QUOTE(Ute @ 2014 09 18, 21:43)
Bet šiuos dalykus ko gero ne psichologė diagnozavo?
Nes pvz. hiperaktyvumo psichologai neturi kompetencijos diagnozuoti. Ar tikrai nekoncentruoja dėmesio? Nes namuose nekoncentruojantys vaikai juodai irgi vargsta prie užduotėlių - pvz. koks trečiokas gali išspręsti žodinį matematikos uždavinį, bet negali jo perskaityti, nes po pirmos sakinio atsiranda daug kitos veiklos. Po to reikia skaityti nuo pradžių ir vėl po pirmo sakinio mintys nušoksta.
ne, raidos specialistai kauno centro poliklinikoje

o psichologė tik paantrino... Susikaupimui darom specialią mankštą. Jei sėdi viena - namuose jau susikaupia, bet jei tik kas krebšt - pametė mintį, vėl viskas iš naujo.. Ramiai nusėdėti šansų - 0, juda visa, pirštukai taip ir ieško, kokį šašą nulupti, ar skylę kur išdurti.
QUOTE(rutikė @ 2014 09 19, 07:09)
ADAPTACIJA, baisi. netinkamą elgesį ignoruoti neišeina, taikau neigiamas pasekmes namie, bet tai tik blogina jo savijautą, jei bent kiek geriau -mokyklėlėje(saldainis, lipdukas). Eis pas psichologą mokyklėlėje, lankom psichoterapija, trumpinam laiką grupėje.
Turiu idėją. Pažįstu vieną psichologę Vilniuje, kuri galbūt apsiimtų vesti bendravimo įgūdžių grupelę šešiamečiams, jei susirinktų grupė. viskas dar tik "galbūt..." stadijoje, todėl klausimas jums, ar būtų norinčių??? rašykit asmeninę žinutę.
mes lygiai taip pat taikom pasekmes - tu su manim nekalbi - aš su tavim, iš pykčio suplėšei rūbo - kito nėra, pati susiūk ir toliau vaikščiok (nekalbu apie netyčinius nutikimus), o gerą elgesį visada su kaupu paskatinu, giriam visi ir kartu džiaugiamės
Gaila, kad mes ne vilniečiai
QUOTE(Sypsena777 @ 2014 09 19, 08:57)
Labas mamytes
Ute, dekui tau uz rupesti ir minciu pasidalinima
Maniskis yra priesmokyklinukas, bet mokykloj, ne darzelyje.
Pirma savaite tai mokytoja padedavo ant stalo soske, jeigu uzduoteliu nenori daryti, imk soskyte i burna ir grysk i darzeli pas mazus vaikus, cia visi dideli vaikai ir jie visi mokinasi. Po savaites prajo daryti uzduoteles, dabar kai susigalvoja kitos veiklos kada yra pamoka, mokytoja seda prie jo stalo ir jis tada dirba, bet daro bet kaip. Po tokiu keliu dienu, kai jis vel sugalvojo zaisti, o ne uzduoteles daryti, mokytoja jam liepe stotis prie mokytojos stalo ir atsistojus daryti uzduoti, buvo daug verksmo, kad nori sedeti su visais vaikais prie vieno stalo, bet mokytoja liepe padaryti uzduoti ir tada leido grysti i vieta. Sedi jis priesais mokytojos stala. Apie netinkama elgesi is kart kalba, nelaukia pertraukos, nedaro uzduoties, skriaudzia vaikus, lauzo iskart kalba su vaiku. Ka ji man siulo??? As jai buvau sakiusi, kad jeigu mokykloj vaikas nedaro uzduociu, gryze is mokyklos jis seda daryti is pratybu uzduoteles ir jokiu zaislu! Dabar jinai man sako, nebeduokit uzduociu, susitvarkysim cia vietoj mokykloj, darys tas uzduoteles, tik vat, kad nesistengia.
O kas vaikui sekasi geriausiai? Labai megsta lego, stato ivairias figuras, vakar degaline pastate, su parduotuvem. Is mokslu puses, tai sekasi visai neblogai skaityti, matematika tai super, isvis jokiu prikaistu neturiu, sudeda, atima.
Kokia super mokytoja. Mūsų mokytoja labai gera, labai pedagogiška, bet va griežtumo jai trūksta. O mūsiškė, jei su ramiai, švelniai - tai nelabai veikia.
Matau, kad nemažai čia sunkių problematiškų vaikų. Man kažkaip tikisi, kad pavyks kažkiek apsišlifuoti. Bet kaina kokia...