Įkraunama...
Įkraunama...

Kas nervina kelyje?

QUOTE(džu @ 2014 10 31, 11:06)
valkata, tau paprieštaraut svarbiausia, o kartais tiesiog rašyt.
denaxa, 5 normalu, aš paprastai irgi su 4-5 susisuku, nes pabaigoje vaškuoju, čia kas susidūrę su tikrais krapštukais, supras. smile.gif

As tai del to nesinervuoju,tegul valosi smile.gif Vaziuoju praustis tik tada kai turiu laiko,tai negaila kad kazkas ir ilgiau pasikrapstys(as ilgokai krapstausi pavasari kai buna pirmas plovimas po ziemos ax.gif ),per ta laika kol laukiu apsivalau salona. O vat prie siurblio tai jau ir as krapstausi,na,bet ten visi krapstosi ir niekas nepyksta smile.gif
Atsakyti
Aš plovykloj irgi plaunu automobilį tiek, kiek reikia. Ratus būtinai, jei reikia tai ir kilimėlius. Vienintelis ko nedarau, tai nelaukiu kol nudžius smile.gif. Ir nevalau su sausu skuduru jau nuplautos. Tą padarau aikštelėje šalia. Bet suktis ant smūgio su vienu žetonu, nes kažkas laukia, tai nesąmonė.
Atsakyti
Kol kas manęs nenrvuoja nei lėčiau važiuojantys, nei sukantys į kairę (kai per vėlai parodo posūkį prie šviesoforo), nei kamščiai. Aš pati niekur dar nelakstau, niekur neskubu - galiu ir pastovėti, palaukti. Bet tamsiais rytais man baimę kelia pėstieji, kurie net neapsidairę, nestabtelėję puola po ratais, paaugliai, kurie vaikšto nosis į telefonus įkišę ir nieko nemato aplinkui. Ir dar žmonės stotelėse, kurios įrengtos prie perėjos šokinėjantys į gatvę pažiūrėti ar neatvažiuoja jų laukiamas autobusas ar mikriukas ar dviratininkai, kurie į perėjas išlekia su dviračiais prieš pat nosį ar važiuodami keliu manevruoja be jokių įspėjamųjų ženklų blink.gif
Atsakyti
Nervina asilai, kurie galvoja, kad pėsčiųjų perėja suteikia jiems teisę įšokti į kelią bet kada doh.gif
Važiavau trečia juosta 60km/h greičiu ir grupelė diedų iš skiriamosios juostos salelės op - ir eina. Kaliau per stabdžius, sustojau prieš pat perėją, viskas nuo sėdynių skrido, o diedas dar ardosi ir aiškina, kad juk per perėją eina.
Atsakyti
QUOTE(Little feet @ 2014 11 03, 15:29)
Nervina asilai, kurie galvoja, kad pėsčiųjų perėja suteikia jiems teisę įšokti į kelią bet kada  doh.gif
Važiavau trečia juosta 60km/h greičiu ir grupelė diedų iš skiriamosios juostos salelės op - ir eina. Kaliau per stabdžius, sustojau prieš pat perėją, viskas nuo sėdynių skrido, o diedas dar ardosi ir aiškina, kad juk per perėją eina.
Oi, keiskite savo požiūrį.

Tie žmonės žengė iš saugumo salelės, o tai reiškia, kad jie per tris priešingo eismo juostas buvo perėję, jūs privalėjote juos einančius iš tolo matyti ir atitinkamai elgtis, t.y. - pradėti lėtėti ir sustoti juos praleisti, o ne spausti (mieste 50km/h leidžiama, beje) kaip niekur nieko, negi jums išties atrodo, kad saugumo salelėje stovintys žmonės ten šiaip sau stoviniuoja?

Reziumuojant - šioje situacijoje esate 100% kalta jūs pati (greičio viršijimas ir pareigų prieš pėsčiuosius neatlikimas) ir niekas kitas, nervintis jūs turėtumėte ant savęs, kad taip neatidžiai ir neatsakingai vairuojate.
Atsakyti
taip taip, KET 37 punktas...
aš jau iš tolo "skanuoju" perėjas, ar nėra pesčiųjų, ir pristabdau, ypač tamsiu paros metu. tokios reakcijos išmokė tai, kad gyvenu netoli studentų miestelio, o ten pesčiųjų n+k.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 11 04, 11:45)
Oi, keiskite savo požiūrį.

Tie žmonės žengė iš saugumo salelės, o tai reiškia, kad jie per tris priešingo eismo juostas buvo perėję, jūs privalėjote juos einančius iš tolo matyti ir atitinkamai elgtis, t.y. - pradėti lėtėti ir sustoti juos praleisti, o ne spausti (mieste 50km/h leidžiama, beje) kaip niekur nieko, negi jums išties atrodo, kad saugumo salelėje stovintys žmonės ten šiaip sau stoviniuoja?

