Įkraunama...
Įkraunama...

Granuliniai katilai 4

QUOTE(Paliukas @ 2017 01 08, 12:04)
Cibuli, su visa pagarba, ar ne pas tave taktuoja geoterminis ir kambario termostatai neveikia kaip tu nori? O prirases gal 10-12lapu? smile.gif
Ar atvaziavo pas tamsta nors karta servisas?
P.s. vakar neblogai aerterminio temoj pasireisket:
http://www.supermama...?...1201&st=576
Dar kitoj temoj ir susidorojimo pasiulet vienam is dalyviu

Sugebi numuilinti atsakymus. Tikras PR'ščkias. Mano atveju servisas tikrai važiavo ir ne kartą, daug informacijos viešinau ir juos išgyriau. Ir ragelius kelia, ir į el. laiškus atsako. Įsivaizduoju, kad juos užknisu, bet kantriai viską išaiškina ir taiso gedimus, kai reikia.

Kam aš siūliau susidoroti? Tai jis grasinosi su manimi susidoroti. Jei taip iškraipai faktus ir nieko nesupranti, tai aš nepavydžiu tiems pirkėjams. Sunkus atvejis papuolė: nieko nesupranta, viską neigia, iškraipo faktus.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2017 01 08, 12:38)
Sugebi numuilinti atsakymus. Tikras PR'ščkias. Mano atveju servisas tikrai važiavo ir ne kartą, daug informacijos viešinau ir juos išgyriau. Ir ragelius kelia, ir į el. laiškus atsako. Įsivaizduoju, kad juos užknisu, bet kantriai viską išaiškina ir taiso gedimus, kai reikia.

Kam aš siūliau susidoroti? Tai jis grasinosi su manimi susidoroti. Jei taip iškraipai faktus ir nieko nesupranti, tai aš nepavydžiu tiems pirkėjams. Sunkus atvejis papuolė: nieko nesupranta, viską neigia, iškraipo faktus.

Klausimo is tamstos nemaciau -tai ir atsakymo nepateikiau.
Jeigu tave domina konkreti situacija tai:
1.uzklausa gauta 6h ryto, atsakymas ka daryt pateiktas 9h ryto
2. Savaitgaliais konsultacijos telefonu nevyksta, tam yra el pastas ir tai komunikuojama - todel niekas niekam neskambina
3. Darbo diena, prasom skambinkit - kalbesim
4. Jegu gedimas karta per menesi/savaite, bet nepastoviai - gana sunku nustatyti priezasti. Jeigu tai katilo konstrukcijos klaida ar pan. gedimas juk turi kartotis per kiekviena uzsikur ima ar ne? Realiai, tai tiesiog pasiimciau kokiu 10maisu silales medienos granuliu ir pameginciau pasikurenti, jeigu problemos issisprestu - na, priezasti visi zinotume (variantas -pas mane geros granules -netinka).
5. Kai sakau kad uzteks grasinti ar santazuoti, turiu omenyje pareiskimus 'mokesit uz uzsalusius vamzdzius' ir t.t.

Vakarykste situacija Siauliuose, katilas sustojo 17 h, uzklausa gauta, issiustas atsakymas, 19h atsakymas, jog padejo ir viskas veikia.
Esme apie pardavejo ir pirkejo santykius. Jeigu abu prides pastangu - sunkumas issispres

Asmeniskumams palieku tamstos komentarus smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Paliukas: 08 sausio 2017 - 12:58
QUOTE(Paliukas @ 2017 01 08, 13:56)
Klausimo is tamstos nemaciau -tai ir atsakymo nepateikiau.
Jeigu tave domina konkreti situacija tai:
1.uzklausa gauta 6h ryto, atsakymas ka daryt pateiktas 9h ryto
2. Savaitgaliais konsultacijos telefonu nevyksta, tam yra el pastas ir tai komunikuojama - todel niekas niekam neskambina
3. Darbo diena, prasom skambinkit - kalbesim
4. Jegu gedimas karta per menesi/savaite, bet nepastoviai - gana sunku nustatyti priezasti. Jeigu tai katilo konstrukcijos klaida ar pan. gedimas juk turi kartotis per kiekviena uzsikur ima ar ne? Realiai, tai tiesiog pasiimciau kokiu 10maisu silales medienos granuliu ir pameginciau pasikurenti, jeigu problemos issisprestu - na, priezasti visi zinotume (variantas -pas mane geros granules -netinka).
5. Kai sakau kad uzteks grasinti ar santazuoti, turiu omenyje pareiskimus 'mokesit uz uzsalusius vamzdzius' ir t.t.

