Bet dviratininkams draudžiama važiuoti per pėsčiųjų perėją: 64.9. važiuoti pėsčiųjų perėjomis.
Bet dviratininkams draudžiama važiuoti per pėsčiųjų perėją: 64.9. važiuoti pėsčiųjų perėjomis.
Girtiems irgi draudžiama važiuoti, bet nepaisant to, jei nepraleisite girto, turinčio pagal KET pirmenybę, liksite kalta. Lygiai taip pat ir čia. Pirmiausia automobilio vairuotojas turi visus praleisti, nesigilindamas pažeidžia kiti KET ar ne.
Papildyta:

Na, čia tokie labai "ūkiški" terminai.
Grubiai paėmus, tai automatu vadina tradicines automatines pavarų dėžes su hidrotransformatoriumi, o "robotas" yra automatinė pavarų dėžė, padaryta įprastos pavarų dėžės pagrindu, automatizavus pavarų perjungimą.
Kalbant apie Audi, tai ten greičiausia bus VW DSG - "robotas" pavarų dėžė su dviem sankabom.
Iš kur man žinoti, kad jis net nestabdęs važiuos per pėsčiųjų perėją? Šaligatvis nueina dešiniau, nesibaigia ties sankryža. Dviratininko greitis didesnis nei pėsčiojo, prieš sekundę jis net nebuvo prie pėsčiųjų perėjos. Man dega žalia, apsidairau ir nematau nieko prie pėsčiųjų perėjos, todėl važiuoju, o dviratininkas taip pat turi įvertinti tai, kad aš nežinau jo planų, todėl ir yra reikalavimas dviratininkams per perėją vestis dviratį, nes jei jis važiuoja - tai jam galioja taisyklės kaip ir automobiliams. Jei ten būtų ir dviračiam skirta perėja, tada taip, jis teisus.
Šiaip jau ne kartą ir Kaune yra keltas klausimas dėl dviratininkų ir jų pavojingo vairavimo, ypač Laisvės alėjoje, kur yra dviračių takas, bet dauguma važinėja kur nori ir kaip nori. Lyg jiem taisyklės aplamai negaliotų.
Šiaip jau ne kartą ir Kaune yra keltas klausimas dėl dviratininkų ir jų pavojingo vairavimo, ypač Laisvės alėjoje, kur yra dviračių takas, bet dauguma važinėja kur nori ir kaip nori. Lyg jiem taisyklės aplamai negaliotų.
Visiškai teisingai

Kaip Jums sekasi?
Aš vis dėlto vairuoju, bet tik savo atkaklumo dėka. Su sava, pagaliau, ir dauuuug ramiau, nei būdavo su darbine.
Kažkuriuo momentu pajaučiau kada galiu rikiuotis, lenkti ir pan. Instruktorius, su kuriuo važinėjau pavasarį, berods, gal ir geras, bet, manau, man tiesiog netiko. Nupurto prisiminus pirmus kartus su juo. Nors po to ir buvo viskas ok, bet jautresniam žmogui tai tikrai gali nebesinorėt vairuot gyvenime po tokių patirčių. Nors, tikėtina, kad tikslas toks ir yra - gatvėse vairuotojų nelabai gerų ir taip pakanka.
Tiesa, parkuotis taip ir neišmokau. Na, bet, man regis, labai lėtai, bet gerėja ir su tuo. Kadangi ne darbo reikalais važinėju, o kur panorėjus pati, neįpareigoju statytis savęs kur matau, kad bus per sudėtinga man. Dažnokai pasistatau šleivokai, bet mano tikslas visad buvo, kad tarp linijų ir kad šalia esančiam laisvai dureles atsidarytų.
Ačiūdie, po anų 2 įvykių su darbine mašina, su sava tokių neturėjau. Nors su prekybos centro tvorele sukontaktavau, dar kažkur, bet be nuostolių kitiems ir, kaip man, tai čia dar labai gerai.
Sveikos! Jungiuosi ir aš į pradedančių vairuotojų būrį




Sveikinu.

Malonu, kad kas atsišaukė nes žiūriu čia ilgai nė gyvos dvasios nebuvo 😁 aciu






Aha.


Forumas merdėja, matyt, arba pradedantys vairuotojai iš kitų galaktikų.

O tu Vilnuje? Lengvai išlaikei?
Good kad turėsi ką pavairuot, svarbiausia, nedaryk kaip aš, didelės pertraukos.





Night o kaip tau sekasi ar bandai vairuoti?
Šiaip jau ne kartą ir Kaune yra keltas klausimas dėl dviratininkų ir jų pavojingo vairavimo, ypač Laisvės alėjoje, kur yra dviračių takas, bet dauguma važinėja kur nori ir kaip nori. Lyg jiem taisyklės aplamai negaliotų.
Ot aš irgi su tais dviratininkais taip darau. Jis turi nulipt, tai aš dar turiu laiko.
Mano dvi draugės laiko, laiko vis egzaminus ir nei viena neišlaiko.

O prieš kelias dienas sužinojau, kad internete galima savo egzamino įvertinimo protokolą rasti tai atkasiau. Kiek laimės buvo, žiauriai įdomu, nors ir po penkių metų, nes tada jokių klaidų neaiškino, pasakė išlaikyta ar ne ir viskas.


Kliamka, kaip juos rast? Ir įdomu, nuo kurių metų saugo intike, B kat. 11 metų pas mane jau, bet kitos kiek jaunesnės, būtų įdomu labai pasižiūrėti
