QUOTE(Dios @ 2007 03 01, 18:42)
aisku, jeigu tevai tokie "katalikai", kad i baznycia nueina tik per vestuves ar laidotuves, tai tokiems daznai nusispjaut.
Štai tas ir yra, kad jei tėvai tokie "katalikai", jie dažniausiai nė nesusigaudo, ar bendruomenė, kurioje norėtų lankytis jų paauglys vaikas, iš tiesų kokia sekta, ar tai normali su katalikais draugiškai bendraujanti krikščionių bažnyčia. Jei pirmasis variantas, valio, kad tėvai priešinasi, bet jei antrasis - oi kokias žaizdas tai gali palikti vaiko širdyje. Tėvams tiesiog patogiau, kad jų vaikas, kaip ir jie, tradiciškai lankytųsi "normalioje" bažnyčioje per didžiąsias šventes, o gilesnių tikėjimo klausimų nė nejudintų - kam? O būtent paauglystėje, kai žmogus visgi dar visiškai priklausomas nuo tėvų leidimų/neleidimų, tie klausimai ir pradeda kirbėti. Nenuostabu, kad bažnyčia, kurioje niekam nepaaiškinus reikdavo "atkentėti" valandą - kitą nesuprantamus ritualus, nėra ta vieta, kurioje atsakymų paauglys ieškotų pirmiausia. Ta vieta gali sietis nebent su šaltumu, pareiga ir pan., bet ne su gyvu tikėjimu, Dievu, kuris yra toks pats ir už jos sienų.
Papildyta:
QUOTE(Dios @ 2007 03 01, 18:42)
tai kad 16-18 metu tai toks amzius kada tikrosios vertybes dar nebutinai atrastos ir zmogus lengvai metasi i krastutinumus. ir daznai pasidaro patrauklesnis tas tikejimas, kurio filosofija ne tokia griezta, ar bendruomene siulo linksmesnes veiklos.
O kuo blogai, jei 16-18 metų žmogus lankysis ten, kur Dievas šlovinamas linksmiau ir kur jis gali susirasti tikinčių bendraamžių? Žinau ne vieną žmogų, kurio tikėjimo kelias prasidėjo nuo to, o vėliau sėkmingai tęsėsi labai tradicinėje bažnyčioje. Yra dalykų, kuriuos tikrai sunku priimti naujai įtikėjusiam, o dar ypač jaunam žmogui. Mano manymu, tėvai turėtų saugoti nuo kardinaliai skirtingų religinų, bet ne nuo ieškojimų skirtingose krikščionių bendruomenėse.
❀ Tiesa - visai ne tai, ką galima įtikinamai įrodyti, bet tai, kas viską daro paprasta ir suprantama (A.de Sent Egziuperi)