Įkraunama...
Įkraunama...

Automobilių pardavėjai/skelbimai: Juodasis sąrašas

QUOTE(denaxa @ 2014 06 25, 15:05)
Tik ne musu kieme...jau namo pradzioje vien tik vaziuojant link galinio kiemo klykti pradeda (dukra kartais parveza kas nors namo,tai jei buna parktronikai-visa laika ir tenka to cypimo klausytis doh.gif ),tai kokia is ju nauda,jie gi nenusireguliuoja ant tokiu milimetrovkiu,kokiomis tenka stumdytis... doh.gif As siaip ir nesistumdau,priekiu ivaziuoju-galu isvaziuoju... ax.gif

Bandau spėti, kad parktronikai ten ne gamykliniai? Mes su parktronikais nuo 2005 metų trim skirtingom mašinom važinėjam (gamykliniai parktronikai gale) - nėra tokių nesąmonių apie kokias rašote, veikia puikiai, užgrūstuose kiemuose pats tas su jais sukinėtis.
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2014 06 25, 16:44)
Bandau spėti, kad parktronikai ten ne gamykliniai? Mes su parktronikais nuo 2005 metų trim skirtingom mašinom važinėjam (gamykliniai parktronikai gale) - nėra tokių nesąmonių apie kokias rašote, veikia puikiai, užgrūstuose kiemuose pats tas su jais sukinėtis.

Neisivaizduoju... g.gif As pati su parktronikais niekad nesu vaziavusi,kazkaip ir nepasigendu ju-cia is serijos "jei nera,tai ir nereikia" smile.gif Gal rimts negamykliniai buvo,arba kokie senesni... g.gif
Atsakyti
man kažkaip parktronikai irgi niekada netrukdė, jeigu netinka, mygtuką paspaudi ir vėl tyluma salone, naudoji, kai reikia. rolleyes.gif
Atsakyti
Nu man gal priekyje desiniam sone reiketu,ir aplamai desinej kur pro veidrodi nesimato-as tos puses nejauciu,i pasamone kitokie gabaritai isiede doh.gif lotuliukas.gif blush2.gif daugiau niekur kaip ir nereiketu stumdantis... g.gif
Atsakyti
aš tai nemėgstu bordiūrų, bala žino, koks jo aukštis iš galo arba iš priekio, palįs po apačia, ar kabinsi, visai nesinori nieko braižyti. doh.gif nors parktronikai toks dalykas, gerai, kai yra, bet ir be jų normaliai važiuojasi, tiesiog čia prie pilno faršo, taip sakant rolleyes.gif
Atsakyti
Bordiurai ir man nepatinka,turiu iproti parkuojantis stumtis kol atsirems-nes stengiuosi taupyti vieta,tai bamperiu apacia visa i bordiurus nuvaryta biggrin.gif Duslintuva meistrai privirino pagal galimybes auksciau,kad nenudauzdziau-nes nusibodo virinti lotuliukas.gif
Dzu,mes floodinam vel tema,negrazu... blush2.gif doh.gif
Atsakyti
QUOTE(DidyšišBaišušiš @ 2014 06 23, 16:40)
Nuoroda: - Volkswagen Beetle, 2.0 l., kabrioletas/roadster
Autoplius ID: A2501765
Kontaktinis telefonas: +370 640 11734
Vardas/Pavadinimas: Aurimas/AutoX
Nuodėmės: Amerikietiškas auto, Kauno turguje. Skenduolis.

Kaip sužinojot? Rasoja ar dar kaip kitaip identifikavot?
Papildyta:
QUOTE(Monažolė @ 2014 06 23, 22:35)
O ko Jus norit is devetu automobiliu, kad butu, kaip is salono. Parduodant niekas gyvenime niekas nepasakys apie savo daikta kazko blogo  biggrin.gif . Laimes dalykas su tais devetais automobiliais, kai neturi galimybiu nusipirkti naujo  smile.gif .

Kiek esam savo mašinų pardavę, visada praktiškai viską pasakydavome. Jei daužtas buvo, tai ir nesakydavome kitaip, kad idealus ir blizgantis doh.gif lotuliukas.gif
Kai pirkom paskutinį savo auto, mums irgi daug pasakė, neslėpė ir pan., nors iš esmės ir nebuvo ką sakyti tokio, nes nedaužtas ir kitų didelių ar net vidutinių problemų nebuvo. Bet jei kildavo koks klausimas ar pan., tai pardavėjas neneigė, nesidievagojo, pats eidavo žiūrėti kaip ten kas, gal ko nepastebėjo ir išsiaiškinom kas ir kaip. Dėl kelių dalykų patys neteisūs buvom, nes perdaug jau kibom biggrin.gif
Kai pats kitų neapgauni, tai ir pačiam pasiseka ax.gif
Papildyta:
QUOTE(DidyšišBaišušiš @ 2014 06 24, 21:47)
Šiaip gal būtų tiksliau temą vadinti "Automobilių pardavėjai/skelbimai: 50 rūdžių atspalvių" ar kažkas panašaus. Nes pagalvojau - būtų taip pat naudinga, jei apžiūrėję kokią mašiną ir nuvarę ją į autoservisą, žmonės čia pasidalintų atradimais, kad kitam gal nebereikėtų be reikalo gaišti laiko ir mokėti pinigus.

Aišku, neverta tikėtis gauti naudoto automobilio visai be trūkumų. Bet tai nesuteikia pardavėjams teisės meluoti, atsiprašau, p**ti protą (pardon my french). Pvz, pirmo mano minėto auto skelbime (Fiat 500) yra pezima kad auto dar su garantija, kad garantiją galima prasitęsti ir t.t. kai tuo tarpu jokios garantijos tikrai nėra ir jokia save tausojanti draudimo bendrovė tokios mašinos tikrai KASKO nedraus. Ir tt ir pan.

