dekui !
linkiu ir visom kitom kurios laikys kuo dideliausios sekmes!
na saunuole ingakalnis
geras tavo instruktoriu matyt buvo, tas antrasis
ramus pasitaike ir supratingas, ot kad visiem toki 
gal galit kas paaiskint kokia yra tvarka regitroj aiksteles vaziavime? ar reikia atlikti visus pratimus ar duoda pasirinkt ar patys pasako ka reik vaziuot? ir kokios yra musu teises? ar galima suklydus pasitaisyt ir kiek kartu ?



gal galit kas paaiskint kokia yra tvarka regitroj aiksteles vaziavime? ar reikia atlikti visus pratimus ar duoda pasirinkt ar patys pasako ka reik vaziuot? ir kokios yra musu teises? ar galima suklydus pasitaisyt ir kiek kartu ?


QUOTE(visiskai_rami @ 2007 02 17, 19:00)
na saunuole ingakalnis
geras tavo instruktoriu matyt buvo, tas antrasis
ramus pasitaike ir supratingas, ot kad visiem toki 
gal galit kas paaiskint kokia yra tvarka regitroj aiksteles vaziavime? ar reikia atlikti visus pratimus ar duoda pasirinkt ar patys pasako ka reik vaziuot? ir kokios yra musu teises? ar galima suklydus pasitaisyt ir kiek kartu ?




gal galit kas paaiskint kokia yra tvarka regitroj aiksteles vaziavime? ar reikia atlikti visus pratimus ar duoda pasirinkt ar patys pasako ka reik vaziuot? ir kokios yra musu teises? ar galima suklydus pasitaisyt ir kiek kartu ?


prieš kelis psl. viskas buvo išsamiai parašyta





Kuo nuoširdžiausiai sveikinu išlaikius egzą ingakalni



Dekui
o as galiu tik tiek pasakyti del aiksteles- estakada, apsisukimas ribotam plote ir garazas T forma - privalomi ir viena is (istrizas parkavimasis, 90laipsniu kampu parkavimasis arba tas kur prie saligatvio parkavimasis) o pasitaisyti gali du kartus tikrai o paskui jau pagal egzamintuotoja
tai yra, vaziuodama atbulom kad ir i T formos - ijungei atbulini ir vaziuoji, jei matai kad jau ant linijos nelauk kol ant bortelio uzvaziuosi, pajungi pirma pavaziuoji tiesiai ir vel atbulini taip gali, daugiau pagal viska neturetu buti galima.
ant estakados gali uzgesti (kazkuri minejo iki 5kartu) na as tai nzn., abu egzaminatoriai sake kad uzgesti kaip ir bet kuri kita dalyka darant aiksteleje galima tik viena kart suklysti, tada pasitaisai ir vaziuojki,jei ne - viskas

o as galiu tik tiek pasakyti del aiksteles- estakada, apsisukimas ribotam plote ir garazas T forma - privalomi ir viena is (istrizas parkavimasis, 90laipsniu kampu parkavimasis arba tas kur prie saligatvio parkavimasis) o pasitaisyti gali du kartus tikrai o paskui jau pagal egzamintuotoja

ant estakados gali uzgesti (kazkuri minejo iki 5kartu) na as tai nzn., abu egzaminatoriai sake kad uzgesti kaip ir bet kuri kita dalyka darant aiksteleje galima tik viena kart suklysti, tada pasitaisai ir vaziuojki,jei ne - viskas

na man aiskino, kad 5 kartus jei darai ta pacia klaida tarkim ugesti ar 5 kartus neparodai posukio tai yra specifine klaida ir tenka nutraukt egzamina
dekui atsakiusioms


QUOTE(visiskai_rami @ 2007 02 17, 21:15)
na man aiskino, kad 5 kartus jei darai ta pacia klaida tarkim ugesti ar 5 kartus neparodai posukio tai yra specifine klaida ir tenka nutraukt egzamina
dekui atsakiusioms 



bet kaip as tau pavydziu ingakalni baltu pavydu
saunuole tu



Del aiksteles regitroj taitvarka yra tokia:
1. estakada (uzgesti galima isviso per egzamina ne daugaiukaip kartus, nes uzgesimas reiskia, kad tai jau specifine pasikartojanti klaida ir egzaminas deja buna neislaikytas
)
2 apsiskukimas ribotam plota (kaip ir minejo merginos atbulini galima jungti ne daugiau 2 kartu)
3. T formos sankryza
4. Pagreitejimas (bent aju kaune dar vasario reikejo
)
5. ir vienas is triju parkavimusi (90 laipsniu, istrizas ar prie saligatvio, juos parenka kompas atsitiktiniu budu)
na jei cia viskas ok tai tada sekmes laikant mieste
1. estakada (uzgesti galima isviso per egzamina ne daugaiukaip kartus, nes uzgesimas reiskia, kad tai jau specifine pasikartojanti klaida ir egzaminas deja buna neislaikytas

