QUOTE(Skirte @ 2015 04 08, 14:57)
1. Atsiprašau, nesekiau temos nuo pradžių. Tęsiant apie objektų savybes:
Oro savybė ta, kad juo žmonės "kvėpavo ir kvėpuos" - būtent tai, kalbant apie objektų savybes aš turiu omenyje (galbūt neaiškiai išreiškiau mintį). Be oro - ragai, tai kaip ir aišku buvo nuo senų senovės, kam jis skirtas, ir ką mes su juo darome, ir šitas supratimas iki šiandien nepasikeitė.
2. Tai, kad jūs nenorite dievo "rėminti" - mano nuomone, reiškia, kad jūs neturite savo dievo aiškaus apibrėžimo savo sąmonėje. Jūs galite nenorėti jo sąmoningai apibūdinti, bet tada niekas niekada taip ir nesužinos, ką jūs turite omenyje vartodama žodį "dievas", nes visai gali būti, kad visi bereligiai šitą žodį supranta skirtingai.
Va, jūs ėmėt ir įvardinot dar vieną dievo savybę - "didis ir daugialypis". Ok. Dabar pabandom iškapstyti, iš kur tokia savybė (pradedu galvoti, kad mano "savybės" reiškia bet kokį apibūdinimą, bet tikiuosi, kad suprantat mano mintį), kurią jūs savo dievui priskiriate, atsirado. Mano galva, "didis" konkrečiai iš kurios nors monoteistinės religijos, kuri aukštiną jį kaip visagalį. "daugialypis" - hmmzzzz ... ką turite omenyje, ką konkrečiai "daugialypis" reiškia, ir kodėl jūs šią savybę suteikiate savo dievui?
Žemiau kalbate apie tai, kad "dievas yra kūrėjas" - vėlgi iš religijos atėjusi savybė.
"Mintis yra dievas..." čia kažkas naujo, akivaizdžiai ne iš religijos. Bet tai reikštų, kad mūsų kiekvieno smegenys gali "pagaminti" dievą, ir ne vieną per dieną
Mintis egzistuoja net neįgarsinta, kaip ir savaime aišku. Super- truper - technologijos jau netgi sugeba iš smegenyse kursuojančių signalų (tai techniškai ir yra "mintis") atskirti, ar mintis yra A, ar B (nerealiu metu gyvename - fantastika tampa realybe), arba vienam žmogeliui dirbtinę ranką vietoj amputuotos prikabino. Ir jis tą protezą gali judinti naudodamas mintis - vadinasi kažkas tame proteze atpažįsta mintį (pvz kelk ranką) ir ją pakelia, o ne nuleidžia.
1. Nieko panasaus. Apie oro trukuma pradedama galvoti tik tuomet kada sutrinka kvepavimas, truksta oro. Iki negalejimo ikvepti, nelabai kam rupi yra jis, kuo jis ypatingas ir t.t. Dar labiau niekas samoningai nekontroliuoja kvepavimo, tai yra kaip duotybe, gimstam ir kvepuojam.
2. Na matot, mano ir jusu poreikiai ir aplinkos suvokimas skiriasi, tai kad mano vertinimo kriterijai neatitinka tamstos poreikiu, nereiskia, kad as neva kazko neturiu, o tik jus turite. Galimai atvirksciai, as matau daugiau nei jus. Skirtumas tarp manes ir jusu, kad man uztenka suvokimo suprasti, kad mano subjektyvus vertinimas nera aksioma, mato vienetas kitam asmeniui. o jus pastoviai bandote kitaip mastancius igrusti i savo asmeninius stereotipinius remus.
Ir pagaliau, manyciau vienas is pagrindiniu aspektu, man nereikia, kad kazkas tiketu tuo kuo tikiu as. Nes as tikiu kad kiekvienas asmuo turi savo asmeninius santikius su auksciausiuoju, kokie jie, tai kiekvieno asmens reikalas.
Na jei jums labai svarbu, zinoti kas man yra dievas, puiku, pameginsiu ivardinti jums suprantamais zodziais, dievas man yra visatos protas, meile, ismintis, energija.
Turbut greiciausiai parasysiu tamstai sventvagyste, bet jei ir nebutu dievo, man kaip tokios traumos irgi nebutu, kaip laikiausi, taip ir laikyciausi doroves-morales principu, nes tai yra mano, kaip asmenybe formuojantis pagrindas (stuburas), kuris neitakotas pliuspunktu rinkimu, kad patekciau i dangu, ar dievo baimes. As dorovingai gyvenu ne del Dievo, o todel kad neperzengsiu per savo vertybes.
Man pakanka, suvokimo kad Dievas yra, bet man NIEKO NEREIKIA IS DIEVO. Net amzino gyvenimo, nes as amzinai po mirties ir taip gyvensiu, savo palikuonyse, darbuose. O mano darbai, gyvenimas ir yra Dievo slovinimas, uz tai kad jis man suteike galimybe gyventi ir matyti visa ta stebukla, kuris mane supa. Man mano gyvenimas yra didziausia Dievo dovana.
3. Bukite gera, neieskokite, nebandykite mane, ar kita asmeni uztraukti ant savo kurpaliaus -suopracio, nereminkite i savo gardeli. Tada jums butu zymiai paprasciau priimti zmogu tokiu koks jis yra. GAlimai suprasite, kad ir dievas beribis.
O tai jusu pasvarstymai man primena banalu anekdota. Rukai-vadinasi geri. Geri- vadinasi meiluziauji. O jei nerukai, vadinasi -impotentas.
4. Nejaugi, matau ziauru tamstos polinki viska banalinti, iki primityvumo. Taigi, jei taip viskas primityvu. Tad galimai anot jusu ir mastyti nereikia. Nes jus painiojate fiziologinius impusus ir dieviskaja kibirkstimi MASTYMU-SAMONE-KURYBA.
Robotai puikiausiai geba atkurti muzika, zaisti sachmatais, tapyti ir t.t., bet niekada jie neprilygs zmogui. Jus kada susimastete kodel?