Įkraunama...
Įkraunama...

Globėjai ir įtėviai apie viską 2 :-)

QUOTE(Karusia @ 2014 09 18, 15:23)
KAIP TAIII PADAREI???

Gal terapija padėjo, labai faina psichologė dirbo, gal tiesiog atėjo laikas ir atšilo, ar išaugo... Nes mūsų elgesys toks pats, o jo kardinaliai pasikeitė. Pas mano bernus paauglystė nuo 8 metų iki kokių 12 ir žmonėmis pavirsta biggrin.gif Išveda iš proto per tą laiką ir palieka ramybėj lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Šelma @ 2014 09 18, 14:11)
švęsim 17 šeimos gimtadienį  thumbup.gif
Sveikinimai,Šelmut 4u.gif 4u.gif 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(emilinta @ 2014 09 18, 13:44)
Ji pedagogė iš pašaukimo, moka valdyti klasę.

mokytoja tikrai deda daug pastangų, kad su ja užmegztų kontaktą. Klijuoja avansu lipdukus, daug kalba su ja per pertraukas, bet mažei negana - pamokų metu sukinėjasi, erzina kitus vaikus, mėto jų daiktus ir kitaip išdykauja.


Tuomet vaikas turėtų sėdėti šalia mokytojos per ištiestą ranką, kad būtų bet kada pasiekiama. Tada ji neturėtų pasiekti kitų vaikų daiktų nebent atsistotų ir bėgtų per klasę ką mokytoja spėtų sustabdyti.

QUOTE(emilinta @ 2014 09 18, 13:44)
Grįžus kalbamės, kodėl tu mušiesi, kodėl erziniesi, kodėl nedirbi per pamokas, kai visi dirba. Ji tyli ir šypsosi. Todėl dabar nebeklausiu. Ateina pati ir pasakoja - mamyte, aš šiandien pasistengiau. Aš nesimušiau, klausiau mokytojos.


4u.gif Pradinėse klasėse mano manymu bėdos susiveda į du dalykus arba į neprofesionalumą arba į sutrikimus. Bet dažniausiai sutrikimams būdinga tai, kad namuose jie nedingsta. Namuose nėra tiksliai tokios aplinkos kaip mokykloje, bet vis vien sutrikimai kažkur pasimato. g.gif Dėl to man skaitant ir nepanašu, kad jūsų mergaitė turėtų didesnių bėdų.

Priimkite tai, kad yra visiškai normalu tai ką daro Jūsų vaikas, kad suderinus jūsų ir mokytojos pastangas per kurį laiką tai praeis, kad dėl to nereikia stresuoti ir gink dieve mokytoja neturi perkelti klasės valdymo problemų jums ir nuolat skųstis vaiku. Mokytoja tikrai gali užtikrinti, kad vaikas iš principo netrukdytų klasei. Kita vertus tam tikras triukšmas ir judėjimas pradinukų klasėje normalus.

Man atrodo, kad viskas bus gerai 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Ute @ 2014 09 18, 17:12)
Tuomet vaikas turėtų sėdėti šalia mokytojos per ištiestą ranką, kad būtų bet kada pasiekiama. Tada ji neturėtų pasiekti kitų vaikų daiktų nebent atsistotų ir bėgtų per klasę ką mokytoja spėtų sustabdyti.
4u.gif Pradinėse klasėse mano manymu bėdos susiveda į du dalykus arba į neprofesionalumą arba į sutrikimus. Bet dažniausiai sutrikimams būdinga tai, kad namuose jie nedingsta. Namuose nėra tiksliai tokios aplinkos kaip mokykloje, bet vis vien sutrikimai kažkur pasimato.  g.gif  Dėl to man skaitant ir nepanašu, kad jūsų mergaitė turėtų didesnių bėdų.

Priimkite tai, kad yra visiškai normalu tai ką daro Jūsų vaikas, kad suderinus jūsų ir mokytojos pastangas per kurį laiką tai praeis, kad dėl to nereikia stresuoti ir gink dieve mokytoja neturi perkelti klasės valdymo problemų jums ir nuolat skųstis vaiku. Mokytoja tikrai gali užtikrinti, kad vaikas iš principo netrukdytų klasei. Kita vertus tam tikras triukšmas ir judėjimas pradinukų klasėje normalus.

