Gal dar kas renkat Vilniuje Mytoys? noreciau prisijungti su zaidimu
QUOTE(giedrute_o @ 2018 03 22, 11:15)
<p>Galiu parinkti Kaune mytoys su 10% zaislams. Siuntima dalinsiu ant prisijungusiu skaiciaus;)</p>
Ar pavyko nupirkti?
QUOTE(agnulia @ 2018 03 20, 14:52)
Vilniuje renku uzsakyma is www.my-apozone.de,iki nemokamo pristatymo. Tvarkingus krepselius siusti i kluubnika@yahoo.com.
Truksta apie 30EUR.
Mergaites, ir ma prireike to zaidimo is my toys, gal kas prijunktumete Kaune ?
Sakykite, ar yra kam dingusi siunta, siunciant per omniva. Issiunciau kovo 13 d. ir iki siol pirkeja negauna. I uzklausima el.pastu man nieko neatsake. Pirkeja skambinosi, 2 dienas iesko.... Kas bus jei neatsiras, ar kompensuos kazkaip ir kazkiek?.....
QUOTE(oplia5 @ 2018 03 23, 08:26)
Sakykite, ar yra kam dingusi siunta, siunciant per omniva. Issiunciau kovo 13 d. ir iki siol pirkeja negauna. I uzklausima el.pastu man nieko neatsake. Pirkeja skambinosi, 2 dienas iesko.... Kas bus jei neatsiras, ar kompensuos kazkaip ir kazkiek?.....
O ką jų taisyklės rašo?
Viskas gi parašyta juodu ant balto tereik jų psl atsidaryt
https://www.omniva.l...a#kompensavimas
QUOTE(JMD @ 2018 03 23, 10:42)
O ką jų taisyklės rašo?
Viskas gi parašyta juodu ant balto tereik jų psl atsidaryt
https://www.omniva.l...a#kompensavimas
Viskas gi parašyta juodu ant balto tereik jų psl atsidaryt
https://www.omniva.l...a#kompensavimas
JMD dėkui. Vistiek nemaloni situacija, pirkejai drabuzelio reikia dabar, kai salta, nei laukti, kol atsiras, nei pirkti kitur, o jei visgi atsiras...
QUOTE(oplia5 @ 2018 03 23, 09:03)
JMD dėkui. Vistiek nemaloni situacija, pirkejai drabuzelio reikia dabar, kai salta, nei laukti, kol atsiras, nei pirkti kitur, o jei visgi atsiras...
O pagal siuntos nr. ką rodo?
QUOTE(Fabiana @ 2018 03 23, 11:05)
O pagal siuntos nr. ką rodo?
Rodo, kad 15 d. siuntą paėmė kurjeris iš pastomato. Daugiau informacijos nera.
QUOTE(oplia5 @ 2018 03 23, 09:03)
JMD dėkui. Vistiek nemaloni situacija, pirkejai drabuzelio reikia dabar, kai salta, nei laukti, kol atsiras, nei pirkti kitur, o jei visgi atsiras...
Tada reikia kelti škandalą omnivoj. Skambinti kas 10 mn ir primygtinia reikalauti, jei ten ta ožka operatorė mykia, biški vadybininkus patratint. Aisku, kia mes verslo klientai, mum pparasciau yra spręsti problemas, bet nepaisant to na reikia juos versti vykdyti savo įsipareigojimus. As neskaiciua ju taisykliu iki galo, bet gal yra kazkokie konkretus terminai nurodyti. Susiraskite ju bendrasias paslaugu vykdymo salygas. Jei yra nusttaytas termina kiek laiko tos siuntos iesko, uomet tratinimas nepades, bet siaip,reikia megint daryt viska, nieks per galva neduos. Kad ir noretumem mes jum niekuo nepadesim.
Sakyciau nusistatė ,,netrumpus" terminus dingusios siuntos paieskai:
Į užklausas dėl vietinių siuntų atsakome per savaitę nuo užklausos pateikimo momento.
Jeigu per šį laikotarpį negalėsime pateikti išsamaus atsakymo, Jums atsiųsime raštišką tarpinį atsakymą ir per mėnesį pateiksime galutinį atsakymą.
Į užklausas dėl vietinių siuntų atsakome per savaitę nuo užklausos pateikimo momento.
Jeigu per šį laikotarpį negalėsime pateikti išsamaus atsakymo, Jums atsiųsime raštišką tarpinį atsakymą ir per mėnesį pateiksime galutinį atsakymą.