
QUOTE(Sypsena777 @ 2014 09 17, 20:25)
Karusia, sunkiai su tuo demesiu zinok, jeigu jis trukdo visai klasei, vaiksto po ja pamokos metu, arba niokoja savo daiktus, na ji negali nekreipti demesio, arba valgykloj supasi ant kedes, arba seda ir tipo netycia kedes pradeda kristi ir stalai vartytis, tai kaip jai to demesio nerodyt? Nu ji turi ji sukontroliuoti.
Bet vis vien man nėra aišku kaip konkrečiai mokytoja bando spręsti drausmės problemą.
QUOTE(Sypsena777 @ 2014 09 17, 20:25)
Dabar jis daro tuos darbelius bet bet kaip, ji sako nu
isaugs, buna tokiu vaiku, kurie tik 2 klasej surimteja, ji labai normaliai i jo ta elgesi reaguoja.
isaugs, buna tokiu vaiku, kurie tik 2 klasej surimteja, ji labai normaliai i jo ta elgesi reaguoja.
Būna, sutinku. Bet ar tai paliekama savieigai kol išaugs, ar vis tik bandoma spręsti?
QUOTE(Sypsena777 @ 2014 09 17, 20:25)
Siandiena spalvino namuose, nu visiskai nesistengia, kaip ir mokykloj, praspalvino iki kol reikejo eiti miegoti, bet net nebuvo uz ka pagiorti, nu baisu, as nenoriu spalvinti ir viskas 

Spalvinimo problemos vis tik būna susijusios su smulkiąją motorika. Esu mačiusi atvejį kai vaikas turėjo konkrečią diagnozę (pavadinimo nežinau) kuri pasireiškė būtent tuo, kad jis negalėjo nupiešti tiesios linijos net su liniuote (kalbu apie 11-metį) ir automatiškai buvo daug problemų per geometriją. Tėvai žinojo visą situaciją ir iš karto įspėdavo mokytojus, kad vaikui nepavyks nesvarbu kaip jis stengsis/nesistengs. Jei tai smulki motorika - tai ne vien piešimas ją lavina.
Tokius vaikus visada suprantu

QUOTE(Sypsena777 @ 2014 09 17, 20:25)
Ute, zinok nepasakyciau, kad jam stresas, nu gal? Pirma savaite man mokytoja nieko nesake, tai jis pasisokinedamas eidavo namo ir ryte i mokykla, klausiu kaip sekasi, oi viskas labai gerai, kaip man ten patinka ir t.t. Nu man buvo itarimas, kad nu negi taip vaikas pasikeite, pradejau klausineti mokytojos, tai kaip ji man pradejo pasakoti, man baisu pradejo darytis......
Tai vis tik. Ar ji pasakojo tik tai ką vaikas daro? Ar ji pasakojo ką ji daro pati ir ką siūlo daryti kartu ir jums ir vaikui? Visur skaitydama tiek Jūsų, tiek Emilintos nematau niekur parašyta kur matytųsi kad mokytoja aiškiai įvardintų ką konkrečiai ji klasėje daro, kad klasėje yra būtų drausmė, kad būtų padedama konkrečiai jūsų vaikui, kaip siūlo jums bendradarbiauti kad prisidėti prie problemos sprendimo. Dėl to ir kyla klausimas ar mokytoja tikrai turi klasės valdymo įgūdžių ir žino ką daryti.
Esu mačiusi keletą atvejų mokykla skirdavo/tėvai samdydavo mokytojos padėjėją sudėtingesniais atvejais. Bet vis tai būdavo atvejai kai jau vaikui buvo diagnozuoti konkretūs sutrikimai dėl kurių negalėdavo susikaupti ir t.t.
QUOTE(Sypsena777 @ 2014 09 17, 20:25)
Mokytoja tikrai iesko kontakto su vaiku, jeigu kur jau eina su klase, ar i valgykla ar ji sporta sale, tai mielai ji ima uz rankutes ir vedasi kartu ir apsikabina ir t.t. Nu bando ji jaukintis.
Tai rodo, kad mokytoja nenusistačiusi prieš vaiką, kas labai gerai. Bet ką ji dar daro?
QUOTE(Sypsena777 @ 2014 09 17, 20:25)
O dabar ateini matai sukabintus dienos darbelius, tai kuri matai baisiausi, tai zinai, kad cia tavo vaiko, tik dar vis prieinu arciau, kad galeciau perskaityti varda, tikedamasi, ne savo vaiko varda perskaityti, deja kas kart tenka nusivilti 

Ar pats vaikas/kiti vaikai tai supranta (su pirmokais dar visaip gali būti)? Kas vaikui sekasi gerai? Turiu omeny apskritai, nebūtinai mokslai.
QUOTE(šeimos kaklas @ 2014 09 18, 08:45)
bet vat Mažius gerklę atidarys, kad ir jis nori
O jam dėl sveikatos negalima?
Siūlau pasižiūrėti, gal sukels minčių (tik labai prasta garso kokybė):
Impulsyvus ir judrus pradinukas 1
Impulsyvus ir judrus pradinukas 2
Impulsyvus ir judrus pradinukas 3
Impulsyvus ir judrus pradinukas 1
Impulsyvus ir judrus pradinukas 2
Impulsyvus ir judrus pradinukas 3
QUOTE(šeimos kaklas @ 2014 09 18, 11:31)
Germine, jis tiesiog nevalgus. Pas mus griežtai saldainiai tik po maisto. Bet gal sutarsime, kad grįžęs galės 2 suvalgyt, o gal jam nebus ir noro ryte saldainį gauti, bičių duonelės gauna 
Saldumynai sužadina žarnyno peristaltiką.Viena pažįstama medikė saldainius duodavo tik prieš valgį.Sakė,kad taip ir dėl dantų būklės geriau
O kas yra tiesiog nevalgus?


