Pacitavau tik mano mintį pagrindžiančias eilutes toms, kurios sako , kad negali būti tokio abortuojančio poveikio. Kiti poveikiai man asmeniškai nublanksta, prieš galimą atsitikti blogį. Nenorėčiau net nežinodama pakenkti net vienam savo vaikui.
QUOTE(Luknė @ 2007 06 05, 12:21)
Pacitavau tik mano mintį pagrindžiančias eilutes
tai vadinama manipuliacija. ypač iš www3.vdu.lt citatos neatrodo rimtai... kažkada buvo ten minimas mergelės Marijos pieno uola, kaip priemonė pastojimui.

Manipuliuočiau jei nuslėpčiau tiesą, kuri įrodo priešingai. Aš tik norėjau pasakyti, kad yra ir toks poveikis.
QUOTE(muminukas @ 2007 06 05, 05:50)
pažįstamai, kai ji dar apskritai lyt. gyvenimo negyveno, KMUK gydytojai po gydymo ligoninėje buvo išrašę KT kaip vaistų 

žinai nepatikėsi, bet vakar buvau parašiusi tokią eilutę - "Tačiau yra išimčių, kai KT paskiriamos gerti dėl visai kitokių priežaščių, ne dėl apsisaugojimo" Bet ištryniau, nes galvojau, kad visos tą žinom ir visom tai suprantama. Klydau

QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 05, 08:05)
bet sutikit, kad tai ne kiaušialąstės žudymas. didesnis žudymas yra natūralus nepastojimas 

Tai nekiaušialąstės žudymas, bet kartais jau APVAISINTOS kiaušialąstės naikinimas

Šita visa diskusija yra biškuka beprasmė


Kažkas čia pateikė kunigo požiūrį kuris atitinka 100% mano požiūrį, visai nebanaliai ir nesuktai atsakyta, suprasti gali kievienas, priimti - deja nevisi.
Jei jau prakalbom apie nuodėmę...Ar žinot ką simbolizuoja tas vaisius kurio paragavo Adomas ir Ieva? Tai sexo simbolis. Kadangi jiems Dievas pasakė laukti kol jis pasakys kada jiems daugintis, bet jie nepakluso Jam, "paragavo" to vaisiaus, o su tuo atėjo gėda, jie pradėjo drovėtis savo nuogų kūnų. Taip yra ir šaindien - iki santuokiniai lytiniai santykiai. Pabandykit įsivaizduoti koks būtų pasaulis, jei visi saugotu save iki santuokos ir atsiduotu tik tam/tai su kuria Dievo akivaizdoj sujungtų savo gyvenimus? Nekiltų klausimo nei apie dirbtinį apsisaugojimą, nei reikėtų abortų, nei būtų šitiek įskaudintų širdžių, nesantuokinių (pažeistų) vaikų...Negi neakivaizdu ką padaro nuodėmė?
Šiomis dienomis kam pasakyk, kad nesimyli iki vestuvių tai durnais išvadins, išsijuoks taip, kad kitam rajono gale išgirsi, bet kaip jau sakiau tikintysis renkasi kas jam tinka kaip tikinčiajam, netikintysis - padaro nuodėmę - ją užglaisto "apsisaugojimo priemonėm" o jei tai nepadeda - juk visada galima pasidaryti aborta - juk tai moters laisvas pasirinkimas....O Dievas vistiek juos myli


