Įkraunama...
Įkraunama...

Automobilis žiemą

Mano žiniomis, Audi 80 turi priekinių ir/ar visų (Quattro) ratų pavarą.

Sunku konkrečiai "kišti" vienokias ar kitokias padangas, lengviau ir geriau yra pateikti vienų ir kitų privalumus/trūkumus, ką aš jau padariau. Apsispręsti reikia Jums pačiai.
Patarimai tokie:
1. Jei Jūsų mašinytės priekiniai ratai varomi - montuokite priekyje šipuotas, o gale - ne, padangas. Manyčiau optimaliausias variantas Jūsų atveju, stabilu bus tiek važiuojant ledu, tiek pliku asfaltu ar supluktu sniegu. Tik prieš perkant išsirinkite vienodų matmenų padangas tiek priekyje, tiek ir gale.
2. Jei varantieji visi 4 ratai - montuokite padangas be šipų. Su automobiliu, kurio visi ratai varantieji - itin sunku nuslysti nuo kelio ar prarasti automobilio kontrolę slidžiame kelyje.
Keletas važiavimo slidžiu keliu subtilybių (arba ko nepasakė vairavimo instruktorius):
*Pajutus, kad automobilis pradeda slysti posūkyje, reikia švelniai, bet tvirtai spustėlti aksceleratoriaus pedalą - automobilis nustos slysti ir toliau važiuos Jums reikiama trajektorija. Svarbu laiku sureaguoti. (tik automobiliams su 4 varančiaisiais ratais)
*Jokiu būdu leidžiantis nuo kalno ar šiaip riedant neįminkite sankabos arba nejunkite laisvos pavaros!
* Jei automobilyje nėra ABS (ratų antiblokavimo sistema), niekada nespauskite stabdžių pedalo iki dugno ir staigiai. Užsiblokuos ratai ir Jūs prarasite automobilio kontrolę, be to prailgės stabdymo kelias. Stabdyti geriausia švelniai, bet greitai spaudant stabdžio pedalą iki tos ribos, kai ratai pradeda blokuotis. Sakysite sudėtinga? Tiesiog reikia iš pradžių pasibandyti kur slidu (tačiau saugu) ir įprasite taip stabdyti sudėtingose važiavimo sąlygose.
* Žiemą, išvažiavus į gatvę, dirstelkite į galinio vaizdo veidrodėlį. Jei nėra automobilių, išbandykite kelio dangos slidumą lėtai spaudžiant stabdžio pedalą tol, kol ratai pradės slysti. Taip pajusite ir nusistatysite maždaug kokiu greičiu galite važiuoti saugiai, kokio atstumo reikia laikytis ir panašiai...
Jei kils klausimų - būtinai rašykite. cool.gif
Atsakyti
nusipirk kuo GERESNES žiemines padangas ir viskas bus OK mirksiukas.gif.
[/quote]


o kokias padangas laikai tu KUO GERESNEMIS g.gif gal tas dygliuotas ar ne...
Papildyta:
smile.gif+2006 11 05, 17:42-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2006 11 05, 17:42)
Mano žiniomis, Audi 80 turi priekinių ir/ar visų (Quattro) ratų pavarą.

Sunku konkrečiai "kišti" vienokias ar kitokias padangas, lengviau ir geriau yra pateikti vienų ir kitų privalumus/trūkumus, ką aš jau padariau. Apsispręsti reikia Jums pačiai.
Patarimai tokie:
1. Jei Jūsų mašinytės priekiniai ratai varomi - montuokite priekyje šipuotas, o gale - ne, padangas. Manyčiau optimaliausias variantas Jūsų atveju, stabilu bus tiek važiuojant ledu, tiek pliku asfaltu ar supluktu sniegu. Tik prieš perkant išsirinkite vienodų matmenų padangas tiek priekyje, tiek ir gale.
2. Jei varantieji visi 4 ratai - montuokite padangas be šipų. Su automobiliu, kurio visi ratai varantieji - itin sunku nuslysti nuo kelio ar prarasti automobilio kontrolę slidžiame kelyje.
Keletas važiavimo slidžiu keliu subtilybių (arba ko nepasakė vairavimo instruktorius):
*Pajutus, kad automobilis pradeda slysti posūkyje, reikia švelniai, bet tvirtai spustėlti aksceleratoriaus pedalą - automobilis nustos slysti ir toliau važiuos Jums reikiama trajektorija. Svarbu laiku sureaguoti. (tik automobiliams su 4 varančiaisiais ratais)



