aš palieku ant laisvo bėgio ir užtraukiu rankinį ir nematau bėdos. įkalnėj/nuokalnėj dar susuku vairą. taip mane mokė, taip ir darau. pernai visą žiemą stovėjo lauke ir niekas niekur neprišąlo.
QUOTE(valkata @ 2014 11 11, 02:38)
stabdziai kai -25 neprišąla, nes tada nėra ten kam prišalti - viskas sausa būna ir taip. Jie prišąla tada, kai pastatant masiną būna šlapia, o naktį spusteli šaltukas.
O dėl diskinių stabdžių - stovėjimo stabdis juk yra būgninis net ir diskinių stabdžių atveju.
O dėl diskinių stabdžių - stovėjimo stabdis juk yra būgninis net ir diskinių stabdžių atveju.
Pernai jokie stabdžiai neprišąlo. O snigo ištisai, ir šalčio buvo net iki -27C ilgą laiką. Pašildydavau prieš važiuojant, ir pirmyn.
QUOTE(Little feet @ 2014 11 11, 05:57)
Vadinasi, jei automobilis pastatytas lygioje vietoje, užtrauktas tvarkingas rankinis, tai nelabai yra reikalo tą pavarą įjunginėti, taip?
Pasakojo man apie atvejį, kai labai brangią ir retą mašiną su visokiausiom apsaugom, mandrais palydoviniais sekimais pavogė. Po paros ar tai dviejų atsekė labai silpną signalą palydovu - mašina buvo už kelių tūkstančių km, apkasta žemėmis siekiant susilpninti tą signalą.
Pasakojo man apie atvejį, kai labai brangią ir retą mašiną su visokiausiom apsaugom, mandrais palydoviniais sekimais pavogė. Po paros ar tai dviejų atsekė labai silpną signalą palydovu - mašina buvo už kelių tūkstančių km, apkasta žemėmis siekiant susilpninti tą signalą.
Tikriausiai nepakanka vien anteną uždengt

.
QUOTE(Little feet @ 2014 11 11, 13:57)
Vadinasi, jei automobilis pastatytas lygioje vietoje, užtrauktas tvarkingas rankinis, tai nelabai yra reikalo tą pavarą įjunginėti, taip?
Taip


Papildyta:
QUOTE(valkata @ 2014 11 11, 10:38)
stabdziai kai -25 neprišąla, nes tada nėra ten kam prišalti - viskas sausa būna ir taip. Jie prišąla tada, kai pastatant masiną būna šlapia, o naktį spusteli šaltukas.
O dėl diskinių stabdžių - stovėjimo stabdis juk yra būgninis net ir diskinių stabdžių atveju.
O dėl diskinių stabdžių - stovėjimo stabdis juk yra būgninis net ir diskinių stabdžių atveju.
Tikrai gi,dabar prisiminiau kad ant rankinio ten kitos kaladeles eina...nesu turejusi masinos su diskiniais gale tai per daug ir nesigilinau i ta sistema,tik girdejau



Praitą savaitę mačiau avariją. Nemačiau pačio smūgio momento, nes buvau nusisukus, bet girdėjau smugį. Kai atsisukau, mačiau kaip mašina lėkė kaip kėglis, ir užlipo ant medžio. Gerai, kad medis jaunas, nulinko truputį. Žmonės išlipo sveiki. Kas keisčiausia, kad tokioje vietoje, kur aplamai atrodo neįmanoma padaryti avarijos
Manęs sekmadienį irgi vos nenunešė nuo kelio. Važiavau pirma juosta iš dviejų. Tuoj pat turėjo būti kelio išsiplėtimas iš dviejų į keturias juostas. Išplatėjimas gan trumpas, tada sankryža ir man reikėjo į dešinę sankryžoje. Man reikėjo tos pirmos iš keturiu. Gaunasi važiavau visados per pirmą juostą, ir siaurame ruože, ir išplatėjime. Kai tik prasidėjo išplatėjimas, jau suku dešinėn per išplatėjimą, aišku rodau posukį, nes ir pats posukis nebetoli saknryžoje, kai iššoksta iš dešinės senovinė, sportinė mašina, mažytė labai
Jis mane lenkė per tą juostą, kur galima važiuoti tik gaisrinėms ir policijai, žodžiu per kelkraštį. Gerai, kad aš truputį dvejodama važiavau, neskubėjau. Išvengėm susidūrimo per plauką
Kaip negalvoja žmonės, iš jo gi nebūtų nieko likę su tokia maža mašina susidūrus su mano didele
Pas man yra blind spot signalas. Tai kai supratau, kad kažkas yra iš dešinės (ten nieko neturi būti, kelkraštis), dar ir stabtelėjau, nors pačią mašiną tik vėliau pamačiau, kai jau susilygino, nes galvą pasukau pažiūrėti kokia gi ten kliūtis gali būti iš kelkraščio, kad net veidrodis mirksi raudonai
Vaikai kaip išsigando, toj pusėj vyresnėlė sėdėjo ir kaip tik per langą spoksojo.
Žodžiu ne tu, tai tave

