Įkraunama...
Įkraunama...

A, A+, A++, Pasyvus namas - 41

QUOTE(mintas @ 2018 10 07, 00:52)
Ai ir dar. Kadangi kabelis tinkamas tiesiai užkasti po žeme, tai techninio vamzdžio atsisakiau. Kabeliui žemėje net geriau, geresnis šylančio kabelio vėsinimas.


Na čia kaip pasakius. Dėl aušinimo tai aišku geriau, bet tas gerumas pasibaigia, kai/jei reiks atsikasinėti. Jį net kastuvas paprastas pažeisti gali, jau nekalbant apie bobkatą ar račioką smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Verteris @ 2018 10 07, 07:30)
Na čia kaip pasakius. Dėl aušinimo tai aišku geriau, bet tas gerumas pasibaigia, kai/jei reiks atsikasinėti. Jį net kastuvas paprastas pažeisti gali, jau nekalbant apie bobkatą ar račioką smile.gif


Taip, bet trinkelių neplanuoju kasalioti su račioku ar bobkatu ;). O su kastuvu, kai žinai kurioje vietoje kabelis, jau esu atkasinėjęs ne kartą.
Atsakyti

Nieks prie kabelių su technika nekasa. Kasama iki juostos/žinomo saugaus gylio, o tada rankom.

Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2018 10 06, 21:39)
Kiek km su pilnu įkrovimu nuvažiuojat? Kiek laiko trunka pilnas įkrovimas? Kaip bendrai mašinos patvarumas?

Mūsų '12 Leaf baterijos talpos likutis yra likęs apie 73proc. t.y. apie 15kwh.
Vasara mieste vid. sąnaudos gaunasi 6-8km/kWh, žiema dėl ne efektyvaus salono šildymo 3-5km/kWh.
100km kainą kraunant naktinių tarifų gaunasi 1.5-3eur.
Kroviklis 3.5kwh galios. Tai pilnas įkrovimas trunka apie 4-5 val.
Nuo '13 metų buvo pradėta montuoti ŠS, tai sumažino žymiai sąnaudas šildymui, tai tie toliau žiema nuvažiuoja, bet jei jau brangesni mažiausiai 4-5k EUR.
Važiuoklė yra tokia pat kaip Juke, kolkas per 20k km keičiau valytuvų gumeles, salono filtrą ir litrą tepalo.
Turint kieme/garaže rozėtę, ir antrą šeimos auto tolimesnėms kelionėms, dabartinis EV yra labai gerai.
Atsakyti
QUOTE(mariuzs @ 2018 10 07, 13:17)
kolkas per 20k km keičiau ... litrą tepalo.


Kur tiek tepalo suėjo?
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2018 10 07, 14:19)
Kur tiek tepalo suėjo?


Diferencialo tepalas keičiasi kas 50k km.
Stabdžių kaladėlės dar orginalios, auto rida jau beveik 80k, tai dar kokių 100k nereiks keisti smile.gif
Atsakyti
QUOTE(mariuzs @ 2018 10 07, 13:17)
Mūsų '12 Leaf baterijos talpos likutis yra likęs apie 73proc. t.y. apie 15kwh.
Vasara mieste vid. sąnaudos gaunasi 6-8km/kWh, žiema dėl ne efektyvaus salono šildymo 3-5km/kWh.
100km kainą kraunant naktinių  tarifų gaunasi 1.5-3eur.

Jei gerai supratau, vasarą su pilna batarke apie 100 km, žiemą apie 50 km. Ir batarkės likutis dar padorus. Ne per mažai nuvažiuoja? Aišku 100 km kaina įspūdinga.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2018 10 07, 17:14)
Jei gerai supratau, vasarą su pilna batarke apie 100 km, žiemą apie 50 km. Ir batarkės likutis dar padorus. Ne per mažai nuvažiuoja?  Aišku 100 km kaina įspūdinga.

Nėra įtarimų dėl nuvažiuojamo atstumo - su app'su rodomas tikslus kWh likutis ir padalinus ar padauginus vid. sąnaudas viskas ok.

Ir netik kainą važiavimo džiugina, bet ir tyla bei dinamika iki 60kmh, labai nustemba galingų auto savininkai nuo šviesoforo smile.gif
Atsakyti
QUOTE(mariuzs @ 2018 10 07, 17:57)
Nėra įtarimų dėl nuvažiuojamo atstumo - su app'su rodomas tikslus kWh likutis ir padalinus ar padauginus vid. sąnaudas viskas ok.

Ir netik kainą važiavimo džiugina, bet ir tyla bei dinamika iki 60kmh, labai nustemba galingų auto savininkai nuo šviesoforo smile.gif

Tai rida tokia kaip nurodžiau? Kiek daugiausiai km vienu pilnu įkrovimu pavyko nuvažiuoti? Aš irgi esu bandęs visiškai naują elektromobilį Mitsubishi iMiev. Taip, startas iš vietos nerealus, nes elektra varomų automobilių sukimo momentas prasideda nuo 0 sūkių, todėl ir rauna taip gerai iš vietos.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2018 10 07, 18:03)
Tai rida tokia kaip nurodžiau? Kiek daugiausiai km vienu pilnu įkrovimu pavyko nuvažiuoti? Aš irgi esu bandęs visiškai naują elektromobilį Mitsubishi iMiev. Taip, startas iš vietos nerealus, nes elektra varomų automobilių sukimo momentas prasideda nuo 0 sūkių, todėl ir rauna taip gerai iš vietos.

Taip jei važiuot ramiau.
Esu ir 120km mieste taupymo režimu nuvažiavęs.
Atsakyti
QUOTE(mariuzs @ 2018 10 07, 18:05)
Taip jei važiuot ramiau.
Esu ir 120km mieste taupymo režimu nuvažiavęs.

Tai su nauju tikriausiai daugiausiai 300 km? Kol kas hibridai patraukliau atrodo.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2018 10 07, 18:17)
Kol kas hibridai patraukliau atrodo.


Kodėl, jei tik po miestą duotis, tai elektromobilis super. Joks hibridas neturės pakankamai talpos akumuose, kad užtektų vien elektros, tad hibridu ir po miestą važinėsi su benzu. Su pilnai elektriniu važiuosi vien ant elektros. Taip, važiuot už miesto ribų, jau iššūkis, nebent Teslą su 100kWh akumu turėsi, tuomet nuo Vilniaus iki Kauno ir atgal be problemų. Bet jei šeimoje du automobiliai, tai vienam iš jų turint vidaus degimo variklį, ir didesni atstumai neturėtų gąsdinti.

Iš kitos pusės, elektromobilių akumuliatorių talpa nuolat didinama.

Beje, patiko shevrolet volta/opel ampera modelio pavara. Tai kaip ir hibridas, bet realiai, tai tikrų tikriausias elektromobilis, turintis benzininį generatorių. Mano manymu, labai vykusi konstrukcija.
Atsakyti