Per vėlai temą atidarėt, jei anksčiau kas būtų tokią sumąstęs, tai oi būčiau pakrovus skelbimėlių, nes teko kažkur dėl 5-6 maškių klausinėtis, žiūrėti, tai buvo čiūdų, pričiūdų.
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2014 06 25, 00:17)
denaxa, tai truputį kitas variantas, kaina tikrai nemaža kaip tam modeliui ir tai yra dėl visų privalumų, be to, tai dyzelinis bmw, kurio remontas visai nepigus ax.gif
be to, kai skambini, juk galima susakyti bėdas, o ne laukti kvailiuko, gaila laiko, nes išsiprašiau iš darbo ir kuro, ir dar sunervino, kad apgauti bandė. smile.gif  Auto atvarytas, knygutė irgi keistai pildyta, rida iškart matosi ne ta, kurią užrašęs, o gerokai didesnė.
Dar buvo juokinga, kai turguje paprašiau pravažiuoti, ten ji buvo taip stangiai įparkuota, tai perekūnas maniškiui sako išvažiuok pats, o  tas sako ne, jinai važiuos. Tuomet perekūnas nieko nesakęs pats išvairavo iš vietos, lyg aš to tikrai nebūčiau sugebėjus biggrin.gif

Reikia net kelis kartus perskambinti paklausinėti, prispirti gerai, pagrasinti, kad bus blogai, jei atvažiavus paaiškės kas kita, pabrėžti, kad iš kito miesto esi, kelionė kainuoja, kad pvz. atsiveši suprantantį žmogų ar pan., tada dalis pardavėjų atsiveria, ima mykti kažką, kažką išsišneka. Bent mums taip buvo. Susitaupėme kelionę į tolimą miestą dėl gražučio auto.
Po to labai atšalome nuo to reikalo, kad kažin kur važiuoti ir tikėti gražiomis foto ar aprašymais.
Idealu pirktis iš pažįstamų, bet jei nėra iš ko, tai jau tada suktis kaip gali, visomis priemonėmis stengtis apsisaugoti.
Atsakyti
grasint negrasinome, žmogus pasakė, kad auto idealiame stovyje, todėl ir nuvažiavome smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Monteverte @ 2014 06 27, 14:35)
Kaip sužinojot? Rasoja ar dar kaip kitaip identifikavot?

Pagal VIN. Amerikonai tvarkingai registruoja "not roadworthy" automobilius.
Atsakyti

Sveiki,
atrodo pataikiau į temą. Norėčiau pasidalinti informacija, manau atsiras žmonių kam aktualu:


 Socialiniuose tinkluose ir spaudoje daug istorijų, kai žmogus įsigijęs naudotą automobilį, nespėja net pasidžiaugti nauja transporto priemonę, turi papildomai į ją investuoti nemažą pinigų sumą. Vieniems išlenda paslėpti pavarų dėžės, sankabos, kitiems – variklio, turbinos, degalų siurblio defektai ir t.t. Dažnas atvejis, kad po auto įvykio „auksarankių“ remontuotas ar sulipdytas iš kelių donorų automobilis parduodamas pirkėjui su grubiai pažeista važiuoklės, kėbulo geometrija.
Esminis klausimas šiose istorijose yra tai, ką galima vadinti užslėptu defektu. Ar šiais atvejais gedimą, pvz. po poros mėnesių laiko eksploatacijos, galima vadinti užslėptu gedimu? 
Nuo 2015 m. lapkričio 1 d. įsigaliojo transporto priemonių pirkimo-pardavimo tvarkos pakeitimai. Pagal Civilinio kodekso 6.431-1 straipsnį motorinės transporto priemonės pirkimo-pardavimo sutartyje privalo būti nurodyti duomenys apie motorinę transporto priemonę, kurią pardavėjas privalo pagal sutartį perduoti pirkėjui. 
Pardavėjas pirkimo-pardavimo sutartyje privalo pirkėjui nurodyti ridos duomenis, visus eismo ar kitus įvykius, kuriuose motorinė transporto priemonė buvo apgadinta.
Pirkėjui, nustačius, kad daikto trūkumai atsirado iki daiktų perdavimo arba dėl priežasčių, atsiradusių iki daiktų perdavimo, jis turi teisę ne vėliau kaip per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos pareikšti pretenzijas pardavėjui ir pareikalauti gražinti pinigus arba padengti papildomo remonto kaštus, jei informacija apie automobilio trūkumus buvo nuslėpta.
Teismų praktikoje vyrauja nuomonė, kad jeigu parduodama specifinė prekė, t.y. naudotas automobilis, tai pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie buvo iki automobilio perdavimo pirkėjui. Bet tik tuo atveju, jeigu pardavėjas nuslėpė nuo pirkėjo informaciją apie gedimus.
Esant tokiai situacijai kamuoja klausimai: kokie įstatymai ir teisės aktai gina pirkėją, kaip atgauti pinigus už automobilį ar bent pareikalauti kompensuoti papildomo remonto išlaidas? Akivaizdu teisinis išprusimas šiais klausimais labai praverstų – sutaupytų daug nervų ir laiko. Nebūtina iš karto grasinti teismais, pakanka pirkėjui kreiptis su pretenzija į pardavėją. Turėdami patirties tokiose situacijose kviečiame pasinaudoti mūsų paslaugomis. El. paštas: autopretenzija@gmail.com , telef.: +370 672 55855. Taip pat galite mus rasti Facebook'e paskyroje "
Autopretenzija Konsultacijos".

Atsakyti