QUOTE(daivajazz @ 2014 09 09, 16:00)
Ir man tas pats
QUOTE(Aurute @ 2014 09 08, 17:54)
Oho, kokia darbštuolė
. Man su pirmokais ir savaitgalis buvo ne per ilgas pabaigti nebaigtus savaitės darbus. Jei turėčiau daržus, tai jie dirvonuotų
.
šiemet antrokus turiu ir vaikiukų tik 12, bet pasiruošimo sočiai, neįsivažiuoju dar, mano visi planai dar dirvonuoja
Ei, merginos, gal kuri nors galite pasidalinti užduotėlėmis pirmokams? Atsiųskite į paštą sabaitienes@gmail.com
QUOTE(liepsnele2 @ 2014 09 08, 22:56)
Gerai siunčiu į paštą pernykštį pamokų tvarkaraštį, kai buvo 28 pamokos. Pernai dirbau su 1-3 klasėmis. Šiemet su 2-4, tačiau vaikų sumažėjo, tad beliko tik 26 pamokos
Ačiū už tvarkaraštį. Kažką panašiai ir dėlioju, bet mums neleidžia daryti 6 pamokų (negali būti pradinukams 6 pamokos,išskyrus neformaliąją veiklą). Įdomu, kodėl sumažėjus vaikų skaičiui, keičiasi į 26 pamokas? Kaip pildote ketvirtokų mokytojos tą vieną papildomą matematinių gebėjimų ugdymo konsultacijų valandą. Kur rašote į dienyną. Ar dirbate su visa klase?
Merginos, gal kuri kompiuteryje turite rašytines raides ir skaičius?
QUOTE(ninkute @ 2014 09 09, 18:19)
Ačiū už tvarkaraštį. Kažką panašiai ir dėlioju, bet mums neleidžia daryti 6 pamokų (negali būti pradinukams 6 pamokos,išskyrus neformaliąją veiklą). Įdomu, kodėl sumažėjus vaikų skaičiui, keičiasi į 26 pamokas? Kaip pildote ketvirtokų mokytojos tą vieną papildomą matematinių gebėjimų ugdymo konsultacijų valandą. Kur rašote į dienyną. Ar dirbate su visa klase?
Jungtinėse klasėse pamokų skaičius priklauso nuo mokinių skaičius. Mes turime rajono potvarkį, kuriuo ir vadovaujamės.
O 6 pamokos būna dažniausiai mokytojui. Čia tik pernai taip buvo, kad tvarkaraštyje buvo 6 pamokos mokiniams.
QUOTE(Bebras2014 @ 2014 09 09, 17:08)
Ei, merginos, gal kuri nors galite pasidalinti užduotėlėmis pirmokams? Atsiųskite į paštą sabaitienes@gmail.com 
Kokius vunderkindus mokai, kad užduotėlių trūksta? Aš tai per pamoką nespėju pagindinių atlikt.
Šiandien labai gerai sekėsi garsinė analizė: klijavom į sąsiuvinį pavekslėlius (lėlę, vorą, mašiną, robotą, mėnulį) ir šalia dėjome taškelius, kiek garsų žodyje. Patiko net man.
QUOTE(Bebras2014 @ 2014 09 09, 18:26)
Raides turiu, atsiųsiu.
QUOTE(b.s @ 2014 09 09, 14:15)
Surašiau AŽ (antro žingsnio) temas 4 mokslo metams iš mokytojų knygos. Siunčiu į paštą. Klaipedikes ir mano temos skiriasi. Kame šaknys?
Ačiū b.s
QUOTE(liepsnele2 @ 2014 09 09, 17:51)
Raides turiu, atsiųsiu.
Labai ačiū, įmesk man į paštą sabaitienes@gmail.com
Papildyta:
QUOTE(Aurute @ 2014 09 09, 17:36)
Kokius vunderkindus mokai, kad užduotėlių trūksta? Aš tai per pamoką nespėju pagindinių atlikt.
Šiandien labai gerai sekėsi garsinė analizė: klijavom į sąsiuvinį pavekslėlius (lėlę, vorą, mašiną, robotą, mėnulį) ir šalia dėjome taškelius, kiek garsų žodyje. Patiko net man.
Šiandien labai gerai sekėsi garsinė analizė: klijavom į sąsiuvinį pavekslėlius (lėlę, vorą, mašiną, robotą, mėnulį) ir šalia dėjome taškelius, kiek garsų žodyje. Patiko net man.
Nu bet rimtai, kaip tie mano vaikai greit viską padaro
QUOTE(Bites Rites @ 2014 09 09, 15:59)
Tai kad ir negali patekti į tą paštą, nes raktelio tu dar ir neturėjai. Įdomu, kaip ten anksčiau patekdavai?





