QUOTE(Muse @ 2005 08 10, 08:05)
Na, tai pvz, jei as vaziuoju i "garaza", ir matau, kad siek tiek kreivai, ne lygiagreciai, tai ar galiu pavaziuoti i prieki truputi ir tada ivaziuoti atgal tiesiai? Instruktorius aiskino, jei jeu imetei atbulini begi, tai jau vsio, jei nepataikai, tai reik vaziuot ant veliaveliu ir visogero
Ne ant vėliavėlių važiuoti

, o bandyti ištaisyti padėtį važiuojant atbulai, t.y. bandyti išsisukti. Ir man instruktorius sakė, kad jei jau pradėjai važiuoti atbula, tai jokiu būdu nebandyti pavažiuoti į priekį. Praktinio vairavimo pamokų metu, man taip pat buvo atvejis, kai norėjau pavažiuoti į priekį, bet instruktorius pamokino, kaip išsitaisyti padėtį važiuojant atbulai
O įsidėdus į Regitros automobilį, egzaminuotojas pats nuveža iki aikštelės, parodo "maršrutą", kurį reiks įveikti, parodo, kaip kas veikia, o tada jau duoda pačiai išmėginti mašiną ir tik kai pasiruoši, gali pradėti laikyti egzą. Galima ir pasiklausti, jei nežinai kur įsijungia šviesos, ar kaip įjungiamas atbulinis bėgis. Svarbiausia aikštelėje neskubėti, kad parkuojantis atbulai, neiškiltų noras pavažiuoti į priekį