Įkraunama...
Įkraunama...

Čia plepa administratorės, sekretorės...

QUOTE(office @ 2018 11 07, 15:05)
Taigi, kiek kalbėta ištikrųju apie sekretorių atlyginimus, niekas nereaguoja. Liūdna. Kas belieka, aišku, kad ieškotis kito darbo. Tegu patys  už tokį atlyginimą dirba.  smile.gif

Jų manymu sekretorėms užtenka vidurinio išsilavinimo. Bet įdomu ant kiek jos protingos tik baigusios mokyklas dokumentų tvarkyme, archyvavime ir t.t. Juk į kursus irgi niekas nesiunčia, nes techniniam personalui pinigų nėra.. unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(MIKIENĖ @ 2018 11 07, 16:46)
Jų manymu sekretorėms užtenka vidurinio išsilavinimo. Bet įdomu ant kiek jos protingos tik baigusios mokyklas dokumentų tvarkyme, archyvavime ir t.t. Juk į kursus irgi niekas nesiunčia, nes techniniam personalui pinigų nėra.. unsure.gif

Užburtas ratas. Jokios motyvacijos iš administracijos darbui neprideda. Žodžiu dirbi už kapeikas ir tylėk. Bet manau, kad kiti pasikelia sau atlyginimus ir neblogai pasikelia, tik ne sekretorėm.
Atsakyti
Sveikos gražuolės 4u.gif
Su šventiniu laikotarpiu tongue.gif
Gal galite plačiau papasakoti apie metines veiklos užduotis? Kokias gavote? Kaip aplamai viskas vyksta? Mes pirmi metai tik turėsim, tai nžn nei ką rašyt, nei ko iš manęs nori biggrin.gif
Atsakyti

Su Naujais Metais :), kaip tik užėjau į mūsų temą norėdama paklausti apie metinius uždavinius (užduotis) :), o čia jau ir klausimas kaip tik užduotas. Neturiu ir aš dar patirties šiuo klausimu - gal kas pasidalintų savo gerąja patirtimi... :)

Atsakyti

Sveiki. Forume esu naujokė. Kaip tik rengiu sau (raštinės vedėjai) metines užduotis, galiu pasidalinti :) Jos skamba maždaug taip:

Užduotys

Siektini rezultatai

Nustatyti rezultatų vertinimo rodikliai

2.1. Dokumentų valdymo ir apskaitos užtikrinimas

Savalaikiai parengtas dokumentacijos planas, bylos suformuotos vadovaujantis dokumentacijos planu

1. Dokumentacijos planas parengtas ir pateiktas derinimui iki einamųjų metų lapkričio 1 d.

2. Bylos suformuotos ir valdomos vadovaujantis einamųjų metų dokumentacijos planu.

3. Pasibaigus metams, bylos sutvarkytos ir perduotos  saugojimui vadovaujantis dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis.

2.2. Darbuotojų asmens bylų valdymas

Efektyviai ir savalaikiai tvarkomos darbuotojų asmens bylos

1. Laiku ir tinkamai įformintas darbuotojų priėmimas, atleidimas.

2. Laiku ir tinkamai įforminti darbo sutarčių pakeitimai.

3. Tinkamai suformuotos priimtų darbuotojų,  sutvarkytos ir perduotos saugojimui atleistų darbuotojų asmens bylos.

2.3. Įstaigos veiklos dokumentų teisėtumo užtikrinimas

Veiklos dokumentai parengti / pakeisti vadovaujantis galiojančiais teisės aktais

Parengti / pakeisti veiklos dokumentai atitinka teisės aktų reikalavimus.

Atsakyti

Sveiki. Forume esu naujokė. Kaip tik rengiu sau (raštinės vedėjai) metines užduotis, galiu pasidalinti :) Jos skamba maždaug taip:

Užduotys

Siektini rezultatai

Nustatyti rezultatų vertinimo rodikliai

2.1. Dokumentų valdymo ir apskaitos užtikrinimas

Savalaikiai parengtas dokumentacijos planas, bylos suformuotos vadovaujantis dokumentacijos planu

1. Dokumentacijos planas parengtas ir pateiktas derinimui iki einamųjų metų lapkričio 1 d.

2. Bylos suformuotos ir valdomos vadovaujantis einamųjų metų dokumentacijos planu.

3. Pasibaigus metams, bylos sutvarkytos ir perduotos  saugojimui vadovaujantis dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis.

2.2. Darbuotojų asmens bylų valdymas

Efektyviai ir savalaikiai tvarkomos darbuotojų asmens bylos

1. Laiku ir tinkamai įformintas darbuotojų priėmimas, atleidimas.

2. Laiku ir tinkamai įforminti darbo sutarčių pakeitimai.

3. Tinkamai suformuotos priimtų darbuotojų,  sutvarkytos ir perduotos saugojimui atleistų darbuotojų asmens bylos.

2.3. Įstaigos veiklos dokumentų teisėtumo užtikrinimas

Veiklos dokumentai parengti / pakeisti vadovaujantis galiojančiais teisės aktais

Parengti / pakeisti veiklos dokumentai atitinka teisės aktų reikalavimus.

Atsakyti

Sveikos kolegės :4u:

gal galit paaiškint ar pasiūlyti paprastą variantą dėl darbo sutarčių pakeitimų. Situacija tokia, jog įstaigoje dirba apie 80 darbuotojų ir kiekvieno iš jų darbo sąlygos keičiasi 3-4 ar net daugiau kartų. Keičiasi etatai (darbo laiko norma), pareigybės ir aišku užmokestis. Seminare pasiūlė vidaus darbo tvarkos taisyklėse nusimatyti, jog įsakymas prilygsta darbo sutarties priedui ir tokiu atveju nereikia jo daryti. Dabar buvo masinis darbo sąlygų keitimas, todėl rašyti įsakymus buvo nepatogu. Sudarėme darbo sutarčių priedus ir manau čia įsakymai vėlgi pertekliniai... kaip darote Jūs?

kitas aspektas - kaip tiksliai nurodyti pakeitimus pvz., darbuotojas dirba 1,5 etato dvejomis pareigybėmis ir keičiama 1 et. Pereinama į kitą pareigybę. Tiesiog, jau metų paėmus bylą būna painiava... kas pasikeitė matosi, bet jau neaišku vietoj ko ir kuo dar liko dirbti. Bandžiau rašyti kuo lieka dirbti, bet tada vėl neatitikimas, nes turi būti surašoma tik kurios dalys keičiamos...

P.S. prie DS pakeitimo aišku daromas sutikimas

 

Tiesa, kaip darote darbuotojų etatų sąrašus? suprantamoj kalboj, tarifikaciją? Kur pareigybių skaičius, etatų skaičius? etatų skaičius kaip ir aišku, bet pareigybės turi būti nurodytos pagal klasifikatorius?

 

 

Atsakyti

tiesiog kosmosas... :hmm:

Atsakyti

šiandien švenčiame sekretorės dieną :yahoo: :flirt2: :book: :birthday2:

Atsakyti