Įkraunama...
Įkraunama...

Nuodėmė

Pacitavau tik mano mintį pagrindžiančias eilutes toms, kurios sako , kad negali būti tokio abortuojančio poveikio. Kiti poveikiai man asmeniškai nublanksta, prieš galimą atsitikti blogį. Nenorėčiau net nežinodama pakenkti net vienam savo vaikui.
Atsakyti
QUOTE(Luknė @ 2007 06 05, 12:21)
Pacitavau tik mano mintį pagrindžiančias eilutes

tai vadinama manipuliacija. ypač iš www3.vdu.lt citatos neatrodo rimtai... kažkada buvo ten minimas mergelės Marijos pieno uola, kaip priemonė pastojimui. doh.gif
Atsakyti
Manipuliuočiau jei nuslėpčiau tiesą, kuri įrodo priešingai. Aš tik norėjau pasakyti, kad yra ir toks poveikis.
Atsakyti
QUOTE(muminukas @ 2007 06 05, 05:50)
pažįstamai, kai ji dar apskritai lyt. gyvenimo negyveno, KMUK gydytojai po gydymo ligoninėje buvo išrašę KT kaip vaistų  tongue.gif

žinai nepatikėsi, bet vakar buvau parašiusi tokią eilutę - "Tačiau yra išimčių, kai KT paskiriamos gerti dėl visai kitokių priežaščių, ne dėl apsisaugojimo" Bet ištryniau, nes galvojau, kad visos tą žinom ir visom tai suprantama. Klydau tongue.gif

QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 05, 08:05)
bet sutikit, kad tai ne kiaušialąstės žudymas. didesnis žudymas yra natūralus nepastojimas  mirksiukas.gif

Tai nekiaušialąstės žudymas, bet kartais jau APVAISINTOS kiaušialąstės naikinimas verysad.gif
Šita visa diskusija yra biškuka beprasmė unsure.gif todėl, kad tai tikinys prieš netikinčius, savais argumentais apsikeitėm ir visi vistiek laikomės įsikibę savų pusių. Kas tiki Dievu, tas žino ką rinktis, kas tinka jam/jai kaip tikinčiam, kas netiki - renkasi pagal kitus kriterijus ir pagal tai gyvena nesigrauždami ar daro jie nuodėmę ar ne unsure.gif
Kažkas čia pateikė kunigo požiūrį kuris atitinka 100% mano požiūrį, visai nebanaliai ir nesuktai atsakyta, suprasti gali kievienas, priimti - deja nevisi.
Jei jau prakalbom apie nuodėmę...Ar žinot ką simbolizuoja tas vaisius kurio paragavo Adomas ir Ieva? Tai sexo simbolis. Kadangi jiems Dievas pasakė laukti kol jis pasakys kada jiems daugintis, bet jie nepakluso Jam, "paragavo" to vaisiaus, o su tuo atėjo gėda, jie pradėjo drovėtis savo nuogų kūnų. Taip yra ir šaindien - iki santuokiniai lytiniai santykiai. Pabandykit įsivaizduoti koks būtų pasaulis, jei visi saugotu save iki santuokos ir atsiduotu tik tam/tai su kuria Dievo akivaizdoj sujungtų savo gyvenimus? Nekiltų klausimo nei apie dirbtinį apsisaugojimą, nei reikėtų abortų, nei būtų šitiek įskaudintų širdžių, nesantuokinių (pažeistų) vaikų...Negi neakivaizdu ką padaro nuodėmė?
Šiomis dienomis kam pasakyk, kad nesimyli iki vestuvių tai durnais išvadins, išsijuoks taip, kad kitam rajono gale išgirsi, bet kaip jau sakiau tikintysis renkasi kas jam tinka kaip tikinčiajam, netikintysis - padaro nuodėmę - ją užglaisto "apsisaugojimo priemonėm" o jei tai nepadeda - juk visada galima pasidaryti aborta - juk tai moters laisvas pasirinkimas....O Dievas vistiek juos myli wub.gif Ir ši kur pas Jį tokia tobula amžina meilė rolleyes.gif
Atsakyti
Man, kaip vis dar neįtikėjusiai bažnytinių apeigų svarba, nėra skirtumo, iki vestuvių ar po. Kiek prieš tai saugojausi, tiek ir dabar saugausi. Beje, tuo pačiu tikinčiųjų liaupsinamu natūraliu būdu, nors ne dėl to, kad jausčiausi tokiu būdu nuodėmės nedaranti. Nesuprantu, kuo toks prezervatyvas didesnė nuodėmė nei šis būdas?
Ir vien dėl to, kad manęs neįtikina jūsų argumentai, reiškia, kad aš netikiu į Dievą?

