Įkraunama...
Įkraunama...

Uždaroji akcinė bendrovė (UAB)

Labas vakaras. planuoju steigti uab, taciau iskilo man toks klausimas. prekes man reikia uzsisakyti is tiekejo uzsienyje. Todel kyla klausimas kaip man jas uzsakyt, nes jos turi buti gaminamos ir uzsakyma praktiskai reikia daryti pries tris menesius, bet man ju nieks negamins kol neturesiu savo imones. tai klausimas butu toksai isteigus uaba kaip butu su tais keliais menesiais kol pradeciau vykdyti realia veikla, kokie butu mokesciai ir kada tureciau idarbinti darbuotojus.
dar gal kuri zinote kiek kainuoja paprasciausiai ne per dem sudetinga prekybine programa. ir ar ta programa turi sutapti su buhalteres programa.
taipogi patalpos butu nuomojamos, todel jas reikes ir isirengt, o buveines adrsa galima nurodyti savo asmenini adresa ar kaip nors kitaip. labai buciau dekinga uz atsakymus. aciu
Atsakyti
QUOTE(bubl @ 2010 06 19, 20:47)

Buveines adresu galite nurodyti savo asmenini, jei butas priklauso jums. Jei ne - reikes buto arba nuomojamu patalpu savininku rastisko sutikimo. O kas liecia mokescius - isaiskins samdoma buhaltere ar buhalterine firma, cia ju darbas.
Atsakyti
QUOTE(linamog @ 2010 06 19, 21:05)
QUOTE(bubl @ 2010 06 19, 20:47)

Buveines adresu galite nurodyti savo asmenini, jei butas priklauso jums. Jei ne - reikes buto arba nuomojamu patalpu savininku rastisko sutikimo. O kas liecia mokescius - isaiskins samdoma buhaltere ar buhalterine firma, cia ju darbas.

aisku supratau. o buhaltere tada vadinasi reikia samdyti nuo pirmos imones isteigimo dienos. o jei as jos nesamdysiu ,o duosiu buhalteriu firmai tvarkyti buhalterija. tai ji man ir tures viska paaiskinti ar turesiu visus situos dalykus pati aiskintis?
Papildyta:
[quote=bubl,2010 06 19, 23:21]
Buveines adresu galite nurodyti savo asmenini, jei butas priklauso jums. Jei ne - reikes buto arba nuomojamu patalpu savininku rastisko sutikimo. O kas liecia mokescius - isaiskins samdoma buhaltere ar buhalterine firma, cia ju darbas.
[/quote]
aisku supratau. o buhaltere tada vadinasi reikia samdyti nuo pirmos imones isteigimo dienos. o jei as jos nesamdysiu ,o duosiu buhalteriu firmai tvarkyti buhalterija. tai ji man ir tures viska paaiskinti ar turesiu visus situos dalykus pati aiskintis?
[/quote]
supratau
Atsakyti
QUOTE(bubl @ 2010 06 19, 20:47)
Labas vakaras. planuoju steigti uab, taciau iskilo man toks klausimas. prekes man reikia uzsisakyti is tiekejo uzsienyje. Todel kyla klausimas kaip man jas uzsakyt, nes jos turi buti gaminamos ir uzsakyma praktiskai reikia daryti pries tris menesius, bet man ju nieks negamins kol neturesiu savo imones. tai klausimas butu toksai isteigus uaba kaip butu su tais keliais menesiais kol pradeciau vykdyti realia veikla, kokie butu mokesciai ir kada tureciau idarbinti darbuotojus.
dar gal kuri zinote kiek kainuoja paprasciausiai ne per dem sudetinga prekybine programa. ir ar ta programa turi sutapti su buhalteres programa.
taipogi patalpos butu nuomojamos, todel jas reikes ir isirengt, o buveines adrsa galima nurodyti savo asmenini adresa ar kaip nors kitaip. labai buciau dekinga uz atsakymus. aciu

Jeigu samdysite įmonę, jie patys turi savo programą. Mes pvz, naudojame Finvaldą. Pati namie naudoju "Centas", pirkau vien dėl sandelio.
Dėl buveinės jums jau atsakė, tačiau kai pradėsite vykdyti veiklą kitu adresu, reikės informuoti VMI.


QUOTE(bubl @ 2010 06 19, 23:23)
aisku supratau. o buhaltere tada vadinasi reikia samdyti nuo pirmos imones isteigimo dienos. o jei as jos nesamdysiu ,o duosiu buhalteriu firmai tvarkyti buhalterija. tai ji man ir tures viska paaiskinti ar turesiu visus situos dalykus pati aiskintis?

Nereikia nuo pirmos dienos, jeigu nevykdote veillos.
Pati dirbu buh. apskaitos firmoje. Kai ateina klientas viską išsamiai paaiškiname kur, kaip, kada ir kodėl. Nesijaudinkite mirksiukas.gif
Nėra viskas taip baisu kaip atrodo iš pradžių.

