QUOTE(Moonte @ 2015 07 14, 20:44)
Dar karta kartoju, jums
Una ir mementoo uztenka manipuliaciju, vien todel kad jus tarkim i freskas ziurite is apacios i virsu, o as jas galiu ranka priliesti, man pastoliai neretai buna darbo vieta.
Siaip pasidare idomu, o kuo jums BUTENT Arenos uzkliuvo, jei jas akcentuojate? Gal tarkim man aktualesni modernus parodu rumai
Ir siaip, o kodel mokesciu moketojo pinigai, kurie yra surinkti i valstybini biudzeta turi buti dalinami religijom? Ar ne paznycios bendruomeniu rupestis, ypac jei jos tokios gausios, kaip apklausa teigia, tad lai kiekvienas tikintysis ir islaiko tai kas jam isties yra vertybe... Galimai susiklosciusi situacija ir atleskeidzia fakta, kad netikinciu yra didesnis skaicius, nei tikinciuju.
Jei jus manote kad kunigai tobuli, man zmogiskai gaila jusu kunigu, nes jus atimate is ju teise buti zmonemis t.y. i klaida, nes jei jie nedaro kalidu jie netgailauja ir t.t..
Moonte, freskas gal jūs ir čiupinėjate, bet, matyt, retai lankotės bažnyčiose, todėl nepastebite, kad grindys supūva, ir jas tenka pakeisti, suolai būna nepatogūs ir sutrūniję, todėl tenka gaminti naujus, tinkas nubyra, todėl, tenka naujai pertinkuoti, stogas prakiūra, tenka naujai skardinti ir visa tai vyksta kiekvienoje bažnyčioje, šitiems pastatams išlaikyti ir renkami pinigai iš visų, norinčių naudotis pastatu (net be užmokesčio kunigui už patarnavimą).
Arenas paminėjau todėl, kad jomis irgi ne visi Lietuvos piliečiai nuolat naudojasi (ir, ko gero, tikrai mažesnis procentas bei rečiau, negu bažnyčių pastatais), o jūs nėmaž nesipiktinate, kad joms naudojami visų mokesčių mokėtojų pinigai (ne tik statybai, bet ir išlaikymui), beje, kaip ir moderniems parodų rūmams, į kuriuos kiti per visą gyvenimą nė karto neužsuks.
Galimai tikintiesiems yra gerai pripūsta į galvas, kad bažnyčia pertekusi turtais, nes ta mintis nuolat eskaluojama žiniasklaidos, žiūrėkit, net ir jūs šventai tuo tikite, kad jos kažkaip mistiškai gali išsilaikyti neimdamos pinigų iš patarnavimais besinaudojančių.
Sakyčiau, kad jūs su bendramintėmis reikalaujate, kad kunigai būtų tobuli ir pykstate, kad mes mes primename, jog jie tėra žmonės, nors ir pašventę savo gyvenimus Dievui ir tarnystei.
QUOTE(Moonte @ 2015 07 14, 22:14)
Del atgailos ir ispazinties. Zmogus su Dievu gali bendrauti be tarpininku, ane, juk tai parasyta ir Biblijoje. Taigi.
Nes manau, kad valstybe prisideda zenkliai ir pakankamai, kad sis indelis turi buti privalomai, net su dekingumu paminetas, kas nera daroma.
As tiesiog iseinu is tu namu kur kunigas yra ukininkas bet ne sielovedis.
Bendrauti gali. Bet Dievas pažįsta savo sukurtą žmogų, todėl palengvino jam atgailos ir tobulėjimo kelią išpažintimi. Štai, po dviejų tūkstantmečių nuo išpažinties įsteigimo psichologai šitą atrado ir ima labai nemažus pinigus už žmogaus problemų išklausymą

