visi kartu pamato, kad to ar ano neiseina padaryti, nes per brangu, arba ta ir ana butina padaryti...
kai vyksta toks bendradarbiavimas, tevai patys pradeda stebeti aplinka, kurioje mokosi vaikai ir galvoti, kaip ja minimaliai pagerinus... kad klasej kriaukle neteketu, nes ukvedys, kaip ir nesugeba tokio darbo, kad spyna neuzsikirtinetu, kad tualetas nesmirdetu, nes wc priemoniu isskyrus dezika, niekas neperka...

siaip tai turim superine mokytoja... jei lauktum, kad ji pasakytu ko klasei reiketu, tai galetum sakyti, kad nieko neprase, nieko nereikia...

nes pati ir langus apkamso, ir palanges dazo, bei uzuolaidas skalbia.... o, kai paklausi, mokytoja, kodel nieko nesaket.... sako, man nesunku....
bet negi jus irgi manot, kad ji ta turi daryti.... as manau, kad ne... o kadangi mokyklos administracija mano kitaip, todel tevai ir turime padeti mokytojai, nes vaikai dar per mazi padeti, o mokytoja, jei viska pati darys, tai tada kas vaikus mokys.....
o siaip tai laikausi tokios nuomones, kas klaseje kelia idejas, kad kazko reikia, tas tas idejas ir igyvendina ir nereikalingas tas klaseje komitetas... mano vaiko klaseje jo nera... kiekvienas juk turi ideju ir kam reikalingi kazkokie atpirkimo oziai....