4u.gif ACIU....reiks butinai viska isiminti,mano masina su priekiniais varomaisiais

*Jokiu būdu leidžiantis nuo kalno ar šiaip riedant neįminkite sankabos arba nejunkite laisvos pavaros!
* Jei automobilyje nėra ABS (ratų antiblokavimo sistema), niekada nespauskite stabdžių pedalo iki dugno ir staigiai. Užsiblokuos ratai ir Jūs prarasite automobilio kontrolę, be to prailgės stabdymo kelias. Stabdyti geriausia švelniai, bet greitai spaudant stabdžio pedalą iki tos ribos, kai ratai pradeda blokuotis. Sakysite sudėtinga? Tiesiog reikia iš pradžių pasibandyti kur slidu (tačiau saugu) ir įprasite taip stabdyti sudėtingose važiavimo sąlygose.
* Žiemą, išvažiavus į gatvę, dirstelkite į galinio vaizdo veidrodėlį. Jei nėra automobilių, išbandykite kelio dangos slidumą lėtai spaudžiant stabdžio pedalą tol, kol ratai pradės slysti. Taip pajusite ir nusistatysite maždaug kokiu greičiu galite važiuoti saugiai, kokio atstumo reikia laikytis ir panašiai...
Jei kils klausimų - būtinai rašykite.  cool.gif

aciuks.gif aciuks.gif aciuks.gif aciuks.gif
Atsakyti
QUOTE(kristyyynyte @ 2006 11 05, 17:47)
o kokias padangas laikai tu KUO GERESNEMIS g.gif  gal tas dygliuotas ar ne...



Na, tą pasakymą "kuo geresnės" labai sunku apibrėžti.

Atreipk dėmesį į mano ir kitų pateiktus patarimus/pastebėjimus ir įvertink kas tau labiau tiktų.
Atsakyti
smile.gif+2006 11 05, 17:55-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2006 11 05, 17:55)
Na, tą pasakymą "kuo geresnės" labai sunku apibrėžti.

Atreipk dėmesį į mano ir kitų pateiktus patarimus/pastebėjimus ir įvertink kas tau labiau tiktų.



kad labai sunku ivertint...profesionalai tai renkasi paprastas ziemines,o va dauguma moteru dygliuotas,o vyras mano sako geriau pirkt ne dygliuotas,bet jis jau 10 metu vairuoja,o as tik metus.
Atsakyti
QUOTE(kristyyynyte @ 2006 11 05, 17:57)
kad labai sunku ivertint...profesionalai tai renkasi paprastas ziemines,o va dauguma moteru dygliuotas,o vyras mano sako geriau pirkt ne dygliuotas,bet jis jau 10 metu vairuoja,o as tik metus.


Tau atrodo, kad žymiai stabiliau su dygliuotomis padangomis auto važiuoja...
Nieko panašaus, nors aišku, yra tame tiesos. Bet aš galiu tave patikinti, kad kelyje tie šipukai dažniausiai pagelbsti tik morališkai (jautiesi ramiau, kadangi, tavo padangos šipuotos). Pasikartosiu, kitas reikalas važiuojant ledu - pranašumas dygliuotų padangų čia aiškus. Tačiau tik čia. Ir tik apytiksliai apie 20% jei atmintis neapgauna... blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(kristyyynyte @ 2006 11 05, 17:55)
o kokias padangas laikai tu KUO GERESNEMIS g.gif  gal tas dygliuotas ar ne...

Kuo geresnės, tai aš negaliu parekomenduoti. Čia Vytautas Tau neblogų patarimų davė. O šiaip pati važinėju su paprastomis žieminėmis padangomis be šipų, naujomis, kad protektoriaus gylis būtų didelis. Tarnybinė buvo su šipais. Ypatingo skirtumo nejaučiau, tik labai nepatiko tas padangų ūžesys.
Atsakyti
QUOTE(Augustina @ 2006 11 05, 18:14)
Kuo geresnės, tai aš negaliu parekomenduoti. Čia Vytautas Tau neblogų patarimų davė. O šiaip pati važinėju su paprastomis žieminėmis padangomis be šipų, naujomis, kad protektoriaus gylis būtų didelis. Tarnybinė buvo su šipais. Ypatingo skirtumo nejaučiau, tik labai nepatiko tas padangų ūžesys.


