QUOTE(zuikis5 @ 2015 06 03, 12:51)
Dėl garso tai jau žinau, jau važiavau su nukritusiu

O duslintuvas tai prieky ten pakirmijęs, taip jis ir nulūžo: galas liko pritvirtintas, o ties viduriu nukrito vamzdis, tai gerai kad buvo pritvirtintas kažkokiu metaliniu dirželiu ties viduriu mašinos - tai liko kabot, bet dabar jei aiškina kad tipo negali pritvirtint

nu tai galvoju jei nuluš ir nukris priekis visiškai, tai ar nesiversiu jam užkliuvus? nežinau, gal ir nusišneku, kažkaip esu bailė šitoj srity, bijau techniškai netvarkingų mašinų

ieškosiu turbūt duslintuvų specialistų... o su varikliu tai ir nežinau, tipo neranda priežasties, diržą pakeitė
Duslintuva tvarkyt vaziuok i Dieza, jie Sigmos gamyklos teritorijoje, ivaziavimas is Kalvariju gatves. Kainos geros, daro gerai. Kitur tvarkytis tiesiog neapsimoka, nes servisai dazniausiai is ju duslintuvus perka + dar savo antkaini uzsideda. Be to, cia dirba zmones kurie tik duslintuvais ir uzsiima. As abiem masinom ten visa ismetima pasikeiciau, likau patenkinta
O tas cypciojimas- gabut koks guoliukas greiciausiai issidevejes, reiketu pakeisti. Servise surastu jei noretu, matyt noro neturi ieskoti
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2015 06 03, 12:26)
O mašina be duslintuvo irgi puikiai važiuoja, tik garsas siaubingas

.
Ne visai

Del skyles ismetime dar sumazeja trauka ir atitinkamai dideja kuro sanaudos, + i salona eina visa smarve ir ja tenka kvepuoti. Cia dar priklauso kurioj vietoj luzta... astroj buvau kelnes nusimususi, tai pakartoti tikrai nebenoreciau

Aplamai su ismetimu nedelsiu, jei prakiura- varau ir tvarkau is karto... bet dabar tvarkyti ilgai jauciu nebereiks, abiems pakeistas, astrai jau pries pora metu, vazineju ir vargo nematau