Įkraunama...
Įkraunama...

Saab

QUOTE(Julius3 @ 2006 08 03, 07:55)
Tai nori pasakyt, kad Saab'ai nuo 93 ar kuriu ten metu nieko bendro su Opel'iais neturi?


Bendro yra tai, kad dabar SAAB ženklas 100 % priklauso GM, kaip ir Opel. NG900 ir 9-3 yra gaminami ant tos pačios platformos kaip ir Opel vectra. NG900 versijoje su 2.5l varikliu stovi opelinis v6 variklis. Na tai kaip ir beveik viskas grubiai tariant kas susiję su opeliu. O iš principo tai nelyginamos mašinos medžiagų, patvarumo, kokybės atžvilgiu.
Jei nukrypti šiek tiek į šoną, tai visi šie mano postai atsirado tik dėl to, kad man nepriimtina tai, kad žmonės forumuose blevyzgoje, t.y. nulis naudingos info ir kilotonos šlamsto.
Papildyta:
QUOTE(Julius3 @ 2006 08 02, 07:40)
Cia per kazhkuria laida specialiai ieshkojo mashinose sasaju su lektuvais smile.gif Tai nieko nerado bendra.

Pasiūlyčiau nueiti i bet kurią firmą prekiaujančią SAAB auto ir atlikti bandomajį važiavimą. Geriausia nakties metu. Manau nuomonė pasikeistų.
Atsakyti
Na berniukai, ilindot į mergaitės sukurtą temą apie mylimą automobiliuką ir varot vienas ant kito, ba vienas važinėja tik bimbaliais ir geresnės markės pasauly nėr, o kitas su SAAB kažkuo susijęs mirksiukas.gif ...

Teisingai, SAAB priklauso GM, kaip ir Opel, Chevrolet ir dar daug ... Didžiausias koncernas, reiškia ir visa ko potencialas didžiausias: dizaino, bandymų, kūrimo dirbtuviu ir pan. Dar ir pinigai... Todėl Saabui nuo to, kad jis tapo GM blogiau tikrai nepasidarė. Jūs čia vis apie senesnius, bet naujas SAAB tikrai yra geras darbas, tiek 9-5, ypač Aero (mano simpatijos jam), tiek 9-3. Su dizainu pas juos buvo problemos, kol švedai iš jo lėktuva be sparnų darė. Po to dizainas ir visa marketinginė koncepcija smarkiai pasikeitė. Mano manymu, į gerą pusę. Ir teisybė, į ją reikia įsėsti, ir pralėkti (naktį - įdomi mintis mirksiukas.gif ). Man seilė nutyso biggrin.gif .... Myliu ir aš SAAB (9-5 aero, su 2,4 turbo, juodą, smėlio spalvos ventiliuojama oda... wub.gif ...)
Atsakyti
QUOTE(Vilialia @ 2006 08 03, 13:13)
Na berniukai, ilindot į mergaitės sukurtą temą apie mylimą automobiliuką ir varot vienas ant kito, ba vienas važinėja tik bimbaliais ir geresnės markės pasauly nėr, o kitas su SAAB kažkuo susijęs mirksiukas.gif ...

Teisingai, SAAB priklauso GM, kaip ir Opel, Chevrolet ir dar daug ... Didžiausias koncernas, reiškia ir visa ko potencialas didžiausias: dizaino, bandymų, kūrimo dirbtuviu ir pan. Dar ir pinigai... Todėl Saabui nuo to, kad jis tapo GM blogiau tikrai nepasidarė. Jūs čia vis apie senesnius, bet naujas SAAB tikrai yra geras darbas, tiek 9-5, ypač Aero (mano simpatijos jam), tiek 9-3. Su dizainu pas juos buvo problemos, kol švedai iš jo lėktuva be sparnų darė. Po to dizainas ir visa marketinginė koncepcija smarkiai pasikeitė. Mano manymu, į gerą pusę. Ir teisybė, į ją reikia įsėsti, ir pralėkti (naktį - įdomi mintis mirksiukas.gif ). Man seilė nutyso biggrin.gif ....  Myliu ir aš SAAB (9-5 aero, su 2,4 turbo, juodą, smėlio spalvos ventiliuojama oda... wub.gif ...)

Sorry už įlindimą. Smagu, kad domitės įvairesniais brand'ais. O šiaip tai reikia raukt šita svaičiojimą, tik dar truputis patikslinimų: SAAB niekada nedėjo ir dabar nededa 2.4l variklių. Mano nuomone tai, kad SAAB priklauso GM yra vienareikšmiškai blogai, nes visi dideli koncernai yra blogis (viskas suniveliuojama), kol šis švedų atstovas buvo nepriklausomas, tol buvo rūpinamasi markės išskirtinumu, milžiniškas dėmesys skirtas saugumui, valdymo patogumui ir komfortui. Daugelis kitų autokoncernų pirko patentus ir SAAB naujoves montavo į jų gaminamus auto, tik deja nepalyginamai vėliau. Ar galime lygint tarkim '88 Aero su '06 1.8l dyzeliu. Ilgus metus šie auto buvo pirmaujančiose pozicijose, o dabartiniuose modeliuose dalinai lieka tik vardas. Marketingas pasikeitė radikaliai - kažkada tai buvo išskirtinis auto asmenybei, o dabar tai tampa ženkliuku pinigų prikištai piniginei. GM jau dabar siūlo ir SAAB visureigį, o netolimoje ateityje numatomas ir kompaktinis variantas. Deja...

