QUOTE(Tikrė @ 2014 07 09, 18:32)
Tiesumas man patinka
Aš nenupasakojau aplinkybių: mes kas rytą važiuojam tokiu tragiškai duobėtu keliu, ten duobės maždaug kas 1-2 metrus, po to atkarpa kokių 15-20 metrų lygaus kelio, po to vėl tankios duobės. Tai va jis taip laviruoja tokioje situacijoje. Neteisinu ir neginu jo, vien faktas, kad jis vairuoja BMW, parodo, kad jam greitis patinka

Vairą visose kitose situacijose jis laiko teisingai, pats auklėja kitus ir manęs vežti neleidžia nesaugaus vairavimo propaguotojams (paranojos, kad man kažkas nutiks, požymiai

)
Apskritai gal man vairo laikymas mažumėlę kiša koją, todėl aš labai jį stebiu: man toks jausmas, kad aš per daug įsikimbu į tą vairą, įsitempiu, kai reikia pavaras persijungti, kaire ranka atrodo sutraiškysiu vairą įsikabinus, nes bijau, kad "pabėgs" man tas automobilis
Na,jei per duobes vaziuojant vaira laikyti dviem rankom-nebutu reikalo jungineti pavaru ir mazinti greicio,nes spetu issimanevruoti,vairuojant viena-tikiu,kad nespeja...

As duobetam kely mazinu greiti tik tada,jei nera galimybes apvaziuoti duobe ir tenka vaziuoti per ja,tada iki duobes stabdai,paskui gazo...bet pavaru nejungineju labai...

kad teisingai laiko kitur-gerai,tu va cia taip neteisingai savaji apibudinai...
Del vairo laikymo-pasitikrink,ar tikrai teisingai ir patogiai nusireguliuoji sedyne,ar teisingi atstumai iki vairo ir pedalu,jei viskas gerai-kunas turi buti atpalaiduotas,o vaira turi laikyti tik rankos,kunas neturi padeti-tik tada vairavimas bus tikslus...jei i vaira isikimbi kaip i gelbejimosi rata-tai labai trukdo vairuoti,ir suvaldyti masina ekstra atveju-taip pat sansu maza...vaira reikia laikyti lengvai,bet tvirtai,laikyti,bet nesilaikyti uz jo...meginau sugalvoti palyginima,tai va,gal panasus variantas butu-kaip vaikisko vezimelio rankena,kai vezioji kudiki,na,kazkas panasaus...