Įkraunama...
Įkraunama...

Lietuvos dizainerių parduotuvės, "butikai"

QUOTE(Limcamca @ 2014 05 30, 15:25)
Na taip, supratau. Nenoriu kabinetis, bet ar gerai supratau, jos neatsake i viena jusu emaila ir fb zinute  g.gif

JŪs suprantate ką reiškia kai užblokuoja, tu negali parašyti daugiau jokių žinučių, dar suprasčiau jei aš būčiau kolojusi ar dar kažką, bet to bent jau iš mano pusės nebuvo, išsiunčiau joms oficialią pretenziją į paštą iš ten taip pat jokio atsako.
Galiu ir aš pasakyti ačiū mane palaikančioms ir gero savaitgalio 4u.gif lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 30, 16:29)
JŪs suprantate ką reiškia kai užblokuoja, tu negali parašyti daugiau jokių žinučių, dar suprasčiau jei aš būčiau kolojusi ar dar kažką, bet to bent jau iš mano pusės nebuvo, išsiunčiau joms oficialią pretenziją į paštą iš ten taip pat jokio atsako.
Galiu ir aš pasakyti ačiū mane palaikančioms ir gero savaitgalio  4u.gif  lotuliukas.gif


Tai suprantu, aisku. Turbut pas jas nera nei emailu, nei telefonu, nei adresu g.gif vienintelis kelias jas rasti tik per lryta, nors turbut vartotojai irgi butu padeje g.gif
As, taip suprantu, kad einant i spauda, buvo kazkoks tikslas g.gif na, kad pvz jos perskaite ims ir pakeis rankenas ir pan. O, jos bac... ir sureagavo priesingai rolleyes.gif Nu, kaip mokejo, taip sureagavo. Nesuprantu, koks malonumas viesai pesiotis plaukus g.gif

na, bet kokiu atveju, linkiu, kad rastumet kompromisa ir butinai parasykite kokios vartotoju teisiu isvados 4u.gif Tikrai labai idomu 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 29, 20:16)
Rašydama šį straipsnį tikrai nesitikėjau tokio šaršalo, tai buvo akimirka pykčio po to kai mane užblokavo...Pasipelnyti nenorėjau, pykčio dar labiau, nesu nei kažkokia isterikė, nei viskuo nepatenkinta.
Vis dar tikėjausi, kad viskas išsispręs paprasčiau, bet tokios arogancijos nesitikėjau. 10 dienų nesulaukiau iš jų atsakymo į pretenziją taigi laikotarpis pasibaigė toliau kreipsiuosi į vartotojų teises, tik nebežinau ką daryti, pinigų aš iš jų nenoriu, nes tikrai nesiekiau pasipelnyti, bet nebežinau ar noriu, kad ir rankinę man taisytų, kažkaip baisiai jau nemalonu

Įsijungsiu ir aš, juolab kad turėjau incidentą su prekybininkais biggrin.gif
Patarimas Jums- visus užklausimus darykite oficialiai, raštu per paštą. Laiškus išsaugokite, jei neatrašo, kartokite. Būtinai kreipkitės į vartotojų teises, Jūsų situacijoje esate teisi, nes vienos rankenos oda aiškiai nekokybiška. Išplonėjo (dėl drėgmės?), nes pasitaikė brokuotas gabalas, gal blogai išdirbta buvo. Manau, kad rankenoms kerpa kur nors iš galų, ne pačios aukščiausios kondicijos. Ir tikrai reikalaukite, kad grąžintų pinigus už gaminį, nes turite tokią teisę, ypač po incidento su gamintojais. Niekada nenorėčiau nešioti gaminio tų, kurie apkaltino nebūtais dalykais.
Apskritai, pardavėjai dažnai laikosi tokios nuostatos, kad visi klientai- sukčiai ir apgavikai ph34r.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Mosso: 30 gegužės 2014 - 15:41
QUOTE(Limcamca @ 2014 05 30, 15:38)


na, bet kokiu atveju, linkiu, kad rastumet kompromisa ir butinai parasykite kokios vartotoju teisiu isvados  4u.gif Tikrai labai idomu  4u.gif

man ir labai idomi atomazga su vartotoju teisem.
Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2014 05 30, 16:38)
Tai suprantu, aisku. Turbut pas jas nera nei emailu, nei telefonu, nei adresu g.gif vienintelis kelias jas rasti tik per lryta, nors turbut vartotojai irgi butu padeje  g.gif
As, taip suprantu, kad einant i spauda, buvo kazkoks tikslas g.gif na, kad pvz jos perskaite ims ir pakeis rankenas ir pan. O, jos bac... ir sureagavo priesingai  rolleyes.gif Nu, kaip mokejo, taip sureagavo. Nesuprantu, koks malonumas viesai pesiotis plaukus  g.gif

na, bet kokiu atveju, linkiu, kad rastumet kompromisa ir butinai parasykite kokios vartotoju teisiu isvados  4u.gif Tikrai labai idomu  4u.gif

Tai jei į mailus neatsako, per FB blokuoja, manote, kad telefonu negalėtų palinkėti geros dienos ir užbaigt pokalbį? Kaip kitaip prisibelsti? Nebent registrotais laiškai, kaip m,osso sakė, bet ne faktas, kad ir į juos atsakytų, jei jau nesileidžia į jokias kalbas?
Atsakyti
QUOTE(Marla @ 2014 05 30, 16:47)
Tai jei į mailus neatsako, per FB blokuoja, manote, kad telefonu negalėtų palinkėti geros dienos ir užbaigt pokalbį? Kaip kitaip prisibelsti? Nebent registrotais laiškai, kaip m,osso sakė, bet ne faktas, kad ir į juos atsakytų, jei jau nesileidžia į jokias kalbas?


