QUOTE(Sidharta @ 2009 02 03, 21:16)
Sakot aptarnavimas silpnoji vieta. Nežinot visos virtuvės ir kiek tos vargšės mergaitės turi apribojimų. Tokioje vietoje neištvertumėt nė minutės. Impuls vadovybė vakare sugalvojo, o kitą dieną turi vykdyti. Ir Jūs išrėkiat toms konsultantėms, kurios niekuo dėtos. Niekas Jūsų neaprėkė, net balso pakelti negali. Soliariumą visada išvalo ir nieko prašyti nereikia.
As sutinku, kad toms mergaitems ten greiciausiai sunku ir mazai moka. Taciau as neprivalau to zinoti: administratores yra klubo veidas ir jos reprezentuoja visa imone. Jei yra kazkokiu vidiniu problemu tarp vadovu ir kitu dirbanciuju, kurias pajaucia klientai, galiausiai nukentes pats klubas, nes klientai prades ieskoti kur geriau.
Del soliariumo, deja, teko pora kart eiti, kai jis tikrai nebuvo isvalytas. Ir as puikiai suprantu, kad daug zmoniu eilese laukia ir kad daznai jos nespeja ir nera asmeniskai kaltos del to. Taciau fakto tas nekeicia.
Abonenta mes perkam nuolat ir juo naudojomes taip kaip buvo parasyta internetiniam puslapyje: 3 val. bendras laikas per diena ir t.t. Taciau, sutikite, kad paketus taisykles butu normalu apie tai informuoti savo klientus, ar ne?
Del pasiulymu ir skundu - viskas ok, yra budai ir formos kaip ta padaryti be kazkokiu bereikalingu emociju. Aciu uz atsiradusia skundu knyga!
Sakydama, kad aptarnavimas klubo silpnoji vieta as neturejau konkreciu zmoniu omenyje. Tikiu, kad zmones is prigimties linke buti malonus vieni kitiems. Tiesiog yra visas kompleksas preizasciu, kodel taip gaunasi: mazai darbuotoju, didelis darbo kruvis, netinkamai organizuotas darbo procesas, nepasitikejimas savo darbuotojais, nedidele patritis ir visa kita. Zmogiskieji istekliai toks pat svarbus sporto klubo resursas kaip ir svarus baseinas ar geri treniruokliai. Deja, musu ''verslininkai'' labai daznai ta pamirsta ir yra labai nelinke investuoti i zmones..