Pats blevyzgomis užsiėmiau. Darbo siandien trūksta...
Atsakyti
QUOTE(Oldb @ 2006 08 03, 13:47)
SAAB niekada nedėjo ir dabar nededa 2.4l variklių.

Nu va, o aš buvau įsitikinusi, kad toks yra biggrin.gif O 2,3 deda? Nes man toks skaičiukas labiau su dyzeliu asocijuojasi, tie vis nelyginį darbinį tūri turi blush2.gif . O 1,8 dyzelis tikrai, ne 1,9?
Na taip jau yra, kad moteriškės renkasi akimis, o SAAB dabar tikrai atrodo labai gerai mano skoniui, na o vyrukams jau pagal statusą priklauso protu vadovautis....
Bet dėl įvaizdžio tai nenoriu sutikti, SAABais važinėja normalūs bičai cool.gif , ne tie, kas pinigų nežino kur padėti... Nu dėl 9-7 tai tikrai, čia amerikonai persistengė paskui pinigines bėgti...
Kagi, einu ir aš ką gero darbdaviui nuveiksiu smile.gif
Atsakyti
pasidare labai idomi tema biggrin.gif biggrin.gif
tikrai siulyciau isbandyti nauja SAAB mirksiukas.gif
Atsakyti
nepamirskite pasiskaityti sAAb forumuose ir apie nesibaigiancia ju seimininku epopeja su po 100t km uzsivertusiais varikliais... 4u.gif

beje tai liecia kaip tik 9 3, skelbiu panika biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ainius: 15 rugpjūčio 2006 - 16:45
QUOTE(Ainius @ 2006 08 15, 17:41)
nepamirskite pasiskaityti sAAb forumuose ir apie nesibaigiancia ju seimininku epopeja su po 100t km uzsivertusiais varikliais...  4u.gif

beje tai liecia kaip tik 9 3, skelbiu panika  biggrin.gif


Na na, kaip ten su tais "užsivertusiais", plačiau prašytume ir faktais, faktais geriau, o tai panika šiaip jau moteriškas dalykas, vyrukui nepritiktų mirksiukas.gif ...
Kokiu automobiliu važiuoji Tamstele? Tai va, pasiskaityk, pilnas internetas istorijų apie užsidegančius variklius, sprogusias stabdžių žarneles ir prastas tarpines tarp vairo ir sėdynės ir būtent tokio modelio, kaip Tamstos... Va aš tai skelbiu tikrą paniką, moteriškei galima biggrin.gif
Atsakyti
mano nuomone, reikia laiku priziureti masina ir nebus jokios panikos mirksiukas.gif musiske jau 200 pralekus ir jokiu problemu lotuliukas.gif del kuriu reiketu pradeti panikuoti biggrin.gif biggrin.gif
Atsakyti
O aš va pasakysiu, kad SAAB yra ne mašina ir net ne lėktuvas, o tukrų tikriausias tankas. Įkirto man toks į šoną nestabdydamas, tai jam tik numeris apsilankstė, o aš savo mašiniuką mėnesį po servisus tampiau. Taip kad galiu padaryt tik tokią i,vadą, kad daiktas turėtų buti patikimas
Atsakyti
QUOTE(Ingeb @ 2006 08 23, 02:41)
O aš va pasakysiu, kad SAAB yra ne mašina ir net ne lėktuvas, o tukrų tikriausias tankas. Įkirto man toks į šoną nestabdydamas, tai jam tik numeris apsilankstė, o aš savo mašiniuką mėnesį po servisus tampiau. Taip kad galiu padaryt tik tokią i,vadą, kad daiktas turėtų buti patikimas


Žinoma užuojautos dėl SAABuko, bet kas įkirto? Šiaip nieko nuostabaus, kad tik numeris apsilankstė, beveik visi automobiliai testuojami ir stiprinami būtent smūgiui iš priekio, o va šoniukai visada ir visų yra silpniausi. Bet tai nereiškia, kad jei skardos nesusilankstė, tai ir nepajuto... Greičiausiai geometrija vis tiek paėjo...
(Čia labai "lietuviškai" išėjo, tipo jam irgi blogai lotuliukas.gif)
Atsakyti
QUOTE(Duti @ 2006 08 02, 17:41)
gerbiamasis ar tai gerbiamoji,
lankėmės, domėjomis, ir ne tik mažiukam aeropolio forume, bet ir didesniuose užsienio saituose.
Bet vat kad nuomonės apie dizainą (man jis krokodiliškas ir jokie forumai šitos nuomonės nepakeis) negalima reikšti neapsilankius aeropolio forume, man čia naujiena  new_russian.gif


dėl skonio nesiginčyjama, tau nepatinka pirk kitą,
o man SAAB dizainas thumbup.gif
ir ypač 900 OG, net ir 900NG thumbup.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo fanda: 27 rugpjūčio 2006 - 14:20
QUOTE(Ingeb @ 2006 08 22, 23:41)
O aš va pasakysiu, kad SAAB yra ne mašina ir net ne lėktuvas, o tukrų tikriausias tankas. Įkirto man toks į šoną nestabdydamas, tai jam tik numeris apsilankstė, o aš savo mašiniuką mėnesį po servisus tampiau. Taip kad galiu padaryt tik tokią i,vadą, kad daiktas turėtų buti patikimas


bemcai su audinem tikrai aplenkia tankiskumu, ir dar pridekim koki lexusa user posted image
Atsakyti