Nuo lapkričio 30 d. iki gruodžio 31 d. vakaro prisuko 216,2 kWh elektros. Elektros tarifas - 0,129 euro. Už gruodžio mėnesio šildymą išeina 27,88 euro. Tiesa, gruodį apdailą darę vyrukai vis kaito, todėl nuo ryto iki vakaro buvo atidaryti 3-4 langai.
Nuo gruodžio 31 d. iki vasario 2 d. siurblys prisuko 292,83 kWh elektros. Tai išeina 37,19 euro. Bet lyginimas kaip ir ne visai teisingas, nes apima dvi dienas vasario. Turiu dar tokius skaičius: nuo gruodžio 30 d. iki sausio 30 d. - 282 kWh elektros. O tai būtų 35,81 euro.
Nuo vasario 2 dienos iki kovo 1 dienos siurblys prisuko 138,83 kWh elektros. Tai būtų 17,63 euro.
Šį vakarą fotografavau šilumos siurblio elektros skaitliuko duomenis. Štai ką jis rodė. Čia suvartota elektros nuo lapkričio 8 d. iki kovo 2 d., t.y. 796,28 kWh. Nuo lapkričio 8 d. iki gruodžio 31 d. vakaro prisuko 377,24 kWh elektros. Likusi dalis - šiais metais. Išeina taip: 377,24x0,129=48,66 euro (lapkritis ir gruodis). Sausis ir vasaris išeina 419,04 kWh elektros arba 419,04x0,127=53,22 euro. Iš viso už beveik 4 mėnesių šildymą - 101,88 euro.
Per tą laiką pagamintas toks šilumos kiekis. Šioje nuotraukoje matyti, kad grynai el. tenas prisuko 29,7 kWh elektros (ASGI), nes kai vėdini namą, kuomet lauke -22 ir numuši vidaus temperatūrą iki +10, tai siurblys nesupranta, kodėl jam dirbant kelias valandas niekaip neišeina pakelti temperatūrą ir įkalą teną.
Papildyta:
QUOTE(Kosmoz @ 2016 03 02, 10:04)
gal netyčia darbas per jėgą įsodino į tojotą, tai nieko nepadarysi, bet jei už savus tai čia jau diagnozė, o pavyzdinių eksponatų pilnas televizorius, kaip jie pilietiškai elgiasi ir gaudo neva pažeidėjus su savo šeimyninėm tojotom 

Ne, Toyota pirkau asmeniškai. Ir jau ne pirmą. Neužmušamos mašinos - važiuoji ir važiuoji. Netaupau ir nesaugau, o tiesiog naudoju. Ir vargo nematau. Man svarbu patikimumas ir tai, kad mašina gali naudotis, o ne į ją kišti pinigus. Mano Toyota Avensis yra šiaurės šalims skirta: gamyklinė Webasto, šildomos sėdynės, šildomi lauko veidrodėliai, šildomi priekiniai valytuvai, nuolatinio greičio palaikymo sistema, laisvų rankų įranga, 8 garsiakalbiai, 9 oro pagalvės, niekada nebuvo daužta ir t.t.
Aš dažnai matau BMW X5, Audi Q7 ir panašius veikėjus, kurie telefoną laiko prie ausies. Aš tokių dalykų nepažįstu, nes mašina standarte turi laisvų rankų įrangą. Žodžiu, man patinka patikimumas ir nauda, kurią aš gaunu, o ne prestižas, kad visi matytų ir po to taisyti pakabą, taupytų degalus ir t.t.
P.S. Būtų įdomu sužinoti, kokia yra diagnozė važiuoti su Toyota?
Papildyta:
QUOTE(Adwoco @ 2016 03 02, 14:54)
Matau, kad po vamzdeliais klojote wavin šilumą atspindinčią foliją? Ar ji kažkuo skiriasi pvz. nuo Onnline, galbūt patikimesniu įlaminavimu ar tik dvigubai didesne kaina?
Taip pat dar klausimas ką naudojote kaip kompensacinę juostą ir kokio storio? Nuotraukoje nelabai matosi.

Aš mėgstu naudoti vieno gamintojo sistemas. Todėl ir pasirinkau Wavin. O ir kainą gerą davė. Kuo geriau, nežinau. Kompensacinė juosta buvo 2 ar 3 cm akmens vatos.
Papildyta:
QUOTE(Adwoco @ 2016 03 02, 14:54)
Dar esu parašęs tamstai AŽ dėl grindininko. Tiesa, čia kažkas iš kolegų sukritikavo dėl terminų nesilaikymo ir pan., tai visgi kokia nuomonė dėl jo jo darbo?
Kaip Cibulis esu užsiregistravęs ne aš, o mano žmona. Jos mergautinė pavardė labai panaši. Beje, žmonos sesė žinoma balerina - Cibulskytė. Galite pasiieškoti tinkle. Todėl aš laiškų kelis mėnesiu negavau, nes nesijungiau prie SM. Gavo žmona, bet man nepranešė, nes neprašiau. O kiek žmonių - tiek nuomonių. Vienam Toyota netinka, kitam - vata. Trečiam meistrai. Man meistrai tiko. Visur lieka asmeniškumo įspūdis. Nesakau, kad tie grindų meistrai idealūs, bet padarė gerai. Man irgi nepatiko tų meistrų tatuiruotės ir norėjau juos grūsti lauk, bet kažkaip viskas gerai baigėsi.