Man atrodo, kad viskas bus gerai  4u.gif


Ute, labai ačiū tau už rūpestį 4u.gif Ji jau persodinta sėdi suole priešais mokytoją, mokytojos iniciatyva. Ji man nesiskundžia, tiesiog man pačiai rūpi, tad aš jai paskambinusi paklausiu, ji man papasakoja, bet pati niekad neskambina, nes sako, kad situaciją valdo ir jei bus labai blogai tai skambins - kalbėsim. Daiktus atsisukusi ima nuo vaikų suolų, jei mokytoja prie lentos, ji iš vietos nesikelia, bet klasėj jos jau daug. Tikiuosi, kad susitupės.
Sutrikimų ji turi. Kartą per savaitę vaikštom pas šeimos psichologę, kuri tikrai labai profesionali. Daug problemų su jos pagalba jau išsprendėm, bet dar oi kiek daug visko - dėmesio nekoncentravimas, hiperaktyvumas, socialinių įgūdžių stoka, o svarbiausia - ją apibūdina kaip sociopatinę asmenybę unsure.gif Namuose taip pat labai daug vargstam, bet kai kurias bėdeles jau mokam valdyti. Bet piktybiškas elgesys, daiktų laužymas, rūbų plėšymas, tylėjimas, vagiliavimai, šlapinimasis - dar mūsų kasdienybė verysad.gif Būna periodų, kai viskas kaip iš pypkės, o būna, kad taip sunku karutį stumti verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(emilinta @ 2014 09 18, 19:23)
,  svarbiausia - ją apibūdina kaip sociopatinę asmenybę  unsure.gif Namuose taip pat labai daug vargstam, bet kai kurias bėdeles jau mokam valdyti. Bet piktybiškas elgesys, daiktų laužymas, rūbų plėšymas, tylėjimas, vagiliavimai, šlapinimasis -  dar mūsų kasdienybė  verysad.gif Būna periodų, kai viskas kaip iš pypkės, o būna, kad taip sunku karutį stumti  verysad.gif

panašiai ir pas mus. Aštriausia - pykčio nevaldymas - supykus gali padaryti ką tik fiziškai įstengia. ir amžinas keršto troškmas - kažkas galvelėje užbanguoja, prisimena ir vualia - aš tau atkeršijau (susikarpiau savo naujus drabužius). ir aišku amžinas melas, kartais atrodo, kad ji pati nebelabai susigaudo, kada meluoja, kada sako tiesą. Aišku, įsižeidžia, kai sako tiesą o ja niekas netiki, na bet toks melagių likimas - amžina kontrolė ir netikėjimas sad.gif
Galiu tik pasidžiaugti, kad progresas vistiek yra. išskyrus melą.
Atsakyti
QUOTE(emilinta @ 2014 09 18, 19:23)
Ute, labai ačiū tau už rūpestį  4u.gif Ji jau persodinta sėdi suole priešais mokytoją, mokytojos iniciatyva. Ji  man nesiskundžia, tiesiog man pačiai rūpi, tad aš jai paskambinusi paklausiu, ji man papasakoja, bet pati niekad neskambina, nes sako, kad situaciją valdo ir jei bus labai blogai tai skambins  - kalbėsim. Daiktus atsisukusi ima nuo vaikų suolų, jei mokytoja prie lentos, ji iš vietos nesikelia, bet klasėj jos jau daug. Tikiuosi, kad susitupės.


Tiesiog savo laiku kai dėl kraustymosi keitėme pradinę mokyklą pakliuvome ten kur mus priėmė, pakliuvo klasės nemokanti valdyti mokytoja ir prastos pasekmės tęsėsi ilgus metus. Tuomet nepasiryžau ryžtingiems veiksmams, nes mano vaikas nors ir su problemomis, bet buvo labiau problematiškų vaikų klasėje ir tai suprantama: problematiški vaikai atėję iš geros mokytojos (maniškė) daug mažiau problematiški nei problematiški vaikai nuo pirmos klasės turėję klasės nevaldančią mokytoją.

Nežiūrint to buvo prarastas laikas įgyti gerų socialinių įgūdžių ir įgyta daug prastų - dingo nemažai gero pirmosios mokytojos iš buvusios mokyklos įdirbio.Atsirado krūva naujų problemų (ne iš karto pamačiau). Tiesa, tada daug mažiau ir žinojau.

