Įkraunama...
Įkraunama...

The Vampire Diaries

QUOTE(kkamon @ 2015 03 15, 12:57)
Po paskutinės serijos  manau, jog tikrai šis serialas jau išblėso smile.gif

drinks_cheers.gif

atrodo jau viskas, visi turi savo vietą, savo porą, savo scenarijų ir vėl viską sujaukia doh.gif
Atsakyti
Kita serija tik balandžio 16d.
Atsakyti
Liūdnos žinios...

Nina Dobrev palieką serialą. Įdomu, ką prigalvos kūrėjai kitam sezonui. Be Elenos, bent jau man, serialas nebebus įdomus.

https://instagram.com/p/1JyBOdn3eW/

Atsisveikinimo laiškas anglų kalba, nematantiems aukščiau pateiktos nuorodos:

Dearest TVD Family,

I've just spent the most beautiful weekend on Lake Lanier in Georgia with my own TVD Family, the cast and crew of The Vampire Diaries. I want to be the first to tell you that it wasn't just a holiday celebration, it was a goodbye party. I always knew I wanted Elena's story to be a six season adventure, and within those six years I got the journey of a lifetime. I was a human, a vampire, a doppelganger, a crazy immortal, a doppelganger pretending to be human, a human pretending to be a doppelganger. I got kidnapped, killed, resurrected, tortured, cursed, body-snatched, was dead and undead, and there's still so much more to come before the season finale in May. Elena fell in love not once, but twice, with two epic soulmates, and I myself made some of the best friends I'll ever know and built an extended family I will love forever.

There's more to come before we wrap this up, and I promise you'll get to hear all about my experiences over the next month as we approach the season finale (I have given an exclusive interview for the June issue of SELF Magazine that I am excited for you to see!), but until then I invite you to hop on the roller coaster ride that is Elena Gilbert's life and join me as I celebrate her and prepare to say goodbye to her -- and to my work family -- as I move on to the next chapter of my life. I want to share this goodbye with all of you (this weekend's pictures were just the beginning). You, the wonderful fandom who gave more love, support and passion than anyone could have ever imagined seven years ago, when a young Degrassi girl from Canada showed up in LA to audition for 'that Twilight TV show.' ;-) I love you all. Fasten your seatbelts. If you think you know what's coming, you don't.

Love, Nina
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo mitnick: 07 balandžio 2015 - 02:35
QUOTE(mitnick @ 2015 04 07, 02:33)
Liūdnos žinios...

Nina Dobrev palieką serialą. Įdomu, ką prigalvos kūrėjai kitam sezonui. Be Elenos, bent jau man, serialas nebebus įdomus.

https://instagram.com/p/1JyBOdn3eW/

Atsisveikinimo laiškas anglų kalba, nematantiems aukščiau pateiktos nuorodos:

Dearest TVD Family,

I've just spent the most beautiful weekend on Lake Lanier in Georgia with my own TVD Family, the cast and crew of The Vampire Diaries. I want to be the first to tell you that it wasn't just a holiday celebration, it was a goodbye party. I always knew I wanted Elena's story to be a six season adventure, and within those six years I got the journey of a lifetime. I was a human, a vampire, a doppelganger, a crazy immortal, a doppelganger pretending to be human, a human pretending to be a doppelganger. I got kidnapped, killed, resurrected, tortured, cursed, body-snatched, was dead and undead, and there's still so much more to come before the season finale in May. Elena fell in love not once, but twice, with two epic soulmates, and I myself made some of the best friends I'll ever know and built an extended family I will love forever.

There's more to come before we wrap this up, and I promise you'll get to hear all about my experiences over the next month as we approach the season finale (I have given an exclusive interview for the June issue of SELF Magazine that I am excited for you to see!), but until then I invite you to hop on the roller coaster ride that is Elena Gilbert's life and join me as I celebrate her and prepare to say goodbye to her -- and to my work family -- as I move on to the next chapter of my life. I want to share this goodbye with all of you (this weekend's pictures were just the beginning). You, the wonderful fandom who gave more love, support and passion than anyone could have ever imagined seven years ago, when a young Degrassi girl from Canada showed up in LA to audition for 'that Twilight TV show.' ;-) I love you all. Fasten your seatbelts. If you think you know what's coming, you don't.

Love, Nina

Eina sau kazkaip liudna.... unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(mitnick @ 2015 04 07, 03:33)
Liūdnos žinios...

atėjau čia irgi norėdama pasidalinti šita žinia blink.gif
neįsivaizduoju kaip serialas bus tęsiamas dar vieną sezoną.. Elenos nebeliks, vadinasi nebegalime tikėtis laimingos pabaigos nei Delenai, nei Stelenai, nes abu pagrindiniai aktoriai lyg ir lieka seriale unsure.gif kaip gi ją "pašalins" iš serialo? mirs? priims tuos vaistus nuo vampyrizmo ir nuspręs sukurti šeimą (pvz. su Metu?)? g.gif
Atsakyti
QUOTE(sun.flower @ 2015 04 07, 12:23)
atėjau čia irgi norėdama pasidalinti šita žinia  blink.gif
neįsivaizduoju kaip serialas bus tęsiamas dar vieną sezoną.. Elenos nebeliks, vadinasi nebegalime tikėtis laimingos pabaigos nei Delenai, nei Stelenai, nes abu pagrindiniai aktoriai lyg ir lieka seriale  unsure.gif kaip gi ją "pašalins" iš serialo? mirs? priims tuos vaistus nuo vampyrizmo ir nuspręs sukurti šeimą (pvz. su Metu?)?  g.gif

lotuliukas.gif lotuliukas.gif su Metu g.gif doh.gif kaip prajuokinot lotuliukas.gif Delena suporuos su Bone ant galo jauciu lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(lilget @ 2015 04 07, 15:46)
lotuliukas.gif  lotuliukas.gif  su Metu  g.gif  doh.gif  kaip prajuokinot  lotuliukas.gif  Delena suporuos su Bone ant galo jauciu  lotuliukas.gif

aš irgi nenustebčiau, jei Deimoną su Bone suporuotų.
sakot, prajuokinau? biggrin.gif jis vargšelis nuolat be vietos seriale, tai gal suteiks jam tokią garbę lotuliukas.gif
Atsakyti
Taileris irgi palieka serialą.

Prodiuserė sakė, kad serialas dar daug ko neparodė apie Salvatores, bla bla bla, ir kad istorija tęsis.
Atsakyti
tai dabar viskas suksis apie mama ir brolius, bus ale Originals versija tik apie Salvatores doh.gif
Atsakyti
na nežinau ar kabins toks serialo posūkis doh.gif kažkaip ne tokios pabaigos tikėjaus, ar bent jau asmenų, kurie dalyvaus pabaigoje biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Elsker: 08 balandžio 2015 - 21:28
gal uztai ir parnese bone tuos vaistus
elena pataps zmogum ir dings
bet man nesamoniu nesamone doh.gif
as deimona tik su elena paskutiniu metu isivaizdavau
ir jei jau elenos neliks galetu uzbaigt sezona
Atsakyti
Na ka, Deimutis vede bigsmile.gif
Atsakyti