Įsteigiate įmonę. Jeigu neplanuojate iš karto vykdyti veiklos, nieko įdarbinti nereikia, bet tokiu atveju negalima liesti ir įstatinio kapitalo. Kai tik pradedate veiklą įsidarbinate, jus kaip suprantu busite ir direktore, samdote buh. apskaitos įmonę ar buhalterį. Priimate darbuotojus, jeigu reikia. Ir dirbate.

Atsakyti
QUOTE(Marija5 @ 2010 06 20, 01:54)
Jeigu samdysite įmonę, jie patys turi savo programą. Mes pvz, naudojame Finvaldą. Pati namie naudoju "Centas", pirkau vien dėl sandelio.
Dėl buveinės jums jau atsakė, tačiau kai pradėsite vykdyti veiklą kitu adresu, reikės informuoti VMI.
Nereikia nuo pirmos dienos, jeigu nevykdote veillos.
Pati dirbu buh. apskaitos firmoje. Kai ateina klientas viską išsamiai paaiškiname kur, kaip, kada ir kodėl. Nesijaudinkite  mirksiukas.gif
Nėra viskas taip baisu kaip atrodo iš pradžių.

Įsteigiate įmonę. Jeigu neplanuojate iš karto vykdyti veiklos, nieko įdarbinti nereikia, bet tokiu atveju negalima liesti ir įstatinio kapitalo. Kai tik pradedate veiklą įsidarbinate, jus kaip suprantu busite ir direktore, samdote buh. apskaitos įmonę ar buhalterį. Priimate darbuotojus, jeigu reikia. Ir dirbate.

na cia mkaip ir aisku, bet kai darysiu uzsakymus apmokant gamintojui reikes visu rekvizitu ir visko, o tokiu atveju prekes gausiu mazdaug po triju menesiu, tai tai skaitosi, kad vykdau veikla ar ne.
o del programos tai turejau omeny, kad galeciau tiesiogiai viska matyti kompiuteryje, ta prasme ir kad pardavimai butu daromi per kompa ir matytusi likuciai. gal zinote kiek mazdaug tokia programa kainuoja.
labai jums aciu
Atsakyti
Kaip suprasti pardavimai?
Jums reikia išrašyti sąskaitas, kasos pajamų dokumentus? Įvesti pirkimo dokumentus?
Centas - 847 Lt.
Įmonės buhalteriją tvarko įmonė, aš sau pirkau šią programą, nes reikėjo sandėlio bei išrašinėti dokumentus. Man tinka ir labai patinka. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Marija5 @ 2010 06 20, 18:11)
Kaip suprasti pardavimai?
Jums reikia išrašyti sąskaitas, kasos pajamų dokumentus? Įvesti pirkimo dokumentus?
Centas - 847 Lt.
Įmonės buhalteriją tvarko įmonė, aš sau pirkau šią programą, nes reikėjo sandėlio bei išrašinėti dokumentus. Man tinka ir labai patinka.  smile.gif

taip ivesti pirkimo dokumentus ir ,kad per ta programa butu galima daryti pardavimus, kad butu imanoma prijunkti ar sujungti kartu su kasa
Atsakyti
Aš sau programos ieškojau taip, surašiau visiems laiškus, išdėsčiau ko man reikia. Tada gavau atsakymus su kainomis. Galima atsisiusti sau demo versijas ir pabandyti. Programų yra daug: Centas, Finvalda, Agnum, Rivilė, Roda ir kt. Tiesiog įveskite į google "Buhalterinės apskaitos programos". Aš pasirinkau pigiausią variantą, nes daug funkcijų man nereikia, nors jos visos ir yra, bet aš jomis nesinaudoju.
Atsakyti
QUOTE(Marija5 @ 2010 06 20, 22:04)
Aš sau programos ieškojau taip, surašiau visiems laiškus, išdėsčiau ko man reikia. Tada gavau atsakymus su kainomis. Galima atsisiusti sau demo versijas ir pabandyti. Programų yra daug: Centas, Finvalda, Agnum, Rivilė, Roda ir kt. Tiesiog įveskite į google "Buhalterinės apskaitos programos". Aš pasirinkau pigiausią variantą, nes daug funkcijų man nereikia, nors jos visos ir yra, bet aš jomis nesinaudoju.

labai jums aciu
Atsakyti
norejau jusu paklausti gal kas susiduret,norim atidaryti uab kreipsimes i firma kur tvarko visus dokumentus,tik va ju tiek daug kad bijom uzsisokti ant aferistu fear.gif gal kuri galetu parekomenduoti patikima firma kaune,is karto dekoju aciuks.gif
Atsakyti
QUOTE(spongebob @ 2010 07 15, 17:17)
norejau jusu paklausti gal kas susiduret,norim atidaryti uab kreipsimes i firma kur tvarko visus dokumentus,tik va ju tiek daug kad bijom uzsisokti ant aferistu fear.gif gal kuri galetu parekomenduoti patikima firma kaune,is karto dekoju aciuks.gif

4u.gif
Atsakyti
kaip manote, kaip geriau daryti:
1. steigti uab patiems, ruosti popierius, juos vezti ir t.t.
2. pasamdyti imone, maciau tas kainuoja apie 350 lt
3. pirkti jau isteigta uab
Atsakyti