Įkraunama...
Įkraunama...

Lietuvos dizainerių parduotuvės, "butikai"

QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 29, 20:16)
Rašydama šį straipsnį tikrai nesitikėjau tokio šaršalo, tai buvo akimirka pykčio po to kai mane užblokavo...Pasipelnyti nenorėjau, pykčio dar labiau, nesu nei kažkokia isterikė, nei viskuo nepatenkinta.
Vis dar tikėjausi, kad viskas išsispręs paprasčiau, bet tokios arogancijos nesitikėjau. 10 dienų nesulaukiau iš jų atsakymo į pretenziją taigi laikotarpis pasibaigė toliau kreipsiuosi į vartotojų teises, tik nebežinau ką daryti, pinigų aš iš jų nenoriu, nes tikrai nesiekiau pasipelnyti, bet nebežinau ar noriu, kad ir rankinę man taisytų, kažkaip baisiai jau nemalonu

Na, kam tas išdidumas dabar, tik jau nesijauskit kalta dėl tų fantazijų apie pasipelnymą irnesakyk.gif Rankinės ir aš nebenorėčiau nešiot, o pinigus atsiimčiau.
Atsakyti
QUOTE(sygyta @ 2014 05 29, 20:31)
na net SM matosi nares sprendzia, kuria rankine rinktis... TT ar GP.
o SM juk tik maza dalele klienturos ...

na taip, bet sprendžiant iš komentarų, ten irgi ne kažką, tiek su kokybe, tiek su aptarnavimu...

Atsakyti
QUOTE(Monmorensi @ 2014 05 29, 20:36)
na taip, bet sprendžiant iš komentarų, ten irgi ne kažką, tiek su kokybe, tiek su aptarnavimu...

Bent jau pataiso ir teismais negrasina biggrin.gif

Komentaras iš GP FB: "nu va-pati pasiėmiau ir apžiūrėjau savąją, kurią jau nebepamenu kada pirkau. gal pernai liepą. man ji labai miela ir dėviu kone kasdien aš ją tampau galima sakyt (kai daiktas patinka-miela jį dėvėt/nešiot). ir ką galiu pasakyt- viena rankena tikrai vienoje vietoje susiaurėjusi/pasitampiusi. nebuvau pastebėjusi anksčiau, bet va sunerimau: dėl ko taip pasidarė? svarmenų netampiau.."
Atsakyti
QUOTE(jurgita.jurga @ 2014 05 29, 19:16)
Rašydama šį straipsnį tikrai nesitikėjau tokio šaršalo, tai buvo akimirka pykčio po to kai mane užblokavo...Pasipelnyti nenorėjau, pykčio dar labiau, nesu nei kažkokia isterikė, nei viskuo nepatenkinta.
Vis dar tikėjausi, kad viskas išsispręs paprasčiau, bet tokios arogancijos nesitikėjau. 10 dienų nesulaukiau iš jų atsakymo į pretenziją taigi laikotarpis pasibaigė toliau kreipsiuosi į vartotojų teises, tik nebežinau ką daryti, pinigų aš iš jų nenoriu, nes tikrai nesiekiau pasipelnyti, bet nebežinau ar noriu, kad ir rankinę man taisytų, kažkaip baisiai jau nemalonu

Ji turejo apsidziaugti, kad tik rankenas pakeisti praset, o ne visa rankine...Su didziausiu dekingumu turejo priimti, sutaisyti, atsiprasyti ir dar aciu pasakyti... O cia dar matai issidirbineja doh.gif Fui negaliu.... Negirdeti tokie dalykai ten kur as gyvenu schmoll.gif tik Lietuvoje taip issidirbineja unsure.gif
Sekmes Jurgita!
Atsakyti
QUOTE(Sea Girl @ 2014 05 29, 22:40)
Ji turejo apsidziaugti, kad tik rankenas pakeisti praset, o ne visa rankine...Su didziausiu dekingumu turejo priimti, sutaisyti, atsiprasyti ir dar aciu pasakyti... O cia dar matai issidirbineja doh.gif  Fui negaliu.... Negirdeti tokie dalykai ten kur as gyvenu  schmoll.gif  tik Lietuvoje taip issidirbineja unsure.gif
Sekmes Jurgita!


Pagal jos ir jos gerbėjų komentarus-susidaro įspūdis, kad Lietuvoje, mes pirkėjai, turim būti dėkingi pardavėjams, už tai, kad jie mums parduoda prekę biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(katalike @ 2014 05 29, 19:41)
Bent jau pataiso ir teismais negrasina biggrin.gif

Komentaras iš GP FB: "nu va-pati pasiėmiau ir apžiūrėjau savąją, kurią jau nebepamenu kada pirkau. gal pernai liepą. man ji labai miela ir dėviu kone kasdien aš ją tampau galima sakyt (kai daiktas patinka-miela jį dėvėt/nešiot). ir ką galiu pasakyt- viena rankena tikrai vienoje vietoje susiaurėjusi/pasitampiusi. nebuvau pastebėjusi anksčiau, bet va sunerimau: dėl ko taip pasidarė? svarmenų netampiau.."


