Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokinančioms vairuoti

QUOTE(Irce6 @ 2015 06 01, 08:52)
Sveikutės 4u.gif
Gal galit kuri paaiškinti.Likau pasimetus po šiandieninio vairavimo.Tos kur laikėt regitroj neseniai,ar tikrai prieš posūkį reikia greitį mažinti pavarom?Ta prasme važiuoju ketvirta,prieš posūkį iš anksto mažinu greitį stabdžiu ir iš ketvirtos permečiau į antrą tada sukau.Instruktorė sako,kad bus kritinė klaida,nes turėjau iš ketvirtos permesti į trečią tik tada į antrą....likau nieko nesupratus...gal sakau aš kažką ne taip supratau...bet jau penktas važiavimas buvo ir ne pirmą kartą man taip sako.

ar tikrai mieste reikia su 4 pavara važinėti? nes jei greitis iki 50km, tai 4 pavaros net nenaudojau. Tik vienintelėje vietoje, kur greitis iki 70km/val reikėjo parodyti, kad moki isibegėt. Bet šiaip, manę instruktorius mokė, kad tikrai galima prieš posukį stiriai prisistabdant iš 3 iškarto į 1 pavarą, ir tai ne klaida.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Fia: 01 birželio 2015 - 11:37
QUOTE(Fia @ 2015 06 01, 11:36)
ar tikrai mieste reikia su 4 pavara važinėti? nes jei greitis iki 50km, tai 4 pavaros net nenaudojau. Tik vienintelėje vietoje, kur greitis iki 70km/val reikėjo parodyti, kad moki isibegėt. Bet šiaip, manę instruktorius mokė, kad tikrai galima prieš posukį stiriai prisistabdant iš 3 iškarto į 1 pavarą, ir tai ne klaida.

Tikrai Kaune mieste vaziuoju 4 pavara.Man jei greitis siekia 40km/h sako jungt 4.Masinos naujos,su 6 pavarom.Šiaip su vyro mašina mieste laisvai 3 pakanka.
Vat dėl tų pavarų žeminimų prieš posūkį aš labai susimėtau,nesuprantu kodėl primažinus žymiai greitį negalima peršokti nuo 4 į 2 ir pan.Nors iš kitos pusės žiūrint kai didinu greitį tai ir nejungiu pavaros iš 2 iškart į 4 g.gif man vis sako,kad per daug skubu.Čia turbūt vyro įtaka,nes jis liepia greičiau viską daryti,kad kamščiai nesusidarytų už manęs biggrin.gif
Oi kiek visko dar išmokt ir perprast reikia.Teorija palyginus su praktika juokas smile.gif bent jau man.
Atsakyti
Hmm, man tai panašu į tai, kad iš tų besimokančių vairuoti tyčiojasi visi, kas tik netingi.

Na kas ten per tarpinių pavarų junginėjimas kai lėtėjama nuo 50 km/h iki 20 km/h ? Visiškas absurdas. O važiavimas 40 km/h ketvirta pavara irgi labai keistai atrodo, kokios ten tada apsukos būna, 1000 / min ? smile.gif

Su savo "ekologiškais" važinėjimais visai nupušo...

p.s. jei reikėtų teises dabar laikytis, tai mokinčiausi su automatu ir galvos nesukčiau.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo valkata: 01 birželio 2015 - 12:09
QUOTE(Fia @ 2015 06 01, 12:36)
ar tikrai mieste reikia su 4 pavara važinėti? nes jei greitis iki 50km, tai 4 pavaros net nenaudojau. Tik vienintelėje vietoje, kur greitis iki 70km/val reikėjo parodyti, kad moki isibegėt. Bet šiaip, manę instruktorius mokė, kad tikrai galima prieš posukį stiriai prisistabdant iš 3 iškarto į 1 pavarą, ir tai ne klaida.

Juk priklauso nuo automobilio, jei galingas - tai neprireiks 4, bet jei ne - tai tikrai reik 4 pavaros. Ne i greiti, o i apsukas reik ziuret, be to, jei vaziuoji ilga laika vienodu greiciu, taip pat galima vaziuot aukstesne pavara.
O su 1 pavara tai tikrai nereik posukiu issukinet, nebent ziema. Aplamai 1 pavara ne pavara, ji tik pajudet is vietos skirta. Tarkim mano auto kompas net neleidzia ijungti pirmos pavaros, jei masina vaziuoja 10 km/h ir didesniu greiciu.
O kas del ekovairavimo, tai teises laikot ne ekovairavimui, tad instruktorius negali zymeti klaida, jei per velai perjungi pavaras, t.y. jei ilgesni laika vaziuoji prie aukstu apsuku.
Papildyta:
QUOTE(valkata @ 2015 06 01, 13:08)
Na kas ten per tarpinių pavarų junginėjimas kai lėtėjama nuo 50 km/h iki 20 km/h ? Visiškas absurdas. O važiavimas 40 km/h ketvirta pavara irgi labai keistai atrodo, kokios ten tada apsukos būna, 1000 / min ? smile.gif