Dėl to ir rašau blush2.gif

QUOTE(emilinta @ 2014 09 18, 19:23)
Sutrikimų ji turi. Kartą per savaitę vaikštom pas šeimos psichologę, kuri tikrai labai profesionali. Daug problemų su jos pagalba jau išsprendėm, bet dar oi kiek daug visko - dėmesio nekoncentravimas, hiperaktyvumas, socialinių įgūdžių stoka, o svarbiausia - ją apibūdina kaip sociopatinę asmenybę  unsure.gif Namuose taip pat labai daug vargstam, bet kai kurias bėdeles jau mokam valdyti. Bet piktybiškas elgesys, daiktų laužymas, rūbų plėšymas, tylėjimas, vagiliavimai, šlapinimasis -  dar mūsų kasdienybė  verysad.gif Būna periodų, kai viskas kaip iš pypkės, o būna, kad taip sunku karutį stumti  verysad.gif


console.gif Kai kurios bėdos pažįstamos g.gif

Bet šiuos dalykus ko gero ne psichologė diagnozavo?
Nes pvz. hiperaktyvumo psichologai neturi kompetencijos diagnozuoti. Ar tikrai nekoncentruoja dėmesio? Nes namuose nekoncentruojantys vaikai juodai irgi vargsta prie užduotėlių - pvz. koks trečiokas gali išspręsti žodinį matematikos uždavinį, bet negali jo perskaityti, nes po pirmos sakinio atsiranda daug kitos veiklos. Po to reikia skaityti nuo pradžių ir vėl po pirmo sakinio mintys nušoksta.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ute: 18 rugsėjo 2014 - 21:45
Pasidalinsiu ir aš savo bėdomis. Kol lankė darželį, buvo viskas gana ramu. Po truputį šlifuojami bendravimo įgūdžiai, agresijos kolektyve nelikę - jau apie porą metų. Vasarą nuostabi, vaikas - mielas, meilus, šaunus berniokas, prieraišumo problemos manau išspręstos, bangavimų: geras-piktas - periodų nebeliko(jau anksčiau rašiau apie tai).
Patekom į priešmokyklinę, šiemet ji jau mokyklos patalpose: nauja auklėtoja, didelė grupė vaikų gerokai virš 20, didelė dalis tų pačių vaikų. ir ką: elgesys, emocijos, bendravimo įgūdžiai regresavo iki 3 metų lygio. Muša vaikus, juos erzina, nulis paklusnumo. verkia nenori eiti į mokyklėlę, pradėjo šlapintis į lovą. Namie - geras vaikas. grupės tėvai jau laksto pas direktorę, atvažiuoja pas mus į namus aiškintis santykių. Ir aš juos suprantu.
ADAPTACIJA, baisi. netinkamą elgesį ignoruoti neišeina, taikau neigiamas pasekmes namie, bet tai tik blogina jo savijautą, jei bent kiek geriau -mokyklėlėje(saldainis, lipdukas). Eis pas psichologą mokyklėlėje, lankom psichoterapija, trumpinam laiką grupėje.
Turiu idėją. Pažįstu vieną psichologę Vilniuje, kuri galbūt apsiimtų vesti bendravimo įgūdžių grupelę šešiamečiams, jei susirinktų grupė. viskas dar tik "galbūt..." stadijoje, todėl klausimas jums, ar būtų norinčių??? rašykit asmeninę žinutę.
Atsakyti
Labas mamytes 4u.gif

