QUOTE(GinaT. @ 2008 01 29, 18:32)
Sveikos, super mamos!
sprendžiu ir aš tą problemą: maniškis pradinukas turi didelę sesę, kuri ir aštuntoj klasėj pareiškė, kad nereikia jai jokių korepetitorių, nors matau, kaip žaliuoja nuo mokslų, bet tikrai ja žaviuosi, nes supranta, kad visi tie mokslai - jos, o ne tėvų ir ne korepetitorių reikalas. Viskas prasidėjo nuo pirmos klasės, kai gimė jos brolis, ji pasijuto tookia didelė ir savarankiška, kad tik jai nematant dėl šventos ramybės galėdavau namų darbus ir kuprinę patikrinti. Tuomet sutarėm, kad padėsiu jai tada, kai paprašys. Taip yra iki šiol. Niekad nespaudžiu, kartais ką nors kartu pasiaiškinam, ir didelių problemų su mokslais tikrai nėra. Tikiuosi, kad su jaunėliu irgi panašiai susitarsim, nes nesiruošiu perimti jo atsakomybės. Tegu pratinasi atsakyti už savo veiksmus. O kad tai tėvams rūpi, tai, manau, jie puikiai jaučia. Tiesiog nereikia iš karto norėti švarių sąsiuvinių ir puikių rezultatų.

liuks tavo mergytė
Aš irgi pritariu tam, kad nereikia samdyti korepetitorių, net ir dvyliktokui, jau nekalbant apie pradinuką

Visa, ko mokiniui reikia, gali pats susirasti knygose, internete, pasiklausti mokytojos, netikiu, kad atstumtų, jei per pertrauką mokinukas ko paklaustų, tik džiaugtųsi, kad mokinys kažkuo daugiau domisi. Tėvai pagaliau galų gale irgi gali retkarčiais rasti laiko pabendrauti su vaiku, paaiškinti jam kokią pamoką, kurios tikrai vaikas nesupranta. O šiaip pagrindinis mokyklos darbas turėtų būti išmokyti vaiką susirasti reikalingą informaciją pačiam, ne už tėvų pinigėlius, ne korepetitoriaus atneštą ant lėkštutės ir sukramtytą. Dzin tie kasdieniniai pažymiai, ne tragedija retkarčiais gaunamas dvejetas, svarbu, kad vaikas iš to pasimokytų, kad būtų apskritai kūrybingas, žinotų, ko jis nori gyvenime.
Tėvų darbas turėtų būti išugdyti vaikui vertybės, smalsumą siekti, trokšti kažko daugiau, turėti rimtus tikslus gyvenime, nesustoti prie pirmos kliūties, nebėgti į krūmus ar pas korepetitorių, vertinti mokslą. Ir palikti vaikui galimybę išmokti savarankiškai dirbti, mokytis, pasitikėti vaiku ir ugdyti jo pasitikėjimą savimi, savo jėgomis.
Ne paslaptis, kad dažnai mokykliniai korepetitorių produkuoti dešimtukininkai nesugeba studijuoti (tikrąja to žodžio prasme, o ne tik slinkti iš kurso į kursą dėl diplomo) univeristete ar rasti gerą darbą.