Na tarkim man kompas siulo perjungti 4 pavara, jei 1-variklis susiles, 2-ilga laika vaziuoju pastoviu 40 km/h greiciu. Ir taip apsukos buna ~1000. Kazkada servise klausiau ar teisingai rekomenduoja, sake, kad taip. Kitas dalykas yra kad man tada nepatinka variklio garsas biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(valkata @ 2015 06 01, 13:08)

O važiavimas 40 km/h ketvirta pavara irgi labai keistai atrodo, kokios ten tada apsukos būna, 1000 / min ? smile.gif



Priklauso nuo auto, nuo to, kokia deze stovi... pvz., su mano astra, kurios pavaros ilgos, 40 dar galima vaziuoti trecia, bet jei pries tai buvau vaziavusi 4- neperjungineju, lako gerai zemas apsukas, ju buna 1400rpm. Clio- trumpos pavaros, ir 40 jau gali drasiai su penkta vaziuoti, tiksliau, jei greitis krenta iki 40 o tu vaziavai su 5- tai 4 jungtis nereikia smile.gif ir aplamai su ta maliavke dazniausiai naudojama pavara 5 smile.gif
Mano dukra kai mokesi tai po miesta vazinejo maximaliu leistinu ir 5 pavara labai daznai naudojo, kitaip instruktorius neleido, reikalavo vaziuoti normaliai, nebuvo jokiu vilkimusi ir eismo stabdymu smile.gif

Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2015 06 01, 14:25)
Juk priklauso nuo automobilio, jei galingas - tai neprireiks 4, bet jei ne - tai tikrai reik 4 pavaros.

Netiesa, kaip tik jei galingas- galima gerokai anksciau perjungti pavaras, nes galingesni varikliai geriau toleruoja zemas apsukas. Maziau galingi kaip tik greiciau "uzdusta" ax.gif
Ir tai, kada perjungti pavaras, priklauso ne nuo variklio galingumo, o nuo pavaru dezes perdavimu.
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2015 06 01, 14:33)
Netiesa, kaip tik jei galingas- galima gerokai anksciau perjungti pavaras, nes galingesni varikliai geriau toleruoja zemas apsukas. Maziau galingi kaip tik greiciau "uzdusta" ax.gif
Ir tai, kada perjungti pavaras, priklauso ne nuo variklio galingumo, o nuo pavaru dezes perdavimu.

Turejau BMW 528 ir mieste vazinedavau su 3 pavara, nes kitaip per mazai apsuku butu, "dustu", bet vat naujos masinos jau labiau toleruoja zemas apsukas.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 06 01, 13:25)
Na tarkim man kompas siulo perjungti 4 pavara, jei 1-variklis susiles, 2-ilga laika vaziuoju pastoviu 40 km/h greiciu. Ir taip apsukos buna ~1000. Kazkada servise klausiau ar teisingai rekomenduoja, sake, kad taip. Kitas dalykas yra kad man tada nepatinka variklio garsas biggrin.gif
Prie tokių apsukų variklis yra visiškai bukas, o ir pačiam varikliui tikrai ne į sveikatą būti eksploatuojamam tokiomis apsukomis.

Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2015 06 01, 13:33)
Netiesa, kaip tik jei galingas- galima gerokai anksciau perjungti pavaras, nes galingesni varikliai geriau toleruoja zemas apsukas. Maziau galingi kaip tik greiciau "uzdusta" ax.gif
Galingų auto pavaros būna gerokai ilgesnės - ten juk reikia, kad penkta pavara ir 250km/h galima būtų važiuoti. Uztat ten dažniausiai 3 pavara mieste yra pats tas - iki 2000 /min būna.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2015 06 01, 15:53)
Turejau BMW 528 ir mieste vazinedavau su 3 pavara, nes kitaip per mazai apsuku butu, "dustu", bet vat naujos masinos jau labiau toleruoja zemas apsukas.