QUOTE(Germinė @ 2014 09 18, 11:41)
yra žmonių, kuriems užtenka mažiau kalorijų. Va.
Maniškė lygtai biski išaugo tą problemą - ir rezultatas akivaizdus svarstyklėse - per 4 mėn - 1 kg. nedaug, bet vistik ne per metus

Apie peristatltiką - abejoju. Nes: kai nevalgus vaikas užkrempta 'ko nors", ypatingai saldaus, daugiau maisto jkam kaip ir nebereikia. tai iš kur bus ta peristaltika?

QUOTE
O tai jau didele, visa panele smile.gif
Ūgiu - tikrai taip, tik ne svoriu ir mąstymu. Dar labai labai vaikiška, palyginus su vienmečiais.
VIenas gėris, kurį matau naujoje mokykloje - vaikiškesni vaikai. Be abejo, manau, kad yra visokių, bet toje vaiko artimoje aplinkoje vaikai ir yra vaikai, o ne panelės ar pusamžės fyfiškos bobos. (ir nei karto neiškilo klausimas, kokios firmos drabužius nešioja ir kurios kuris berniukas - pora

QUOTE(Karusia @ 2014 09 18, 12:07)
Vienas gėris, kurį matau naujoje mokykloje - vaikiškesni vaikai. Be abejo, manau, kad yra visokių, bet toje vaiko artimoje aplinkoje vaikai ir yra vaikai, o ne panelės ar pusamžės fyfiškos bobos. (ir nei karto neiškilo klausimas, kokios firmos drabužius nešioja ir kurios kuris berniukas - pora
) Buvo iškilęs klausimas apie patyčias (užkliuvo stambi mergaitė), bet sakė, buvo didelis skandalas, mokytoja labai supykusi buvo, aiškinosi per pamoką, o po to liko po pamokų baigti pamokos visi...
Labai viskas teigiamai 


Ute, mokytoją pažįstu jau ketvirti metai, nes pas ją mokėsi mūsų vyresnė dukra. Ji pedagogė iš pašaukimo, moka valdyti klasę. Beveik kasdien su ja bendrauju, ji žino mūsų istoriją. Suprantu, kad tai tik mokslų pradžia ir dar visi šlifuojasi vieni prie kitų, bet mokytoja tikrai deda daug pastangų, kad su ja užmegztų kontaktą. Klijuoja avansu lipdukus, daug kalba su ja per pertraukas, bet mažei negana - pamokų metu sukinėjasi, erzina kitus vaikus, mėto jų daiktus ir kitaip išdykauja.
Prie mokytojos pratinau jau nuo pereitų metų, kai vyresnėlė buvo ketvirtokė, veždavosi kartu į ekskursijas.
Svarbiausia, kad namuose jai vos ne laisvalaikio praleidimo būdas spręsti užduotėles, piešti, spalvinti, o mokykloje darbui ji tiesiog nesusikaupia, nes reikia viską matyti ir girdėti.
Grįžus kalbamės, kodėl tu mušiesi, kodėl erziniesi, kodėl nedirbi per pamokas, kai visi dirba. Ji tyli ir šypsosi. Todėl dabar nebeklausiu. Ateina pati ir pasakoja - mamyte, aš šiandien pasistengiau. Aš nesimušiau, klausiau mokytojos. Tada giriu visaip kaip, einam pramogauti - gauna dėmesį. Blogai elgiasi - tiesiog tą elgesį ignoruoju. Mums toks ignoras labai pasiteisina. Nes blogu elgesiu siekia dėmesio, jei jo negauna, lieka vienintelis būdas - geras elgesys
Prie mokytojos pratinau jau nuo pereitų metų, kai vyresnėlė buvo ketvirtokė, veždavosi kartu į ekskursijas.
Svarbiausia, kad namuose jai vos ne laisvalaikio praleidimo būdas spręsti užduotėles, piešti, spalvinti, o mokykloje darbui ji tiesiog nesusikaupia, nes reikia viską matyti ir girdėti.
Grįžus kalbamės, kodėl tu mušiesi, kodėl erziniesi, kodėl nedirbi per pamokas, kai visi dirba. Ji tyli ir šypsosi. Todėl dabar nebeklausiu. Ateina pati ir pasakoja - mamyte, aš šiandien pasistengiau. Aš nesimušiau, klausiau mokytojos. Tada giriu visaip kaip, einam pramogauti - gauna dėmesį. Blogai elgiasi - tiesiog tą elgesį ignoruoju. Mums toks ignoras labai pasiteisina. Nes blogu elgesiu siekia dėmesio, jei jo negauna, lieka vienintelis būdas - geras elgesys

O au savo Einoru negaliu atsidžiaugt- viskas, elgesys, savijauta, reakcijos į aplinką, tobula
Vaikštau ratais ir vis murkiu, koks jis išaugęs
Jaučiasi, kad vidinio konflikto nebeliko, tuo pačiu ir pasauliui draugiškas pasidarė
Ir visa kita puiku
Laukiu savaitgalio, atvažiuoja mano studentai, švęsim 17 šeimos gimtadienį



Ir visa kita puiku


QUOTE(Šelma @ 2014 09 18, 14:11)
Jaučiasi, kad vidinio konflikto nebeliko, tuo pačiu ir pasauliui draugiškas pasidarė

KAIP TAIII PADAREI???