QUOTE(Sea Girl @ 2014 05 30, 18:58)
Butent
Niekaip nesuprantu tokio kariavimo su klientu del kazkokiu pora juosteliu odos, ir dar sakyt, kad "norejo pasipelnyti..." tai isvis kazkoks idiotizmas
Paskaičiau šią istoriją vakar ir taip pat neišeina iš galvos antra diena. Todėl ir perka žmonės užsienyje dauguma, nes Lietuvoj klientas sh.. vietoj. Ir juokingiausia, kiek daug atsirado teisinančių GP, mol kas čia ir bus, kad kiekvienam nepatenkintam pradės keitaliot prekes, nu
sorry, visiškas žmonių bukumas ir noras, kad jiems kakotų ant galvos, bet koks kelis reklaminius straipsnius spaudoj nusipirkęs ir save didele "žvaigžde" laikantis
kūrėjas(?)
Kaip pvz., parašysiu savo paskutinių patirčių su prekių grąžinimu Amerikoje.
Pirkau Macys baltą, pintą iš virvučių tašę, su ryžomis odinėmis rankenomis, po poros kartų dėvėjimo, rankinė nusidažė mėlynai nuo džinsų, priežiūros instrukcijų nebuvo, paploviau nusidažiusią vietą rankomis, neatsiplovė, todėl įmečiau i skalbimo mašiną, po tokio skalbimo rankinė nusidažė ryžais plėmais nuo odinių rankenų, išskalbiau dar kelis kartus, bet situacija tik blogėjo, nes dėmių nuo rankenų vis daugėjo, tad galit įsivaizduot kaip atrodė ta tašė po tokio prausimo... Bet aš galvoju, sumokėjau 100$, padėvėjau vos pora kartų, gaila vienok, nunešiau i Macys, jausdama tą lietuvišką gėdą, kad pati durna, nes koks užtemęs protas liepė man ją skalbt išvis, o ne tarkim nunešt į valyklą. Ir man be jokių aiškinimųsi priėmė tą rankinę ir grąžino pinigus.
Kita istorija su Guess džinsais, po kelių užsidėjimų sugedo užtrauktukas, parašiau laišką į parduotuvę, nusiunčiau nuotraukas, iškart gavau
prepaid label sugedusių džinsų grąžinimui ir naujus džinsus.
Abejais atvejais niekas net nesivargino aiškintis kaip buvo dėvimi daiktai ir kodėl taip atsitiko, bet galiu pasakyt pirksiu iš tų parduotuvių vėl ir vėl ir vėl !
Ir niekada nepirksiu iš lietuviškų ale kūrėjų, FB prekiaujančių, nes jau pasimokiau su vaikų rūbų siuvėjais ZaiZai, kurie atsiuntė visai ne tą ką prašiau atsiųsti ir ignoravo žinutes FB kol SM blogo atsiliepimo nepalikau.
Labai gerai padarė Jurgita, kad paviešino šią istoriją, o ne tyliai nurijo nuoskaudą, kaip dauguma lietuvių ir daro, kas ir skatina tokį elgesį su klientais.