksiu iš lietuviškų ale kūrėjų, FB prekiaujančių, nes jau pasimokiau su vaikų rūbų siuvėjais ZaiZai, kurie atsiuntė visai ne tą ką prašiau atsiųsti ir ignoravo žinutes FB kol SM blogo atsiliepimo nepalikau.
Labai gerai padarė Jurgita, kad paviešino šią istoriją, o ne tyliai nurijo nuoskaudą, kaip dauguma lietuvių ir daro, kas ir skatina tokį elgesį su klientais.
Atsakyti
Aš čia su tokiu panašiu paklausimu... Pirkau iš vieno lietuviško butyko vilnos megztinį (jie patys negamina, tik perparduoda). Tas megztinis toks ale korėtas ir po pirmo išskalbimo rankomis atsirado skylių ant priekio. Po antro skalbimo rankomis tos skylės tik padidėjo ir jų dar padaugėjo, o vienas megztinio šonas išsitampė. Iš esmės tai kaip ir gaila pinigų, nes jo nešioti nebeįmanoma. Kažin įmanoma kreiptis į parduotuvę dėl kokios nors kompensacijos? Megztinį pirkau bene praeitą žiemą, bet devėjau maksimum 10 kartų. Nu žiauriai abydna dėl tokio jo trapumo. doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Pink* @ 2014 05 30, 23:34)
drinks_cheers.gif
Paskaičiau šią istoriją vakar ir taip pat  neišeina iš galvos antra diena. Todėl ir perka žmonės užsienyje dauguma, nes Lietuvoj klientas sh.. vietoj.

Mane irgi labai uzstrigo si istorija...nei manes liecia, nei zadejau pirkti(visu pirma kainas uzsikele kaip kazkoks stebuklas ten butu doh.gif ), bet toooks nesiskaitymas su klientais man neiseina is galvos.
Amerikoj toks bizniukas (pagal tai kaip elgiasi su klientais) toli neitu, zlugtu kaip mat cool.gif
Atsakyti
QUOTE(micefee @ 2014 05 31, 00:49)
Aš čia su tokiu panašiu paklausimu... Pirkau iš vieno lietuviško butyko vilnos megztinį (jie patys negamina, tik perparduoda). Tas megztinis toks ale korėtas ir po pirmo išskalbimo rankomis atsirado skylių ant priekio. Po antro skalbimo rankomis tos skylės tik padidėjo ir jų dar padaugėjo, o vienas megztinio šonas išsitampė. Iš esmės tai kaip ir gaila pinigų, nes jo nešioti nebeįmanoma. Kažin įmanoma kreiptis į parduotuvę dėl kokios nors kompensacijos? Megztinį pirkau bene praeitą žiemą, bet devėjau maksimum 10 kartų. Nu žiauriai abydna dėl tokio jo trapumo.  doh.gif


Micefee, is ko pirkai? As kai kita (ne GP ir ne TT) rankine pirkau, su pardaveja plepejom apie klientu aptarnavima, tai nors jie ir nera gamintojai- gali suteikti prieziuros info, bet jei kas labai negerai- priima kaip atsiliepima biggrin.gif sake, duot zinot kaip nesiojasi, jiems labai rupi, bet broko atveju (ne murmur apie grazinima, kompensacija), zinotu kaip kita karta daryti kad taip nenutiktu. Manau nuo parduotuves priklauso. Nesciau vienareiskmiskai- per galva juk neduos smile.gif kiek girdejau ir GP yra grazinus pinigus uz preke, tad vilties yra 4u.gif biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(chelsey @ 2014 05 31, 00:13)
Micefee, is ko pirkai?


Iš butiq.lt Reikės pabandyti nufotkinti ir nusiųsti su paaiškinimu... Nes nunešti ir parodyti nelabai išeis. biggrin.gif
Atsakyti