O dėl Ievos ir Adomo bei obuolio simbolikos... Man teologijos specialistas, studijavęs tatai Romoje, aiškino taip. Anksčiau kunigai (ar kokie ten šventikai buvo) rinkdavosi prie tam tikrų medžių ir keldavo orgijas, su moterimis duodavosi, kitaip sakant. Vėliau šitas reikalas būtent tokia istorija ir buvo įformintas. Na aišku, dabar mes tai traktuojame taip, kaip mums reikia. Be to, neseniai girdėjau visai kitokį obuolio paaiškinimą, beje, iš kunigo lūpų, nei kad Getter pateikė. Žodžiu, čia kas kam aktualiau, taip tas ir interpretuoja.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Meškuolė: 05 birželio 2007 - 19:28
QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 05, 20:27)
Man, kaip vis dar neįtikėjusiai bažnytinių apeigų svarba, nėra skirtumo, iki vestuvių ar po. Kiek prieš tai saugojausi, tiek ir dabar saugausi. Beje, tuo pačiu tikinčiųjų liaupsinamu natūraliu būdu, nors ne dėl to, kad jausčiausi tokiu būdu nuodėmės nedaranti. Nesuprantu, kuo toks prezervatyvas didesnė nuodėmė nei šis būdas?
Ir vien dėl to, kad manęs neįtikina jūsų argumentai, reiškia, kad aš netikiu į Dievą?

O dėl Ievos ir Adomo bei obuolio simbolikos... Man teologijos specialistas, studijavęs tatai Romoje, aiškino taip. Anksčiau kunigai (ar kokie ten šventikai buvo) rinkdavosi prie tam tikrų medžių ir keldavo orgijas, su moterimis duodavosi, kitaip sakant. Vėliau šitas reikalas būtent tokia istorija ir buvo įformintas. Na aišku, dabar mes tai traktuojame taip, kaip mums reikia. Be to, neseniai girdėjau visai kitokį obuolio paaiškinimą, beje, iš kunigo lūpų, nei kad Getter pateikė. Žodžiu, čia kas kam aktualiau, taip tas ir interpretuoja.

Kažkaip nevykęs to teologijos specialisto aiškinimas, Kauno Vytauto Universitete Teologijos studentai geriau šį reikalą aiškina. Tuomet neaišku ką jis toje Romoje veikė...
Atsakyti
QUOTE(muminukas @ 2007 06 04, 21:01)
sutinku, kad KT nieko nežudo - nėra ko  tongue.gif 

Savižudybė taip pat nuodėmė.
Atsakyti
QUOTE(Una Li @ 2007 06 05, 22:34)
Savižudybė taip pat nuodėmė.


o kas zudosi? blink.gif
Atsakyti
QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 05, 19:27)
1.Man, kaip vis dar neįtikėjusiai bažnytinių apeigų svarba, nėra skirtumo, iki vestuvių ar po. Kiek prieš tai saugojausi, tiek ir dabar saugausi. Beje, tuo pačiu tikinčiųjų liaupsinamu natūraliu būdu, nors ne dėl to, kad jausčiausi tokiu būdu nuodėmės nedaranti. Nesuprantu, kuo toks prezervatyvas didesnė nuodėmė nei šis būdas?
2.Ir vien dėl to, kad manęs neįtikina jūsų argumentai, reiškia, kad aš netikiu į Dievą?

3.O dėl Ievos ir Adomo bei obuolio simbolikos... Man teologijos specialistas, studijavęs tatai Romoje, aiškino taip. Anksčiau kunigai (ar kokie ten šventikai buvo) rinkdavosi prie tam tikrų medžių ir keldavo orgijas, su moterimis duodavosi, kitaip sakant. Vėliau šitas reikalas būtent tokia istorija ir buvo įformintas. Na aišku, dabar mes tai traktuojame taip, kaip mums reikia. Be to, neseniai girdėjau visai kitokį obuolio paaiškinimą, beje, iš kunigo lūpų, nei kad Getter pateikė. Žodžiu, čia kas kam aktualiau, taip tas ir interpretuoja.


1. Nepatikėsi, bet yra tokių žmonių kurie sako panašiai kaip tu "nematau skirtumo ar jis/ji vedęs/ištekėjusi ar ne" tongue.gif čia kaip kam g.gif , pagal savo supratimą ir požiūrį. Pagal Dievą - sex'as iki santuokos - nuodėmė.
2. Nematau kas čia ką stengiasi įtikinti g.gif Kaip per prievartą mielas nebūsi, taip per prievartą nieko neįtikinsi, arba tiki arba ne, arba priimi arba ne...
3. Negaliu ginčytis kaip ir kas....tiesiog per moterį nuodėmė atėjo, per moterį - ji nugalėta t.y. Per Ievą - nuodėmė, per Mariją - Jėzus, čia tokia irgi simbolika, bet ja irgi arba tiki arba ne mirksiukas.gif
Atsakyti
[quote=Getter,2007 06 05, 21:52]
1. Nepatikėsi, bet yra tokių žmonių kurie sako panašiai kaip tu "nematau skirtumo ar jis/ji vedęs/ištekėjusi ar ne" tongue.gif čia kaip kam g.gif , pagal savo supratimą ir požiūrį. Pagal Dievą - sex'as iki santuokos - nuodėmė.

Čia pagal kokį Dievą? g.gif Tą,kuris prie kiekvienos lovos su žvake stovi?
Atsakyti
QUOTE(vaižgantė @ 2007 06 05, 23:09)
Čia pagal kokį Dievą?  g.gif Tą,kuris prie kiekvienos lovos su žvake stovi?


krikscioniu tongue.gif negi manai, kad Ieva su Adomu obuolius grauze? smileysex.gif: buvo hihihi.gif
Atsakyti
QUOTE(vaižgantė @ 2007 06 05, 22:09)
Čia pagal kokį Dievą?  g.gif Tą,kuris prie kiekvienos lovos su žvake stovi?

Vaiždante pasiskaityk temos pavadinimą prieš rašant atsakymą doh.gif
Atsakyti