QUOTE(groovy @ 2007 01 22, 15:06)
Mane mokino (ir man puikiausiai pavyko) taip: sustoji, laikai sankabą ir stabdį. Tada lėtai lėtai (apskritai viską daryk lėtai) atleidinėji sankabą. Kai apsukos nukrenta žemiau 10 ir mašina pradeda taip lyg drebėti, nustoji atleidinės sankabą ir laikai ją toj padėty. O kitą koją nuo stabdžio uždedi ant gazo ir mini gazą, kol apsukos apie 20. Tada ant gazo taip ir laikai ir po biški atleidi sankabą iki galo (arba jei važiuoja jau tai ne visai iki galo).
Tai praktiškai tas pats, kaip ir mane mokino. Aišku, paskui galutinai atleidi sankabą, nes amžinai nelaikysi. Bet ką aš norėjau pasakyti. Pariedėsi tada, kai per greitai atleisi ir dar jei stabdį visai atleisi..... Na, šiaip tai mane gatvėj instruktorius taip ir pagavo.

Aš vis riedėjau ir riedėjau atgal, kol supratau, ką reikia daryti. Na, bet ten ta gatvė buvo visai tuščia, tai niekis.
QUOTE(Diwa @ 2007 01 22, 17:38)

Niu va laikiau ir as siandien....ir neislaikiau...

aiksteleje viskas super buvo, o vat mieste, nepraleidau masinos, sudariau avarine situacija ir vsio ir tokia ziopla klaida, taip pikta ant saves kad negaliu

nezinau kaip cia reiks prisiversti vel laikyt, o tai dabar visai neturiu noro
Nereikia taip sureikšminti to pirmo karto. Iš pirmo karto tik daugmaž pusė išlaiko. Na, nepatekai tu tarp tos pusės, didelio čia daikto. Aš irgi iš pirmo karto neišlaikiau ir dar didesnę nesąmonę padariau: mašiną įstrižai pastačiau, ten kur reikėjo pastatyti 90 laips. kampu. Dabar reikia tau dar koki karta pavažiuoti ir būtinai kuo greičiau vėl bėgti, nes kitaip imsi prarasti įgūdžiu ir vėl tau viską reiks iš naujo mokytis. Na, kam to reikia? Aš, kai antrąkart ėjau laikyti, tai nedelsiau, po savaitės ir nuvariau. Nėr ko delst, reikia paiimti ir padaryti. Juk, kaip anksčiau minėjau, nieko ten baisaus nėra, taip tik atrodo. Kai išlaikysi pakartosi mano žodžius.