Vakarykste situacija Siauliuose, katilas sustojo 17 h, uzklausa gauta, issiustas atsakymas, 19h atsakymas, jog padejo ir viskas veikia.
Esme apie pardavejo ir pirkejo santykius. Jeigu abu prides pastangu - sunkumas issispres

Asmeniskumams palieku tamstos komentarus smile.gif

Pasirodo, kad gali ir draugiškiau bendrauti. O tai žmogaus problema išsisprendė ar ne? Geras servisas ir savaitgaliais ragelius kelia. Tobulas - dirba visą parą. Įsijausk į žmonių padėtį: lauke -20, o jis be šilumos sėdi. Kaip pats tokiu atveju reaguotum?
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2017 01 08, 14:19)
Pasirodo, kad gali ir draugiškiau bendrauti. O tai žmogaus problema išsisprendė ar ne? Geras servisas ir savaitgaliais ragelius kelia. Tobulas - dirba visą parą. Įsijausk į žmonių padėtį: lauke -20, o jis be šilumos sėdi. Kaip pats tokiu atveju reaguotum?

Siaip isitempes ne as, o tamsta jau nuo vakar -aeroterminiu temoje, taves net nepaminejau, o mane durnium ar asilu pavadinai -nesupratau smile.gif
Del issisprendimo klausk jo paties, nes atsakymas negautas. Sprendziant is to, kad nera fraziu 'jau antra para be sildymo' (kaip lapkricio pradzioj), manau kad taip (zinoma bandau nuspeti).
Del ragelio savaitgali, labai gera pavyzdi turiu - nusprogo granulinis naujuju isvakarese, paskambino - atsiliepe (labai greit sureagavo), graziai pakalbejo, uzregistravo ir sutare jog atsius specialista. Iki siandienos, jis dar vis vaziuoja. Zmogus turi rezervini sildyma, tai ramiu nervu. Imone, viena is didziausiu Lt.
Tai va dabar klausimas, ko nori is serviso savaitgali sustojus katilui:
a- psichologines pagalbos
b- bent laikino sprendimo, kad nesalti

Tikiu, kad buna isimciu ir kazkas pas kazka nuvyksta ir savaitgali, bet tai retas atvejis (sureagavimas per 24h, dazniausiai ir buna sureagavimu, bet ne sprendimu)
Atsakyti
Siaip pasistojo klausimas, o kaip kokioje Vokietijoje su savaitgalio servisais, jeigu ten net maisto parduotuves sekmadieni nedirba.
Atsakyti
QUOTE(Noriukas5 @ 2017 01 08, 15:51)
Siaip pasistojo klausimas, o kaip kokioje Vokietijoje su savaitgalio servisais, jeigu ten net maisto parduotuves sekmadieni nedirba.


Tam yra atskiros tarnybos uz atskira kaina smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Noriukas5 @ 2017 01 08, 14:51)
Siaip pasistojo klausimas, o kaip kokioje Vokietijoje su savaitgalio servisais, jeigu ten net maisto parduotuves sekmadieni nedirba.

Patiko vieno servisanto pamastymas:
Pirkdamas iranga, tu tikies kad per 10metu ji tau nesustreikuos? Ir del to neapmastai rezervinio sildymo?
Su laiku tokia 'itampa' slugs, nes nuo siu metu pradedami statyt A klases namai, kas reiskia, kad net ir sustojus pagrindiniam saltiniui, bus galima 'be nervu' sulaukti pirmadienio, ijungus vejeli, rekupa ar kondicionieriu su pasildymo funkcija.

Netik pas Vokiecius, bet ir pas Olandus, ta pati politika. Kaikurie suraso sutartis, kad savaitgaliais nukreiptus skambucius 'suvalgys' kazkokia imone, kuri suregistruos gedimus (nuramins vartotoja, patars isijungti vejeli) ir pirmadieni uzsakovui perduos gedima su kontaktais.
Atsakyti
QUOTE(Paliukas @ 2017 01 08, 15:11)
Patiko vieno servisanto pamastymas:
Pirkdamas iranga, tu tikies kad per 10metu ji tau nesustreikuos? Ir del to neapmastai rezervinio sildymo?
Su laiku tokia 'itampa' slugs, nes nuo siu metu pradedami statyt A klases namai, kas reiskia, kad net ir sustojus pagrindiniam saltiniui, bus galima 'be nervu' sulaukti pirmadienio, ijungus vejeli, rekupa ar kondicionieriu su pasildymo funkcija.

plauku fenas labai veiksminga priemone ir yra praktiskai kiekvieno namuose smile.gif
Atsakyti
QUOTE(madwifi @ 2017 01 08, 16:34)
plauku fenas labai veiksminga priemone ir yra praktiskai kiekvieno namuose smile.gif

