QUOTE(gllop @ 2014 07 27, 22:55)
Dizainas dizainui, bet tūlam lietuviui reikia kad daiktas tarnautų ilgai... Gerai japonams-prancūzams, kai krosnelė kainuoja 10-30% atlyginimo, tai gali jas keisti kas 3-5metus, -o mums ką daryti?
Mūsiškiai renkasi šiek tiek brangesnius, bet patikimesnius produktus, vien tik iš to biednumo

Būtų turtingi, keistų kas kelis metus ir forumuose nesiblaškytų
Garantija krosnelėms yra 5 metai, tarnauja jos po 10 - 15 metų minimum. Žmogus pakeičia po 3-4 kartus automobilį per tą laiką, o krosnelė lieka ta pati. Deja, tikrai dar nėra Lietuvoje mados kaip Vokietijoje - daryti remontą, pakeisti visus baldus, interjerą kas kelis metus, tuo pačiu vėl pakeisti į kitokių formų krosnelę...
Biedni žmonės Lietuvoje perka kinietiškas arba lenkiškas krosneles. Jokia čia ne paslaptis. Jos pigiausios pagal kainą.
Turtingesnės bobutės renkasi "norvegiškas" Jotul krosneles, nes Jotul pagrindinis devizas yra - nesikeičiantis dizainas jau 50 metų. Tikriausiai močiutės prisimena savo jaunystės dienas ir madas. "Norvegiškos" Jotul parašiau kabutėse, nes nuo 2013 metų vidurio tai jau yra švediška įmonė. Net savo namų rinkoje Norvegijoje - Jotul su savo per amžius nesikeičiančiu dizainu prarado pozicijas stipresniems žaidėjams, kaip daniškam Morso. Nesugebėjo apmokėti išleistų obligacijų švedų investuotojams ir akcijos kaip užstatas nukeliavo švedams.
Invicta krosnelės dažniausiai keliauja į naujus namus, kur žmonėms reikia geros kokybės, geros kainos ir modernaus dizaino.
-------------------------------------
Norėjau pasakyti, kad kiekvienas prekinis ženklas ir produktas turi savo specifinę rinką ir nišą.Tikrai nėra tokios didelės konkurencijos tarp INVICTA krosnelių ir kitų prekinių ženklų. Skiriasi žmonių amžius, poreikiai, finansinė padėtis, išsilavinimas. Pagal tai priimami ir skirtingi sprendimai, tokio ar tokio produkto pasirinkimui.