Manęs sekmadienį irgi vos nenunešė nuo kelio. Važiavau pirma juosta iš dviejų. Tuoj pat turėjo būti kelio išsiplėtimas iš dviejų į keturias juostas. Išplatėjimas gan trumpas, tada sankryža ir man reikėjo į dešinę sankryžoje. Man reikėjo tos pirmos iš keturiu. Gaunasi važiavau visados per pirmą juostą, ir siaurame ruože, ir išplatėjime. Kai tik prasidėjo išplatėjimas, jau suku dešinėn per išplatėjimą, aišku rodau posukį, nes ir pats posukis nebetoli saknryžoje, kai iššoksta iš dešinės senovinė, sportinė mašina, mažytė labai



Pas man yra blind spot signalas. Tai kai supratau, kad kažkas yra iš dešinės (ten nieko neturi būti, kelkraštis), dar ir stabtelėjau, nors pačią mašiną tik vėliau pamačiau, kai jau susilygino, nes galvą pasukau pažiūrėti kokia gi ten kliūtis gali būti iš kelkraščio, kad net veidrodis mirksi raudonai

Vaikai kaip išsigando, toj pusėj vyresnėlė sėdėjo ir kaip tik per langą spoksojo.
Žodžiu ne tu, tai tave

QUOTE(denaxa @ 2014 11 10, 22:14)
Rimti vagys gali viska...Realiai-visokie ten uzraktai,signalizacijos ir pan. apsaugo tik nuo narkomanu ir panasiu megeju aprinkti bamperius,zibintus,magiukus isplesti ir pan.,o jei nores pavogti visa masina (jei bus toks uzsakymas)-neapsaugos niekas. As turejau galimybe pamatyti visa tai realiai,kai man buvo pavoge masinos rakta su imobilaizeriu ir visais dokais-atvaziavusiems i vieta raktininkams nuimti visus kodus buvo triju sekundziu reikalas




Pametus rakta, raktininkai padarytu kita?
Girdejau, kad brangiai kainuoja. Kodo korteles neturiu. Ir raktas tik vienas.
QUOTE(denaxa @ 2014 11 11, 16:49)
Taip
Pas mane atsirado iprotis jungti pavara kai gera pusmeti be galiniu stabdziu (taip pat ir rankinio) pravazinejau :)Taip ir liko,rankinis + pavara 
O aš iš po automato turėjimo neturiu įpročio su įjungta pavara palikinėti, tai vis galvodavau - ar reik jį ugdytis, ar ne 


QUOTE(Taurė @ 2014 11 11, 16:59)
Kaip negalvoja žmonės, iš jo gi nebūtų nieko likę su tokia maža mašina susidūrus su mano didele
Oi nebūtinai, va pavyzdys
QUOTE(susidomejus @ 2014 11 11, 18:22)
Pametus rakta, raktininkai padarytu kita?
Girdejau, kad brangiai kainuoja. Kodo korteles neturiu. Ir raktas tik vienas.
Girdejau, kad brangiai kainuoja. Kodo korteles neturiu. Ir raktas tik vienas.
Pas mane tik vienas raktas, sake pametus kaip minimum 400lt paklot reiktu..
Su automatais kada naudojat neutral begi?

QUOTE(Shalimar @ 2014 11 11, 17:44)
Pas mane tik vienas raktas, sake pametus kaip minimum 400lt paklot reiktu..
Su automatais kada naudojat neutral begi?
Su automatais kada naudojat neutral begi?

ir padarytu tik rakta? Pultelio, kur buna ant rakto, nebutu?
QUOTE(susidomejus @ 2014 11 11, 18:47)
ir padarytu tik rakta? Pultelio, kur buna ant rakto, nebutu?
Be pultelio neuzsiveda masina. As norejau kazkada pasidaryti tik metalini gabala ta, sakau pigiau bus, galvojau pilnai uztektu jo, bet pasirodo ne

QUOTE(susidomejus @ 2014 11 11, 18:47)
ir padarytu tik rakta? Pultelio, kur buna ant rakto, nebutu?
Turi galvoje imobilaizeri? Pats raktas vienas kainuoja 15 litu,as buvau toki pasidariusi,nes masinos rakta turejau tik viena.Taigi kai taip atsitiko to metalo gabalo deka galima buvo atrakinti vaira ir perstumti masina i saugesne vieta (prie apsaugos budeles,apsauginiams buvo pasakyta,kad jei prie jos lys kazkas,kas ne as-kad tai bus vagys ir stvertu juos



QUOTE(Little feet @ 2014 11 11, 10:35)
O aš iš po automato turėjimo neturiu įpročio su įjungta pavara palikinėti, tai vis galvodavau - ar reik jį ugdytis, ar ne 
Oi nebūtinai, va pavyzdys

Oi nebūtinai, va pavyzdys
dar būna žigulių gatvėse

Tas pavyzdys man netinka, nes nei aš sunkvežimį vairuoju, nei man pakirto žigulys

QUOTE(Shalimar @ 2014 11 11, 17:44)
Naudodavau tik servise ar panašiai, kai reik mašiną užgesinti ir ją kažkiek stumtelėti. QUOTE(Taurė @ 2014 11 11, 18:36)
dar būna žigulių gatvėse
Tas pavyzdys man netinka, nes nei aš sunkvežimį vairuoju, nei man pakirto žigulys
Bet aciū
Būna ir jų yra ne taip jau ir mažai, kaip kad galima būtų tikėtis 
Tas pavyzdys man netinka, nes nei aš sunkvežimį vairuoju, nei man pakirto žigulys