Tai ziurint kokia deze stovi- nuo to priklauso smile.gif
Papildyta:
QUOTE(valkata @ 2015 06 01, 16:00)
Prie tokių apsukų variklis yra visiškai bukas, o ir pačiam varikliui tikrai ne į sveikatą būti eksploatuojamam tokiomis apsukomis.

Papildyta:
Galingų auto pavaros būna gerokai ilgesnės - ten juk reikia, kad penkta pavara ir 250km/h galima būtų važiuoti. Uztat ten dažniausiai 3 pavara mieste yra pats tas - iki 2000 /min būna.


Jei galas varomas- dar labai priklauso ir nuo reduktoriaus...tada ir ilgos pavaros nemaiso zemom apsukom vazinet jei teisingas stovi...dar priklauso nuo kuro padavimo sistemos, yra turbina ar nera ir pan... visokiu tu auto yra, vieni laiko zemas apsukas, kiti- ne. Mano astroj po variklio kapitalinio prisidejo biski daugiau arkliu, pasidare taupesne ir labai gerai toleruoja zemas apsukas, kad jau pradetu dusti ir reikalaut perjungti, turi iki 1000 nukristi (anksciau riba buvo 1500) smile.gif bet 5 pavara yra ilgesne, nuo galingesnio variklio, tai penkta jungiu jau kai virs 2000 apsuku buna, kitaip varikliukas neistraukia. Kiek teko pastebet- su galingesne vaziuojant beveik gazo nereikia minti, kai su slabnu varikliu tokiom paciom salygom reiketu gerokai sunkesnes kojos smile.gif
Beje, del variklio sveikatos- as vazineju zemom, bet retkarciais duodu varikliui "prasisikti" aiksteleje iki redline, bet jei taip nuolat zemom vazineti- tai jo... o ir eko vairavimo specai negali nieko pasakyti siuo klausimu, nes dar pernelyg "sviezias" dalykas, ir niekas nezino, kaip tai veikia varikli smile.gif Dukra vazineja zemom, as kartais paimu jos masina pragainiot, tai rekia, kad varikli uzpjausiu lotuliukas.gif Ir va, masinike zymiai galingesne uz astra, o pavaros gerokai trumpesnes- masina grynai miestui... arba sportui... smile.gif

As vat pagalvojau- geriau tie instruktoriai briedu nesnekeje mokytu varikli pajausti, vaziuoti, o ne aklai vadovautis spidometro parodymais... nu skirtingos gi visos masinos, ir prie skirtingu parodymu tos pavaros jungiamos... bet kai mokoma tik egzamina islaikyti- tai ko noret... o paskui zmogus jau turintis teises nezino kaip vaziuot... g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 01 birželio 2015 - 15:32
QUOTE(valkata @ 2015 06 01, 16:00)
Prie tokių apsukų variklis yra visiškai bukas, o ir pačiam varikliui tikrai ne į sveikatą būti eksploatuojamam tokiomis apsukomis.

Man servise sake, kad viskas ok, gamintojas tai numates ir bla bla bla. Bet as aklai nesivadovauju kompo rekomendacijom. Bet vat vyro naujas automatas pavaras mazina prie ypac zemu apsuku, tad gal vis tik naujiem varikliam ir nekenkia zemos apsukos g.gif Nes senai audi esam tvarke varikli butent del to, kad buvo vazinejama prie zemu apsuku, todel nepaisant gamintojo rekomendaciju, stengiuosi nevazinet prie zemu apsuku. Ai bala nemate to ekovairavimo irnesakyk.gif
Atsakyti
Skaitau jūsų pokalbius ir mąstau ... ot SUPER MOTERŲ būna thumbup.gif Tikiuosi vieną dieną ir aš taip pakalbėti apie auto ... blush2.gif
Atsakyti
SM daugiau gali sužinoti, nei iš kai kurių instruktorių biggrin.gif
Gal patarsite, kaip greičiau išmokti aikštelėje pratimus blush2.gif
Ar tiesa, kad nebėra jokių maršrutų per egzą.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Profit: 01 birželio 2015 - 20:33
QUOTE(pikkolo @ 2015 06 01, 14:25)
O su 1 pavara tai tikrai nereik posukiu issukinet, nebent ziema. Aplamai 1 pavara ne pavara, ji tik pajudet is vietos skirta. Tarkim mano auto kompas net neleidzia ijungti pirmos pavaros, jei masina vaziuoja 10 km/h ir didesniu greiciu.

turėjau omenyje, kai prieš posūkį reikia sustot - pvz., duoti kelią ir blogas matomumas ar pan.
Atsakyti