Ute, dekui tau uz rupesti ir minciu pasidalinima 4u.gif
Maniskis yra priesmokyklinukas, bet mokykloj, ne darzelyje.
Pirma savaite tai mokytoja padedavo ant stalo soske, jeigu uzduoteliu nenori daryti, imk soskyte i burna ir grysk i darzeli pas mazus vaikus, cia visi dideli vaikai ir jie visi mokinasi. Po savaites prajo daryti uzduoteles, dabar kai susigalvoja kitos veiklos kada yra pamoka, mokytoja seda prie jo stalo ir jis tada dirba, bet daro bet kaip. Po tokiu keliu dienu, kai jis vel sugalvojo zaisti, o ne uzduoteles daryti, mokytoja jam liepe stotis prie mokytojos stalo ir atsistojus daryti uzduoti, buvo daug verksmo, kad nori sedeti su visais vaikais prie vieno stalo, bet mokytoja liepe padaryti uzduoti ir tada leido grysti i vieta. Sedi jis priesais mokytojos stala. Apie netinkama elgesi is kart kalba, nelaukia pertraukos, nedaro uzduoties, skriaudzia vaikus, lauzo iskart kalba su vaiku. Ka ji man siulo??? As jai buvau sakiusi, kad jeigu mokykloj vaikas nedaro uzduociu, gryze is mokyklos jis seda daryti is pratybu uzduoteles ir jokiu zaislu! Dabar jinai man sako, nebeduokit uzduociu, susitvarkysim cia vietoj mokykloj, darys tas uzduoteles, tik vat, kad nesistengia.
O kas vaikui sekasi geriausiai? Labai megsta lego, stato ivairias figuras, vakar degaline pastate, su parduotuvem. Is mokslu puses, tai sekasi visai neblogai skaityti, matematika tai super, isvis jokiu prikaistu neturiu, sudeda, atima.
Atsakyti
jetau, mamkos, laikykitės, čia mano problemos kaip ir ne problemos...aišku, bijau, kad jos prasidės, kai grįšime į LT, bet negalvoju taip tolyn ir tikiuosi, kad viskas bus gerai. Rutike, šauni iniciatyva, prisijungtume, jeigu būtume LT, tikiuosi, kad pavyks įgyvendinti viską ir galėsime pasinaudoti.
Vakar aiškinomės su Jone dėl saldainio biggrin.gif tai klasiokei, sakė, kad buvo paėmusi. Tai dar tėtis pakalbėjo, aš, aišku, kad problema ne saldainis, o melavimas. Tai mergina visada labai nudžiunga ir lipšni pasidaro, kai tikisi audros namie, o viskas ramiai praeina smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Ute @ 2014 09 18, 21:43)

Bet šiuos dalykus ko gero ne psichologė diagnozavo?
Nes pvz. hiperaktyvumo psichologai neturi kompetencijos diagnozuoti. Ar tikrai nekoncentruoja dėmesio? Nes namuose nekoncentruojantys vaikai juodai irgi vargsta prie užduotėlių - pvz. koks trečiokas gali išspręsti žodinį matematikos uždavinį, bet negali jo perskaityti, nes po pirmos sakinio atsiranda daug kitos veiklos. Po to reikia skaityti nuo pradžių ir vėl po pirmo sakinio mintys nušoksta.


ne, raidos specialistai kauno centro poliklinikoje 4u.gif o psichologė tik paantrino... Susikaupimui darom specialią mankštą. Jei sėdi viena - namuose jau susikaupia, bet jei tik kas krebšt - pametė mintį, vėl viskas iš naujo.. Ramiai nusėdėti šansų - 0, juda visa, pirštukai taip ir ieško, kokį šašą nulupti, ar skylę kur išdurti.


QUOTE(rutikė @ 2014 09 19, 07:09)
ADAPTACIJA, baisi. netinkamą elgesį ignoruoti neišeina, taikau neigiamas pasekmes namie, bet tai tik blogina jo savijautą, jei bent kiek geriau -mokyklėlėje(saldainis, lipdukas). Eis pas psichologą mokyklėlėje, lankom psichoterapija, trumpinam laiką grupėje.
Turiu idėją. Pažįstu vieną psichologę Vilniuje, kuri galbūt apsiimtų vesti bendravimo įgūdžių grupelę šešiamečiams, jei susirinktų grupė. viskas dar tik "galbūt..." stadijoje, todėl klausimas jums, ar būtų norinčių??? rašykit asmeninę žinutę.


mes lygiai taip pat taikom pasekmes - tu su manim nekalbi - aš su tavim, iš pykčio suplėšei rūbo - kito nėra, pati susiūk ir toliau vaikščiok (nekalbu apie netyčinius nutikimus), o gerą elgesį visada su kaupu paskatinu, giriam visi ir kartu džiaugiamės 4u.gif
Gaila, kad mes ne vilniečiai unsure.gif