Taigi, tas ūžesys tikrai nervina. Bet po kelių savaičių priprantama.

Dar kai ką atsiminiau. bigsmile.gif

Automobiliams, kurie turi ABS (ir neturi ABS išjungimo funkcijos), rekomenduojama naudoti žiemines padangas be šipų, kadangi bene du kartus yra efektyvesnis stabdymas, lyginant su dygliuotomis padangomis.
Jei padangos dygliuotos, važiuojant ledu, stabdymas yra efektyvesnis tada, kai yra blokuojami ratai. Tačiau tik važiuojant ledu, be ABS.

Atsakyti
aciu...visu cia pasisakymai ir nuomone man labai reikalinga.


manau Vytautas gerai pastebejo su sipukais tikrai jausciausi moraliskai geriau zinodama kad tokios padangos( na na kita savaite pirksiu kazkokias...)
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo kristyyynyte: 05 lapkričio 2006 - 17:53
QUOTE(denaxa @ 2006 11 04, 22:33)
O dėl ploviklio dapylimo-tai šiandien išsiėmiau bakelį,išploviau gerai,išpylus vasarinio likučius,ir pripyliau žieminio,dar purkštukus prapūčiau,kad purkštų geriau.

nu, ka, reiks ir man pabandyti ta bakeli issiimti ax.gif


QUOTE(Rasma @ 2006 11 05, 14:26)
Mokėjau 28 Lt. (Vilniuje).

Toks aerozolis universalus "WD 40". Paskaitykite VA ČIA. Aš pati naudoju, išpurškiu viską, ką netingiu ir kam tinka ir jokio vargo nematau  lotuliukas.gif

Ale gerai isreklamuotas daiktas- pirksiu, visur prisigadis biggrin.gif
Atsakyti
Vytautai, dėl vieno dalyko esate neteisus, dabar tikrai nerisimenu visų argumentų tame straipsnyje kur skaičiau, bet rašoma, kad nieko nėr blogiau, kaip dėti ant vienos ašies ratus su dygliais, o ant kitos be. Kažkaip gaunasi nevienodas sukibimas su danga, ypač kai ant priekinių ratų dygliai, o priekiniai yra varomieji. Tuomet priekiniai ratai vėluoja ir mašiną gali užnešti.

Aš asmeniškai pirmąją savo žiemą atvažinėjau dygliuotom padangom, o antrą paprastom, bet naujom, su giliu protektoriumi. Ir tikrai pritariu Vytautui, kad geriau paprastos be dyglių drinks_cheers.gif

Pasikeičiau Vilniuje ratus, tai mokėjau 60 Lt, o eilėj laukiau 2,5 val. lotuliukas.gif lotuliukas.gif

Ir dar nusipirkau priemonę gumom sutepti, kad durelės neprišaltų, tai gal ne taip stipriai, bet vis tiek prišalo, o paskui dar vos užsidarė wub.gif
Atsakyti
QUOTE(Rasma @ 2006 11 05, 14:26)
Mokėjau 28 Lt. (Vilniuje).

Toks aerozolis universalus "WD 40". Paskaitykite VA ČIA. Aš pati naudoju, išpurškiu viską, ką netingiu ir kam tinka ir jokio vargo nematau  lotuliukas.gif


Aha pas mane irgi buitinis daiktas Nr.1 lotuliukas.gif Purškiu kur netingiu.
Girdėjau yra kažkokios specialios priemonės gumoms, gal kas žinote kas per daiktas ? g.gif

Dėl padangų tai taip pasakysiu "blogam vairuotojui ir padangos nepadės"...
bicycle.gif hihihi.gif
Atsakyti
Tei va nusipirkau as sestadieni padangas ziemines pagaliau - nuvariau i parde ir nusipirkau. Nu ne tas gavau, apie kokias svajojau, ale bent jau turiu ir galiu ramia sirdim vaziuoti i servisa, kuri uzsisakiau pries savaite (nes kitaip vietu nebuvo, o sedeti ir laukti eilej prie bet kurio as neturiu paprasciausiai laiko) rolleyes.gif

O A1 man iki siol neatsako del rezervuotu padangu - ar ten ju sistema visiskai parejo ar jau jiems viskas dzin nuo klientu antpludzio tongue.gif
Atsakyti