QUOTE(Adžuba @ 2015 02 10, 11:54)
Pasakykit ar taip gali būti???
Užsisakėm poilsinę kelionę prieš savaitę, sumokejom 20 procentų užstatą ir šiandien skambina vadybininkė jog kelionių agentūra būtent tai dienai nepatvirtina kambario

Ar taip gali būti? Tai kokios dar sutartys, kokios garantijos, pasimetusi visiškai esu

Pataria kažką keisti: skrydžio datą, kambario tipą, kelionių agnetųrą, bet žinoma tada kinta ir kaina.
Ar kelionių agentūra turi teisę taip elgtis?
mes kai užsakinėjom kelionę, tai kambarys irgi buvo nepatvirtintas... Agentūra pinigus paprašė sumokėti tik tada, kai jau kambarius patvirtino. ar turi teisę, tai nežinau, reik sutartį skaityt...
Papildyta:
QUOTE(elifė @ 2015 02 10, 16:45)
na, čia gal nevisai ta tema, bet jau kad kalbame apie agentūras....kadangi niekad su jokia reikalų nesame turėję, man tai didelis galvos skausmas

jau mieliau būčiau pati eilinį kartą viską susiorganizavus

ne, bet sykį reikia pabandyti

gal patiks
man nelabai aišku - novaturas, tezturas - yra kelionių organizatoriai, bet kelialapių neparduoda, gali tik įsigyti per agentūras. bet iš esmės kas atsakingas už pačią kelionę? novaturas? jei kyla kažkokių bėdų kelionės metu, tai su kuo viską reikia derinti - su novaturu ar agentūra?
savaitgalį kaip tik užsisakinėjome bilietus, tai mums buvo daaaaug neaiškumų. avansą liepė pervesti į agentūros sąskaitą, nors pačioje kelionėssutartyje nurodyta novaturo sąskaita. keliautojo duomenys - vardas pavardė, gimimo data. viskas sudiktuota telefonu, sakau, gal atsiųsti el.paštu, kad neįsiveltų klaidų? ne, sako, čia nesvarbu. o tai kas tada svarbu?

nebus po to oro uoste kokių nesąmonių?
jau sykį vos patekom į lėktuvą taip

tik ne dėl savo kaltės, o uosto darbuotojų, kai iš keturių nei vienas nemokėjo įregistruoti kūdikio

tai jau kai pasikvietė "viršininkų viršininką", per minutę sutvarkė viską

tai čia dokumentai buvo tvarkingi, o jei kokia klaida?!
žodžiu, man l.įdomu, už ką atsakingas yra organizatorius ir už ką - agentūra
kadangi man irgi pirmas kartas, tai kaip man aiškino, jei kelionės metu kažkas ne taip, tai pirma su novaturo atstovu derinti, jei nesusišneki su novaturu, tai kreiptis į agentūrą... dėl pavardžių, tai man atsiuntė sutartį kur viskas nurodyta - pavardės, viešbutis, datos ir pan... plius novaturo www galima pasitikrinti savo rezervaciją
http://www.novaturas...nti-rezervacija