Realiai, tai gali buti plauku fenas, el./ dujine virykle, virdulys didesniems kiekiams karsto vandens. El boileris ir I didesnius uzdarus indus karstas vandu. Apversti keramikiniai vazonai su zvakitem apcioje ir t.t.
Zodziu isgyvent galima smile.gif
Atsakyti
[quote=Zarasietis,2017 01 08, 10:05]
Labas rytas visiems,

Nu karsta cia pasidare smile.gif

Naudoju SF 11


Labas rytas,
Aciu labai uz patarimus . Oro katilinije manau uztenka, granules naudojame is vieno tekejo. Apie padavimo laiko sumazinimo/padidinimo jau zinome smile.gif Bet nelabai suprantu kodel reikia keisti padavimo laika, jei naudojam tas pacias granules, katilas gali kurtis kelis dienas gerai, o paskui paimti ir neuzsikurti.
Pardavejas siuo klausimu nieko negali atsakyti.
Del visu kitu pastebejimu- manau pardavejo pareiga patikrinti ir sutvarkyti , kad katilas dirbtu gerai. Is Paltajos meistru jokiu priekaistu nebuvo del katilines irengimo.
Manau kad katilas yra brokuotas, net pajungimo metu jau buvo keista viena detale.
Dar norejau paklausti kai pirkot katila, kaip jis buvo supakuotas? Ar kartoninei dezej ?
Apie servisa- taip, servisas tragiskas.Nei pardavejas, nei meistras neatsiliepe.
Atsakyti
QUOTE(samantas @ 2017 01 09, 08:05)
Dar norejau paklausti kai pirkot katila, kaip jis buvo supakuotas? Ar kartoninei dezej ?
Apie servisa- taip, servisas tragiskas.Nei pardavejas, nei meistras neatsiliepe.

neatlaikiau
Ar tikrai dėl pajungimo nebuvo nusiskundimu? Buvo, buvo ir tiem kas grindu automatika statė.
Na kam dabar vaidinti nekaltą, o paskui pilt pamazgas?
Jau praeitais metasi čia rašiau - taip, buvo brokuota plastikinė kaladėlė, prie kurios laidai prisiveržia. Ar suprantate ant kiek tai rimta? - plastikine kaladėlė su trim varžtais pakeista tą pačia dieną.


Koks skirtumas kaip katilas buvo supakuotas? - svarbu kad jis buvo supakuotas taip kad nepasižeistų (vos ne kumščio dydžio burbulai celofane ant paletės).

Sevisą vertina klientai, ir negali čia prieštarauti, bet atsakymą turėjote jau 9h ryte tą pačia dieną, o į prašymą 'praneškite kaip sekės' nesureagavote.
Atsakyti
[quote=samantas,2017 01 09, 08:05]
[quote=Zarasietis,2017 01 08, 10:05]
Labas rytas visiems,

Nu karsta cia pasidare smile.gif

Naudoju SF 11
Labas rytas,
Aciu labai uz patarimus . Oro katilinije manau uztenka, granules naudojame is vieno tekejo. Apie padavimo laiko sumazinimo/padidinimo jau zinome smile.gif Bet nelabai suprantu kodel reikia keisti padavimo laika, jei naudojam tas pacias granules, katilas gali kurtis kelis dienas gerai, o paskui paimti ir neuzsikurti.
Pardavejas siuo klausimu nieko negali atsakyti.
Del visu kitu pastebejimu- manau pardavejo pareiga patikrinti ir sutvarkyti , kad katilas dirbtu gerai. Is Paltajos meistru jokiu priekaistu nebuvo del katilines irengimo.
Manau kad katilas yra brokuotas, net pajungimo metu jau buvo keista viena detale.
Dar norejau paklausti kai pirkot katila, kaip jis buvo supakuotas? Ar kartoninei dezej ?
Apie servisa- taip, servisas tragiskas.Nei pardavejas, nei meistras neatsiliepe.
[/quote]


Laba diena,

Katila pirkau senokai ir nebeatsimenu kaip jis supakuotas buvo ?

Pirmais metais katilas kartais neuzsikurdavo
Dabar kuriasi kaip Bitute ir su skirtingu tiekeju granulemis.
Granules is praktikos buna skirtingos nors ir to pacio tiekejo ? Gal nuo partijos priklauso ?

Bendravimas su Paltaja man asmeniskai normalus.Ir padiskutuojame ir pasigincijame.

Manyciau daug kas susitvarko su patyrimu.

Pagarbiai
Atsakyti