2 apsiskukimas ribotam plota (kaip ir minejo merginos atbulini galima jungti ne daugiau 2 kartu)
3. T formos sankryza
4. Pagreitejimas (bent aju kaune dar vasario reikejo

5. ir vienas is triju parkavimusi (90 laipsniu, istrizas ar prie saligatvio, juos parenka kompas atsitiktiniu budu)
na jei cia viskas ok tai tada sekmes laikant mieste



issibegejimo vilniuje nera
garantuoju 100proc
visiskai_rami - as zinai,irgi net netiku kad taip lengvai islaikiau, po to malonaus egzaminatopriaus ketvirtadieni galvojau viskas... bet kai praplove galva instruktorius tai greit uzsiregistravau ir siandiena jau galiu tik uz jus visus besiruosiancius kumscius laikyti


visiskai_rami - as zinai,irgi net netiku kad taip lengvai islaikiau, po to malonaus egzaminatopriaus ketvirtadieni galvojau viskas... bet kai praplove galva instruktorius tai greit uzsiregistravau ir siandiena jau galiu tik uz jus visus besiruosiancius kumscius laikyti

Sveikinu!
Na, šįkart pasisekė su egzaminuotoju. Kad ir man būtų toks draugiškas buvęs.
Aš čia dėl T nesupratau.
Koks dar bortelis? Ten juk tik linijos.
O jei važiuodama T formoj, matai, kad užvažiuosi ant linijos, nebūtina vėl važiuoti į priekį. Reikia tiesiog truputį pasukti vaira į priešingą pusę, t.y. į kairę. Na, aišku nepersistengti, reikia žiūrėti kaip juda mašina ir kai jau matai, kad važiavimo trajektorija kiek pasikeitė ir jau nebeužvažiuosi ant linijos, vėl sukti į dešinę. Man taip buvo, tai aš nepasimečiau ir padariau, kaip čia parašiau ir įvažiavau puikiausiai, nejungiunėdama keliskart tų pavarų.
Dėl taisymosi parkavimuose, tai žinokit pratimą iš naujo galima daryti tik vieną kartą, t.y. turi du bandymus. Pirmąkart važiuoji, paskui antrąkart iš naujo gali važiuoti. Ir viskas. Aš taip neišlaikiau egzo pirmąkart. Dukart neįvažiavau ir baigėsi man egzaminas.


QUOTE(ingakalnis @ 2007 02 17, 20:44)
o pasitaisyti gali du kartus tikrai o paskui jau pagal egzamintuotoja
tai yra, vaziuodama atbulom kad ir i T formos - ijungei atbulini ir vaziuoji, jei matai kad jau ant linijos nelauk kol ant bortelio uzvaziuosi, pajungi pirma pavaziuoji tiesiai ir vel atbulini taip gali, daugiau pagal viska neturetu buti galima.

Aš čia dėl T nesupratau.



Dėl taisymosi parkavimuose, tai žinokit pratimą iš naujo galima daryti tik vieną kartą, t.y. turi du bandymus. Pirmąkart važiuoji, paskui antrąkart iš naujo gali važiuoti. Ir viskas. Aš taip neišlaikiau egzo pirmąkart. Dukart neįvažiavau ir baigėsi man egzaminas.

Oj mergaites, as jau teises kokius 3 metus turiu ir tfu tfu tfu sekmingai vairuoju, policija dar ne karto nestabde, avariju neturejau
Bet vairavimo egzamina is antro karto isliakiau, nes pirma karta zasina instruktoriu gavau, kuris sededamas salia vis aiskino kokia as ziopla ir kad ne boboms vairuoti
Ir paskui vazinejant Vilijampolej tom mazom galvelem, kur daug vienpusiu gatvyciu jis mane ir sukirto. Pasake, kad padariau kritine klaida nes ne is tos juostos issukau. Pasku itik namie supratau, kad jis mane apgavo nes vaziavau teisingai. Tikslinausi su kitais instruktoriais. ka padarysi. Uztat antras kartas buvo sekmingas



QUOTE(ingakalnis @ 2007 02 17, 16:37)
teko marsrutas tas kur kabliukas plyta pagrindinis, ir vos neuzklimpau
varau sau 70km/h tik bac pries nori(uz simto metru plyta)
kur anksciau ziurejau aisku nzn
na bet masinu nebuvo gale,tai as tvarkingai atbulini ir pasitaisiau, paskui po visko pajklausiau ar uz toki menevra galeciau neislaikyti,tai anot jo, jeigu zmogus laiku pasitaiso tai jokios klaidos nera,bet jei jau buciau pralekusi ta zenkla tai jauciu ne kas
na bet daugiau kaip ir be klaidu




na bet daugiau kaip ir be klaidu

Sveikinu, ingakalnis
