QUOTE(Vilialia @ 2006 08 03, 13:13)
Na berniukai, ilindot į mergaitės sukurtą temą apie mylimą automobiliuką ir varot vienas ant kito, ba vienas važinėja tik bimbaliais ir geresnės markės pasauly nėr, o kitas su SAAB kažkuo susijęs

...
Teisingai, SAAB priklauso GM, kaip ir Opel, Chevrolet ir dar daug ... Didžiausias koncernas, reiškia ir visa ko potencialas didžiausias: dizaino, bandymų, kūrimo dirbtuviu ir pan. Dar ir pinigai... Todėl Saabui nuo to, kad jis tapo GM blogiau tikrai nepasidarė. Jūs čia vis apie senesnius, bet naujas SAAB tikrai yra geras darbas, tiek 9-5, ypač Aero (mano simpatijos jam), tiek 9-3. Su dizainu pas juos buvo problemos, kol švedai iš jo lėktuva be sparnų darė. Po to dizainas ir visa marketinginė koncepcija smarkiai pasikeitė. Mano manymu, į gerą pusę. Ir teisybė, į ją reikia įsėsti, ir pralėkti (naktį - įdomi mintis

). Man seilė nutyso

.... Myliu ir aš SAAB (9-5 aero, su 2,4 turbo, juodą, smėlio spalvos ventiliuojama oda...

...)
Sorry už įlindimą. Smagu, kad domitės įvairesniais brand'ais. O šiaip tai reikia raukt šita svaičiojimą, tik dar truputis patikslinimų: SAAB niekada nedėjo ir dabar nededa 2.4l variklių. Mano nuomone tai, kad SAAB priklauso GM yra vienareikšmiškai blogai, nes visi dideli koncernai yra blogis (viskas suniveliuojama), kol šis švedų atstovas buvo nepriklausomas, tol buvo rūpinamasi markės išskirtinumu, milžiniškas dėmesys skirtas saugumui, valdymo patogumui ir komfortui. Daugelis kitų autokoncernų pirko patentus ir SAAB naujoves montavo į jų gaminamus auto, tik deja nepalyginamai vėliau. Ar galime lygint tarkim '88 Aero su '06 1.8l dyzeliu. Ilgus metus šie auto buvo pirmaujančiose pozicijose, o dabartiniuose modeliuose dalinai lieka tik vardas. Marketingas pasikeitė radikaliai - kažkada tai buvo išskirtinis auto asmenybei, o dabar tai tampa ženkliuku pinigų prikištai piniginei. GM jau dabar siūlo ir SAAB visureigį, o netolimoje ateityje numatomas ir kompaktinis variantas. Deja...
Pats blevyzgomis užsiėmiau. Darbo siandien trūksta...