QUOTE(Mergiona @ 2014 06 22, 09:22)
mano knygoje visi garsai tokia seka: kietas, tada minkstas, tada itvirtinimas abieju kartu. Vat ir susimaisiau, minksta papeastai vaikas istaria pirmiau, o cia atvirksciai pas juos
Kiek mes su savo loge spejom tai buvo minkstas "l" (kieto nebuvo), tada "s" dar be zodziu, ir kazkiek "z" buvo pradeje (bet man tai neatrodo padidinto reikalingumo garsas, mano ausiai normaliai taria
). Tai mes dabar kieta "l" kankinam, "s" minksta ir vat "š" noreciau pradet
O paskutineje loges pamokoje buvo skemenys: "ba-pa" ir "ba-bia"- su ivairiom priebalsem varijojant skardus-duslus, minkstas-kietas bet is panos gerai tariamu garsu.
ok, aciu, kovojam toliau




ok, aciu, kovojam toliau


Nu nzn - as nemaisau kai mokai S ir Š. Pirma ismokstam viena garsa (netgi visa garsu grupe s, z, c), kai jau isitvirtina sie, tada mokomes visai koki kita (kad ir L ar R - ziurint ko truksta) ir tik tada antra garsu grupe (š, ž, č)... ir kai jau isitvirtina, bet painiojasi kalboje - diferencijuot mokinames. Del minkstu garsu - nu ju kazkaip mokint neteko - vaikai paprastai patys minkstina juos