Mielos Moterys,

Naturali vienguba oda, nepersiuta, neapsiuta - bet kokiu atveju deformuosis nuo dregmes ir svorio. Kodel yra sakoma, jei batai spaudzia, reikia juos suslapinti, apsiauti ir pravaikscioti, nes jie prasitampo.

Siuo metu sunkiai dirbame kurdami produktus is naturalios odos, bus naujas lietuviskas brandas, sieksime auksciausios kokybes bei medziagu kiek tai yra imanoma naudojant naturalius produktus. Nera tikslo reklamuoti busimo brando, nes tai bus geriausiu atveju rudeni.

Visu situo nesusipratimu su GP noriu pasakyti tik viena, ji padare didele klaida tiek rankenu dizaino prasme, tiek bendravime. Tai nera atleistina, kad gamintojas nepriime produkto pakeisti naujomis rankenomis. Tikekimes po sio incidento GP susipras ir pakeis poziuri i vartotojus.
Atsakyti
http://bendraukime.l...tm#.U4gu1ijLmXo
Dar vienas straipsnis šia tema
Tik niekas nesuvokia, kad mano straipsnis atsirado tik todėl, kad ji kitaip nesiteikė bendrauti, ji mane ignoravo, kaip kitaip aš galėjau pasakyti savo pretenziją, jei nesiteikė tiesiogiai jos išklausyti, o padarė savo išvadas net neapžiūrėjusios ar apčiupinėjusios mano rankinės.
Kaip ji drįsta mane kaltinti noru pasipelnyti???? aš neprašiau rankinės pakeisti nauja, nes tai yra man brangi dovana, aš paprasčiau pakeisti vieną rankeną. Kur čia pasipelnymas? Jei man rankinę būtų tekę transportuoti 150km
Kaip ji gali mane kaltinti šmeižtu, noru apšmeižti prieš konkurentus, jei aš niekur nepasakiau, kad jų rankinės negražios, šlykščios, juk visiems visko pasitaiko tiek gaminant tiek parduodant. Jei jos 100 proc. jaučiasi teisios, kodėl tuo net nepasistengė įtikinti manęs?
Kodėl ji kaltina mane puolimu, jei mane užblokavo ir aš niekaip negalėjau jos pulti.
Gal aš ir neteisi, nebežinau
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jurgita.jurga: 30 gegužės 2014 - 09:31
Jurgita, nebeikite toliau i miska. Prasideda trolinimas.

Rankines istorija aiski - ir to pakanka, nesileiskite i diskusijas. Tos rankenos ne pasaulio galas, parasete, isklause, isgirdote zmoniu nuomone ir man uztektu ir to, net, jei tu rankenu nepakeistu, atsirevensavote.

Issiuskite skunda ir pamirskite, kol gausite atsakyma.
Atsakyti
Jurgita, nusiramink, esi visiškai teisi. Ir būtent - kur gi čia tas pasipelnymas ir siekimas apjuodinti (anot GP) aš niekaip neįžvelgiu.
Diskusija apie visą šį reikalą persikėlė ir į mano draugių bei kolegų aplinką, nors nuomonės kodėl viskas atsitiko, taip, kaip atsitiko, įvairios, tačiau rezultatas toks, kad absoliučiai visi pasibjaurėjo GP reakcija. Galiu pasakyti, kad bent mano rate GP prarado 4 potencialias klientes. Iš jų dvi labai rimtai ketino užsisakyti rankines, po šios istorijos persigalvojo ir ne todėl, kad rankinės negražios ar, kad joms irgi būtinai išsitampys rankenos, o būtent dėl viso GP elgesio ir grasinimų wacko.gif
Atsakyti
Mano nuomone, si situacija iki ziniasklaidos galejo ir nedaeiti. Kam nuo to dabar geriau?
Atsakyti
QUOTE(Noya @ 2014 05 30, 11:24)
Mano nuomone, si situacija iki ziniasklaidos galejo ir nedaeiti. Kam nuo to dabar geriau?


Kam geriau? Gal sakyčiau potencialiems GP pirkėjams... ax.gif žinos kas jų laukia ir visa ta istorija palengvins jų apsisprendimą rinktis kito gamintojo prekę smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Tylene @ 2014 05 30, 11:28)
Kam geriau? Gal sakyčiau potencialiems GP pirkėjams... ax.gif  žinos kas jų laukia ir visa ta istorija palengvins jų apsisprendimą rinktis kito gamintojo prekę smile.gif

Gal ir taip. Bet ar tai buvo verta klientes sitiek paaukotu nervu, kazin smile.gif

Perziurejau atidziau ju asortimenta. As visdar negaliu patiket, kokia ju kaina doh.gif Arba as cia nieko jau nebesuprantu unsure.gif
Atsakyti