QUOTE(Kros @ 2015 03 11, 23:22)
1.Tokios klasifikacijos nėra. Tai yra tik reklama.
2. Sandarios krosnelės, kad užsukai oro padavimą ir krosnelė užgeso yra draudžiamos ES, nes didėja CO išmetimas.
3. Visose ES prekiaujamose krosnelės yra antrinis oro padavimas (2 skylutės iš nugaros, arba dar kažkur), kad jei oro padavimas užsuktas pilnai, tai vistiek vyksta kažkoks rusenimas. Tai leidžia sumažinti CO išmetimo į aplinką rodiklius.
4. Sandarių krosnelių (be antrinio degimo) galima rąsti pas JAV, Kanados ir Kinijos gamintojus vietinėje rinkoje, nes šitos šalys nepasirašė KIOTO protokolo dėl teršalų metimo į atmosferą.
5. Vienas svarbiausių rodiklių tankiai gyvenamoje Europoje yra CO išmetimas. Lietuvoje mes į tai dar žiūrime kreivai, nes gyventojų tankumas yra mažas.
6. Antrinis degimas krosnelei yra tas pats , kas automobiliui katalizatorius. Kuro sunaudoja tiek pat, bet atmosfera švaresnė.
2. Sandarios krosnelės, kad užsukai oro padavimą ir krosnelė užgeso yra draudžiamos ES, nes didėja CO išmetimas.
3. Visose ES prekiaujamose krosnelės yra antrinis oro padavimas (2 skylutės iš nugaros, arba dar kažkur), kad jei oro padavimas užsuktas pilnai, tai vistiek vyksta kažkoks rusenimas. Tai leidžia sumažinti CO išmetimo į aplinką rodiklius.
4. Sandarių krosnelių (be antrinio degimo) galima rąsti pas JAV, Kanados ir Kinijos gamintojus vietinėje rinkoje, nes šitos šalys nepasirašė KIOTO protokolo dėl teršalų metimo į atmosferą.
5. Vienas svarbiausių rodiklių tankiai gyvenamoje Europoje yra CO išmetimas. Lietuvoje mes į tai dar žiūrime kreivai, nes gyventojų tankumas yra mažas.
6. Antrinis degimas krosnelei yra tas pats , kas automobiliui katalizatorius. Kuro sunaudoja tiek pat, bet atmosfera švaresnė.
Dekui.
