QUOTE(kristinija @ 2007 04 13, 16:46)
mano draugei is vis rynair pridirbti norejo. Ji norejo uzisakyti sekanciai dienai bilieta, o per interneta jau bilietu nebuna sekanciai dienai, tad ji skambinosi ir telefonu uzsisake na ir visas banko detales dave. Ir ka jus manot uz kokio pusvalandzio bankas skambina, sakydamas kad norima isismti is jos korteles pinigu tiek kiek ten nera. Pasirodo ta panele priiemusi si uzsakyma dar norejo pasipelnyti. gerai kad bankas sustabde sia operacija. O jei taip visos ten gyvenimo santaupos toje korteleje. Na po to ji vel swkambino noredama pasikompleininti, paprase kad duotu jau rynair astovybes adresa, tai nedave!! Na dave rynair, Dublin. Tai mano daruge ir sako jus ka mane kvaila laikot, Dubline nera post codu, nieko? Na zodziu baisi. bukit mergaites atsargios duodamos banko detales.
Pries kaltindama, galetu truputi ir pagalvoti

. As nedirbau su ryanair, dirbau su Air Baltic ir Air Lingus, bet visur tas pats su atsiskaitymais kortelemis.
1. Kaip tu isivaizduoji pasipelnyma? Ji nuima pinigus i firmos saskaita ir taip pasipelno?
2. Dvigubos sumos nuemimas galimas ir del sistemos klaidos (ne tik perkant aviabilietus, visur...) Man taip pat toks atvejis buves, nusieme vietoj 400euru 800euru, nes nuluzo kompas. Tai ka, nuemi ir ta pacia minute grazini, klientas praktiskai net nepajunta, na po to banko isklotineje mato - ir tuo paciu metu +.
3. Del customer relation... Butent, customer relation pvz Air Baltic yra Rygoje, Air Lingus - Dubline, etc... Nori skustis - rasai ten
Del vezimo. Jei ratai susilanksto (nusileidzia), tai viskas o.k. Skridau as karta ir su lopsiu, ir dar buvau pasiemusi sportini varianta uzdeti ant ratu - praejo kaip vienas vienetas.