Reziumuojant - šioje situacijoje esate 100% kalta jūs pati (greičio viršijimas ir pareigų prieš pėsčiuosius neatlikimas) ir niekas kitas, nervintis jūs turėtumėte ant savęs, kad taip neatidžiai ir neatsakingai vairuojate.
Oi, pirma gal reikia pasitikslinti smulkmenas prieš darant tam tikras išvadas? Ten ne šiaip sau saugumo salelė, o visa plati skiriamoji juosta su krūmais, o prieš pat ją yra apsisukimo vieta su ketvirta juosta apsisukimui, kurioje stovėjo eilė mašinų, apribojančių matomumą. Plius iš kitos pusės įsukinėjo fūra, kuri užstojo visą priešingą eismo pusę ir tą saugumo salelę/skiriamąją juostą, tad aš stebėjau fūrą, bet pamačiau, kad ji sustojo ir neketina nerti į gatvę, o iš už jos netikėtai išlindo žmonės. Toje vietoje labai dažna tokia situacija, kai iš kairės bandančios įsukti mašinos užstoja visą vaizdą, o neretai ir būna iškišusios nosį į trečią juostą.
Pėstieji turi pareigą įsitikinti, kad eiti per gatvę yra saugu ir kad vairuotojas juos praleidžia, o aš pradėjau stabdyti iš karto, kai tik pamačiau, kad žmonės išėjo į perėją.
Atsakyti
QUOTE(Little feet @ 2014 11 04, 13:39)
Oi, pirma gal reikia pasitikslinti smulkmenas prieš darant tam tikras išvadas? Ten ne šiaip sau saugumo salelė, o visa plati skiriamoji juosta su krūmais, o prieš pat ją yra apsisukimo vieta su ketvirta juosta apsisukimui, kurioje stovėjo eilė mašinų, apribojančių matomumą. Plius iš kitos pusės įsukinėjo fūra, kuri užstojo visą priešingą eismo pusę ir tą saugumo salelę/skiriamąją juostą, tad aš stebėjau fūrą, bet pamačiau, kad ji sustojo ir neketina nerti į gatvę, o iš už jos netikėtai išlindo žmonės. Toje vietoje labai dažna tokia situacija, kai iš kairės bandančios įsukti mašinos užstoja visą vaizdą, o neretai ir būna iškišusios nosį į trečią juostą.

Na tai, ką jūs aprašėte, tai dar blogiau:
- jūs nesumažinote greičio, artėdama prie perėjos, kur, kaip pati rašote, buvo apriibotas matomumas;
- jūs neplanavote stoti priešais perėją, nors gretimoje eilėje prieš perėją stovėjo sustojęs stovėjo sunkvežimis ir praleidinėjo pėsčiuosius.

QUOTE(Little feet @ 2014 11 04, 13:39)
Pėstieji turi pareigą įsitikinti, kad eiti per gatvę yra saugu ir kad vairuotojas juos praleidžia, o aš pradėjau stabdyti iš karto, kai tik pamačiau, kad žmonės išėjo į perėją.
Stabdyti reikėjo pradėti anksčiau.

Mano patarimas jums - keiskite požiūrį ir vairuokite atsargiau. Geriau 100 kartų sulėtinti kada (paskui pasirodo) nereikia, nei vieną kartą nesulėtinti, kada tikrai to reikia. Tada į tokias situacijas, kai "staiga pėstysis įžengė" jūs nebepapulsite.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 11 04, 15:16)
jūs neplanavote stoti priešais perėją, nors gretimoje eilėje prieš perėją stovėjo sustojęs stovėjo sunkvežimis ir praleidinėjo pėsčiuosius.
Ir vėl išvados iš fantazijos. Sunkvežimis praleidinėjo transporto priemones, nes išsukinėjo iš šalutinio kelio, o ne pėsčiuosius.
Atsakyti
man tik keista, kodėl artėjant prie perėjos, žinodama, kad ta vieta "problematiška", nesulėtinote greičio mastau.gif gal neseniai vairuojate ir dar nemokate numatyti pavojingų situacijų...
tai kas kad diedai iššoko, iššoks dar kam nors, pasibaigs jų šokinėjimai į važiuojamąją dalį, bet žiūrėkite savęs, juk numušusi pestįjį perėjoje bet kokiu atveju būtumėte kalta, stenkites to išvengti..
Atsakyti
QUOTE(Little feet @ 2014 11 04, 13:39)
Pėstieji turi pareigą įsitikinti, kad eiti per gatvę yra saugu ir kad vairuotojas juos praleidžia, o aš pradėjau stabdyti iš karto, kai tik pamačiau, kad žmonės išėjo į perėją.

Taip, turi, bet jeigu jūs nematėte pėsčiųjų (ribotas matomumas), tai ir pėstieji nematė jūsų. Vadinasi turėjot pristabdyti prieš perėją, kad įsitikintumėte jog niekas neeina.
Suprantu jus ir jūsų pasipiktinimą, bet pagalvokit, kad gal tie žmonės ten laukė jau gana ilgai (jeigu intensyvus eismas) ir pasitaikius progai (sustojo fūra, kuri norėjo apsisukti) pradėjo eiti. Labai gerai pamenu kai dar nevairavau ir vaikščiojau pėsčiomis, tai tikrai nervindavo vairuotojai, kurie nesustoja praleisti netgi esant blogom oro sąlygom, kuomet sninga/lyja/vėjuota. Juk sėdint mašinoje nei šalta, nei lyja, o vat laukti prie perėjos ir šalta, ir lyja, ir vėjas.
Atsakyti
QUOTE(Little feet @ 2014 11 04, 16:21)
Ir vėl išvados iš fantazijos. Sunkvežimis praleidinėjo transporto priemones, nes išsukinėjo iš šalutinio kelio, o ne pėsčiuosius.


Kaip kad pėstieji privalo pasirūpinti savo saugumu ir apsidairyti žengdami į perėją, taip ir Jūs turėtumėt pagalvoti apie savo ateitį ir pristabdyti prieš perėją. Net jei sąžinė Jūsų negrauš, kažin ar labai Jums reikalingas teistumas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo jurgacka: 04 lapkričio 2014 - 19:05