QUOTE(Sypsena777 @ 2014 09 19, 08:57)
Labas mamytes  4u.gif

Ute, dekui tau uz rupesti ir minciu pasidalinima  4u.gif
Maniskis yra priesmokyklinukas, bet mokykloj, ne darzelyje.
Pirma savaite tai mokytoja padedavo ant stalo soske, jeigu uzduoteliu nenori daryti, imk soskyte i burna ir grysk i darzeli pas mazus vaikus, cia visi dideli vaikai ir jie visi mokinasi. Po savaites prajo daryti uzduoteles, dabar kai susigalvoja kitos veiklos kada yra pamoka, mokytoja seda prie jo stalo ir jis tada dirba, bet daro bet kaip. Po tokiu keliu dienu, kai jis vel sugalvojo zaisti, o ne uzduoteles daryti, mokytoja jam liepe stotis prie mokytojos stalo ir atsistojus daryti uzduoti, buvo daug verksmo, kad nori sedeti su visais vaikais prie vieno stalo, bet mokytoja liepe padaryti uzduoti ir tada leido grysti i vieta. Sedi jis priesais mokytojos stala. Apie netinkama elgesi is kart kalba, nelaukia pertraukos, nedaro uzduoties, skriaudzia vaikus, lauzo iskart kalba su vaiku. Ka ji man siulo??? As jai buvau sakiusi, kad jeigu mokykloj vaikas nedaro uzduociu, gryze is mokyklos jis seda daryti is pratybu uzduoteles ir jokiu zaislu! Dabar jinai man sako, nebeduokit uzduociu, susitvarkysim cia vietoj mokykloj, darys tas uzduoteles, tik vat, kad nesistengia.
O kas vaikui sekasi geriausiai? Labai megsta lego, stato ivairias figuras, vakar degaline pastate, su parduotuvem. Is mokslu puses, tai sekasi visai neblogai skaityti, matematika tai super, isvis jokiu prikaistu neturiu, sudeda, atima.


Kokia super mokytoja. Mūsų mokytoja labai gera, labai pedagogiška, bet va griežtumo jai trūksta. O mūsiškė, jei su ramiai, švelniai - tai nelabai veikia.

Matau, kad nemažai čia sunkių problematiškų vaikų. Man kažkaip tikisi, kad pavyks kažkiek apsišlifuoti. Bet kaina kokia...
Atsakyti
QUOTE(emilinta @ 2014 09 19, 10:28)
Man kažkaip tikisi, kad pavyks kažkiek apsišlifuoti. Bet kaina kokia...

Emilinta - tikrai pavyks. Žiūriu į savo vaiką ir matau daug ką, kame esate jūs dabar. Ir žinau, kad su amžiumi - vis lengviau susitarti, vis paprasčiau išaiškinti, vis lengviau priimtinomis formomis reiškia emocijas poreikius et ctr. Netgi po kryčio (kai gulėjo ligoninėje praeitą vasarą) yra daug dalykų, kuriuos jau išlyginom.
Atsakyti
QUOTE(rutikė @ 2014 09 19, 07:09)
Pasidalinsiu ir aš savo bėdomis. Kol lankė darželį, buvo viskas gana ramu. Po truputį šlifuojami bendravimo įgūdžiai, agresijos kolektyve nelikę - jau apie porą metų. Vasarą nuostabi, vaikas - mielas, meilus, šaunus berniokas, prieraišumo problemos manau išspręstos, bangavimų: geras-piktas - periodų nebeliko(jau anksčiau rašiau apie tai).
Patekom į priešmokyklinę, šiemet ji  jau mokyklos patalpose: nauja auklėtoja, didelė grupė vaikų gerokai virš 20, didelė dalis tų pačių vaikų. ir ką: elgesys, emocijos, bendravimo įgūdžiai regresavo iki 3 metų lygio. Muša vaikus, juos erzina, nulis paklusnumo. verkia nenori eiti į mokyklėlę, pradėjo šlapintis į lovą. Namie - geras vaikas. grupės tėvai jau laksto pas direktorę, atvažiuoja pas mus į namus aiškintis santykių. Ir aš juos suprantu.


Rutike, jeigu rimtai įsisiūbuos tėvų nepasitenkinimas, bus be galo sunku iš viso to išbristi - tėvai rinks parašus iškeldinti vaiką, jei mokykla to nepadarys - prasidės klasės vaikų bėgiojimai į kitas klases/mokyklas (mokykloje kaupsis nepasitenkinimas, kad prarandamas mokinio krpšelis dėl vieno sunkaus vaiko), nuolatiniai skundai, tėvai nustatinės vaikus prieš jūsiškį ir t.t.

Jeigu nenusimato, kad greitai vėl viskas susidėlios į vietas (t.y. vaiko elgesys) jūsų vietoje stabdyčiau tai iš karto - kalbėčiausi su mokykla dėl tinkamos jūsų vaiko integracijos į klasės bendruomenę, kad tai būtų padaryta taip kaip dera.

Tokių problemų (kai įsivažiuoja klasės bendruomenės priešiškumas) šaknys - netinkamoje vaiko integracijoje.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ute: 19 rugsėjo 2014 - 14:50