Įkraunama...
Įkraunama...

A, A+, A++, Pasyvus namas - 41

QUOTE(mariuzs @ 2018 10 07, 18:05)
Taip jei važiuot ramiau.
Esu ir 120km mieste taupymo režimu nuvažiavęs.

Tai su nauju tikriausiai daugiausiai 300 km? Kol kas hibridai patraukliau atrodo.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2018 10 07, 18:17)
Kol kas hibridai patraukliau atrodo.


Kodėl, jei tik po miestą duotis, tai elektromobilis super. Joks hibridas neturės pakankamai talpos akumuose, kad užtektų vien elektros, tad hibridu ir po miestą važinėsi su benzu. Su pilnai elektriniu važiuosi vien ant elektros. Taip, važiuot už miesto ribų, jau iššūkis, nebent Teslą su 100kWh akumu turėsi, tuomet nuo Vilniaus iki Kauno ir atgal be problemų. Bet jei šeimoje du automobiliai, tai vienam iš jų turint vidaus degimo variklį, ir didesni atstumai neturėtų gąsdinti.

Iš kitos pusės, elektromobilių akumuliatorių talpa nuolat didinama.

Beje, patiko shevrolet volta/opel ampera modelio pavara. Tai kaip ir hibridas, bet realiai, tai tikrų tikriausias elektromobilis, turintis benzininį generatorių. Mano manymu, labai vykusi konstrukcija.
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2018 10 07, 18:57)
Kodėl, jei tik po miestą duotis, tai elektromobilis super. Joks hibridas neturės pakankamai talpos akumuose, kad užtektų vien elektros, tad hibridu ir po miestą važinėsi su benzu. Su pilnai elektriniu važiuosi vien ant elektros. Taip, važiuot už miesto ribų, jau iššūkis, nebent Teslą su 100kWh akumu turėsi, tuomet nuo Vilniaus iki Kauno ir atgal be problemų. Bet jei šeimoje du automobiliai, tai vienam iš jų turint vidaus degimo variklį, ir didesni atstumai neturėtų gąsdinti.

Tie elektromobiliai kol kas iš esmės tik madingas žaislas. Brangūs, o nuvažiuojamas atstumas mažas. Žmonėms daug patraukliau pirkti paprastą benziną, dyzelį ar hibridą ir žinoti, kad esi iš tiesų mobilus, o ne pastoviai turi ieškoti pakrovimo taško. Įvertinus elektromobilių kainą ir nuvažiuotą atstumą, jie dar stipriai atsilieka nuo įprastų mašinų. Aišku puiku, kad sistema tobulinama, bet dabartiniai dar pakankamai įnoringi modeliai.
Atsakyti
QUOTE(gediminas_ @ 2018 10 07, 12:09)
<p>Nieks prie kabelių su technika nekasa. Kasama iki juostos/žinomo saugaus gylio, o tada rankom.</p>


Ech, jūs turbūt iš paralelinės visatos smile.gif

Čia teoriškai taip, praktiškai tie kasėjai žmonės paprasti, tokiomis figniomis retai kada (realiai, tik kai prižiūrimi būna) užsiima. Ir bet to, yra klaidos tikimybė. Va vakar kanalizaciją nuo namo vedėm, kaimynui vandentiekį nutraukėm. Dievagojosi, kad 'čia aš pats vedžiausi, aukščiau 1,8 metro vamzdžių nekloju'. Praktiškai vamzdis sunkiai 1,5m gylyje tebuvo... smile.gif
Papildyta:
QUOTE(cibulis @ 2018 10 07, 19:13)
Tie elektromobiliai kol kas iš esmės tik madingas žaislas. Brangūs, o nuvažiuojamas atstumas mažas. Žmonėms daug patraukliau pirkti paprastą benziną, dyzelį ar hibridą ir žinoti, kad esi iš tiesų mobilus, o ne pastoviai turi ieškoti pakrovimo taško. Įvertinus elektromobilių kainą ir nuvažiuotą atstumą, jie dar stipriai atsilieka nuo įprastų mašinų. Aišku puiku, kad sistema tobulinama, bet dabartiniai dar pakankamai įnoringi modeliai.


Jūs pamirštat vieną esminių (bent jau kol kas) elektromobilių privalumų - dedikuotas juostas Vilniaus gatvėse šen bei ten smile.gif Šiaip jau vien dėl to stipriai galvoju pirkti plug-in hibridą, šitie kol kas (kol taisyklių nepataisė) gauna EVxxxx serijos numerius...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Verteris: 07 spalio 2018 - 18:43
Penktadienį darė ekspertizę plug-in'ui.
Tuvlitoj paskui klausia: Dujų nėra? smile.gif)))
Pasirodo- populiaru

Verteri, yra laisvas plug-in su EV......- PM .

QUOTE(Verteris @ 2018 10 07, 18:46)
Jūs pamirštat vieną esminių (bent jau kol kas) elektromobilių privalumų - dedikuotas juostas Vilniaus gatvėse šen bei ten smile.gif Šiaip jau vien dėl to stipriai galvoju pirkti plug-in hibridą, šitie kol kas (kol taisyklių nepataisė) gauna EVxxxx serijos numerius...

Atsakyti