.
O aš manau, kad valstybė prisideda labai ribotai, lyginant su kitomis sritimis ir šis indėlis yra nuolat minimas tiek viešojoje žiniasklaidoje, tiek SM diskusijose. Beje, net 2 % kažkaip netikėtai nuplaukė į biudžetinių įstaigų kišenes, nors įstatymas buvo kopijuotas nuo šalių, kuriose šie pinigai eina tikinčiųjų bendruomenėms, o netikintys juos gali skirti labdaringai veiklai, bet ne biudžetinių įstaigų išlaikymui. Žiūrėk, ir nereikėtų valstybei visai skirstyti tų kelių šimtų tūkst. litų po trupinėlį įvairioms konfesijoms, jos kiekvienam rajone po milijoną kitą surinktų. Štai tada, jau iš besinaudojančių bažnyčios patarnavimais galima būtų imti tik simbolinę auką. Bent jau Vokietijoje puikiausiai išsilaiko parapijos (tiesa, pas juos, rodos 8 procentai nuo pajamų eina šiam tikslui) ir dar mums, vargšams, bei kitoms šalims paramą skiria.
Žinoma, maloniau bendrauti su puikiu sielovadžiu. Bet jei toks ilgai užsibūtų vienoje parapijoje, tai jam stogas ant galvos užgriūtų o visokios Moontės pradėtų priekaištauti, kad bažnyčia apleista, freskos dėl kiauro stogo žūva, grindys supuvę, koją gali nusilaužt ir neįmanoma susikaupti tokioje apleistoje erdvėje, kuri net nevaloma, nes nėra iš ko algos mokėti valytojai

.
QUOTE(Riviera Maya @ 2015 07 15, 03:46)
Ir as LABAI noreciau paskaityti kazka tikrai gero ta tema, kad nors vienas zmogus pasidalintu tikra grazia, pamokancia istorija, Kazka tikrai grazaus is nors vieno kunigo istorijos tikrai susijusios su kazkuo Dievisku
Dabartinis popiezius tikrai stengiasi , bet apie nors viena lietuviu kuniga galima butu kazka gero
Na, jei nori bent apie vieną, bandyk paskaityti apie kun. Juozą Zdebskį (gali pradėt nuo
šitos)
O Jonas-Paulius II nesistengė? Ar apie tokį neteko girdėti?
QUOTE(Moonte @ 2015 07 15, 21:29)
O mane glumina, kad katalikai itikeje kad va jie vienteliai tiki i teisinga Dieva.
Taigi, viena is misiju sioje temoje atstoveti teise i kitoki tikejima nei kataliku.
Mane labiau glumina, kaip galima tikėti, jei manai, kad tai neteisinga

?
O kartais ne teisę į bet kokį tikėjimą, tik ne katalikų

?
QUOTE(Lakmusas @ 2015 07 16, 10:32)
Tikrai? ta prasme kunigas išgirsta iš padangių Dievo balsą ir peradresuoja nuodėmingajam? Magic ne kitaip
Žinok, nura, visas tikėjimas yra magic, į daugybos lentelę niekaip nesukiši

.
QUOTE(Lakmusas @ 2015 07 16, 11:00)
Matau prieštaravimą tarp "Dievas yra visur, visada mato, girdi žmogų" ir "galime su juo bendrauti tik per kunigą".
Dievas, žinoma girdi ir mato. O va žmogui sunkiau - kartais pasitaiko girdėti tik save arba tą, kuris tikrai nėra Dievas, nors labai norėtų juo būti.
QUOTE(Riviera Maya @ 2015 07 16, 15:16)
Jei zmogus turi tikejima ir turi rysi su Dievu, jam baznycia neatrodo tokia reikalinga, nes jis gali padeti kitiems, padeti sau ir be kunigo

As cia ne viena apie tai rasau, tik gaunasi , kad tenka pasiplunksnuoti beveik be reikalo, ginant savo poziuri i ta pati

Nes musu poziuriai, nuomones , patirtys yra skirtingi
Atsuktuvas, kai kunigas sako apie kuna ir krauja, as mintyse garsiau uz kuniga galvoju- vynas ir plotkeles ir nebepurto

Nenoreciau niekada ragauti Dievo kraujo ir tuo labiau kuno
Kad skirtingi, tai visos suprantame. Tik krikščionės bando išaiškinti, kad remiasi Dievo žodžiu, Šventuoju Raštu bei tradicija, domisi, kaip Dievas yra save apreiškęs žmonėms, kaip moko gyventi, o jūs ieškote kitokio būdo bendrauti su Dievu. Ir, kaip suprantu, naudojate Dievą, kai reikia pagalbos, o šiaip nelabai Jo ir reikia, tiesa?
Šiuo klausimu labai praverstų paskaityti Jėzaus žodžius per paskutinę vakarienę, gal pasidarytų aiškiau. Beje, į temą apie kanibalizmą, misionieriai sako, kad kai kurioms Afrikos gentims būtent šis sakramentas yra aiškiausias, labiausiai pagrįstas ir lengviausiai priimamas

, o va santuoką su viena žmona niekaip nesuvokiama

.