Nu, bet yra kas gina vartotoju teises ar ne? g.gif Ar lrytas ta daro? Kazkaip sunkiai tiketina, kad jie dabar imtu Jurgitai ir atlygintu nuostolius g.gif Viskas ko jiems reikia tai sarsalo, kad zmonems butu apie ka skaityti g.gif
Atsakyti
Aš su rankine važiuočiau tiesiai į parduotuvę ar įmonę, pateikčiau pretenziją raštu ( sau pasilikčiau kopiją ). Nuo to prasidėtų realus kontaktas, į kurį atsakovai privalės reaguoti.
Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2014 05 30, 16:51)
Nu, bet yra kas gina vartotoju teises ar ne?  g.gif Ar lrytas ta daro? Kazkaip sunkiai tiketina, kad jie dabar imtu Jurgitai ir atlygintu nuostolius g.gif Viskas ko jiems reikia tai sarsalo, kad zmonems butu apie ka skaityti g.gif

Tiesiog turbūt neigiamų emocijų prisikaupė, kad paviešino istoriją. Vienas dalykas būtų, jei jie kategoiriškai nesutiktų su tuo, kad tai brokas, bet vis viena bendrautų su kliente. Jei bendrauti nemoka ir nemato reikalo, tai mano manymu galima ir viešint.
Rankinės ne pigutės, gamintojas savo prekes pristato kaip IŠSKIRTINĮ, PRABANGŲ produktą ypatingiems žmonėms, ne bet kam, todėl patys turėtų elgtis adekvačiai, pagal savo skelbiamą firmos statusą.

QUOTE(Mosso @ 2014 05 30, 16:55)
Aš su rankine važiuočiau tiesiai į parduotuvę ar įmonę, pateikčiau pretenziją raštu ( sau pasilikčiau kopiją ). Nuo to prasidėtų realus kontaktas, į kurį atsakovai privalės reaguoti.

Tai kad važiuoti į kitą miestą reik, nemažas atstumas ir neaišku jei, pvz. dirbi, tai savaitgalį juk gamintojai greičiausiai nedirbs, o darbo dieną ne visi gali išsiprašyti lauk.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Marla: 30 gegužės 2014 - 16:01
QUOTE(Marla @ 2014 05 30, 17:00)
 
Tai kad važiuoti į kitą miestą reik, nemažas atstumas ir neaišku jei, pvz. dirbi, tai savaitgalį juk gamintojai greičiausiai nedirbs, o darbo dieną ne visi gali išsiprašyti lauk.

Galima viską suderinti, jei reikalas rimtas. Juk dabar mergina yra sumokėjusi krūvą pinigų už nekokybę, kelionės išlaidas lai kompensuoja pardavėjas, jei nesiteikia civilizuotai bendrauti.
Atsakyti
QUOTE(Mosso @ 2014 05 30, 17:12)
kelionės išlaidas lai kompensuoja pardavėjas, jei nesiteikia civilizuotai bendrauti.


lotuliukas.gif Idomu kokiu pagrindu turetu keliones islaidas grazint ir kaip priverst ta padaryt. Jei jau keliasdesimt litu is savu gaila rankines pakeitimui, tai is kur dar kelionei paimt (cia apie peleda) biggrin.gif

------

Tikrai idomu kuo viskas baigsis. Bet kuriuo atveju as uz paviesinima - islindo pardavejos bendravimas ir pvz pati nenoreciau pirkt rankines, nes jei kazkas negerai butu, tai tiketina, kad tokio pat bendravimo ir sulaukciau. Manau ir kiti pagalvos pries perkant.

O broko visur pasitaiko, tai visiskos sapaliones kai peleda sako, kad broko nebuna. Gi ir temoj, ir fb skustasi jomis, o ir netikiu, kad Sigma Six kokybe tokioj kontoroj butu ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ms.Blonde: 30 gegužės 2014 - 16:25
QUOTE(besteller @ 2014 05 30, 14:09)
"Gėda Pelėda komanda dėkoja už palaikyma, žinutes, skambučius ir reakcijas. Haters gonna hate! Gražaus savaitgalio!"

fool.gif

Atsakyti
QUOTE(Mosso @ 2014 05 30, 16:12)
Galima viską suderinti, jei reikalas rimtas. Juk dabar mergina yra sumokėjusi krūvą pinigų už nekokybę, kelionės išlaidas lai kompensuoja pardavėjas, jei nesiteikia civilizuotai bendrauti.

Tikrai galima suderinti viską jei yra su kuo derinti smile.gif mano atveju tai aš galėjau tik pati su savimi viską derinti
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jurgita.jurga: 30 gegužės 2014 - 17:19