Man, kaip vis dar neįtikėjusiai bažnytinių apeigų svarba, nėra skirtumo, iki vestuvių ar po. Kiek prieš tai saugojausi, tiek ir dabar saugausi. Beje, tuo pačiu tikinčiųjų liaupsinamu natūraliu būdu, nors ne dėl to, kad jausčiausi tokiu būdu nuodėmės nedaranti. Nesuprantu, kuo toks prezervatyvas didesnė nuodėmė nei šis būdas?
Ir vien dėl to, kad manęs neįtikina jūsų argumentai, reiškia, kad aš netikiu į Dievą?
O dėl Ievos ir Adomo bei obuolio simbolikos... Man teologijos specialistas, studijavęs tatai Romoje, aiškino taip. Anksčiau kunigai (ar kokie ten šventikai buvo) rinkdavosi prie tam tikrų medžių ir keldavo orgijas, su moterimis duodavosi, kitaip sakant. Vėliau šitas reikalas būtent tokia istorija ir buvo įformintas. Na aišku, dabar mes tai traktuojame taip, kaip mums reikia. Be to, neseniai girdėjau visai kitokį obuolio paaiškinimą, beje, iš kunigo lūpų, nei kad Getter pateikė. Žodžiu, čia kas kam aktualiau, taip tas ir interpretuoja.
Ir vien dėl to, kad manęs neįtikina jūsų argumentai, reiškia, kad aš netikiu į Dievą?
O dėl Ievos ir Adomo bei obuolio simbolikos... Man teologijos specialistas, studijavęs tatai Romoje, aiškino taip. Anksčiau kunigai (ar kokie ten šventikai buvo) rinkdavosi prie tam tikrų medžių ir keldavo orgijas, su moterimis duodavosi, kitaip sakant. Vėliau šitas reikalas būtent tokia istorija ir buvo įformintas. Na aišku, dabar mes tai traktuojame taip, kaip mums reikia. Be to, neseniai girdėjau visai kitokį obuolio paaiškinimą, beje, iš kunigo lūpų, nei kad Getter pateikė. Žodžiu, čia kas kam aktualiau, taip tas ir interpretuoja.
QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 05, 20:27)
Man, kaip vis dar neįtikėjusiai bažnytinių apeigų svarba, nėra skirtumo, iki vestuvių ar po. Kiek prieš tai saugojausi, tiek ir dabar saugausi. Beje, tuo pačiu tikinčiųjų liaupsinamu natūraliu būdu, nors ne dėl to, kad jausčiausi tokiu būdu nuodėmės nedaranti. Nesuprantu, kuo toks prezervatyvas didesnė nuodėmė nei šis būdas?
Ir vien dėl to, kad manęs neįtikina jūsų argumentai, reiškia, kad aš netikiu į Dievą?
O dėl Ievos ir Adomo bei obuolio simbolikos... Man teologijos specialistas, studijavęs tatai Romoje, aiškino taip. Anksčiau kunigai (ar kokie ten šventikai buvo) rinkdavosi prie tam tikrų medžių ir keldavo orgijas, su moterimis duodavosi, kitaip sakant. Vėliau šitas reikalas būtent tokia istorija ir buvo įformintas. Na aišku, dabar mes tai traktuojame taip, kaip mums reikia. Be to, neseniai girdėjau visai kitokį obuolio paaiškinimą, beje, iš kunigo lūpų, nei kad Getter pateikė. Žodžiu, čia kas kam aktualiau, taip tas ir interpretuoja.
Ir vien dėl to, kad manęs neįtikina jūsų argumentai, reiškia, kad aš netikiu į Dievą?
O dėl Ievos ir Adomo bei obuolio simbolikos... Man teologijos specialistas, studijavęs tatai Romoje, aiškino taip. Anksčiau kunigai (ar kokie ten šventikai buvo) rinkdavosi prie tam tikrų medžių ir keldavo orgijas, su moterimis duodavosi, kitaip sakant. Vėliau šitas reikalas būtent tokia istorija ir buvo įformintas. Na aišku, dabar mes tai traktuojame taip, kaip mums reikia. Be to, neseniai girdėjau visai kitokį obuolio paaiškinimą, beje, iš kunigo lūpų, nei kad Getter pateikė. Žodžiu, čia kas kam aktualiau, taip tas ir interpretuoja.
Kažkaip nevykęs to teologijos specialisto aiškinimas, Kauno Vytauto Universitete Teologijos studentai geriau šį reikalą aiškina. Tuomet neaišku ką jis toje Romoje veikė...
QUOTE(muminukas @ 2007 06 04, 21:01)
Savižudybė taip pat nuodėmė.
QUOTE(Meškuolė @ 2007 06 05, 19:27)
1.Man, kaip vis dar neįtikėjusiai bažnytinių apeigų svarba, nėra skirtumo, iki vestuvių ar po. Kiek prieš tai saugojausi, tiek ir dabar saugausi. Beje, tuo pačiu tikinčiųjų liaupsinamu natūraliu būdu, nors ne dėl to, kad jausčiausi tokiu būdu nuodėmės nedaranti. Nesuprantu, kuo toks prezervatyvas didesnė nuodėmė nei šis būdas?
2.Ir vien dėl to, kad manęs neįtikina jūsų argumentai, reiškia, kad aš netikiu į Dievą?
3.O dėl Ievos ir Adomo bei obuolio simbolikos... Man teologijos specialistas, studijavęs tatai Romoje, aiškino taip. Anksčiau kunigai (ar kokie ten šventikai buvo) rinkdavosi prie tam tikrų medžių ir keldavo orgijas, su moterimis duodavosi, kitaip sakant. Vėliau šitas reikalas būtent tokia istorija ir buvo įformintas. Na aišku, dabar mes tai traktuojame taip, kaip mums reikia. Be to, neseniai girdėjau visai kitokį obuolio paaiškinimą, beje, iš kunigo lūpų, nei kad Getter pateikė. Žodžiu, čia kas kam aktualiau, taip tas ir interpretuoja.
2.Ir vien dėl to, kad manęs neįtikina jūsų argumentai, reiškia, kad aš netikiu į Dievą?
3.O dėl Ievos ir Adomo bei obuolio simbolikos... Man teologijos specialistas, studijavęs tatai Romoje, aiškino taip. Anksčiau kunigai (ar kokie ten šventikai buvo) rinkdavosi prie tam tikrų medžių ir keldavo orgijas, su moterimis duodavosi, kitaip sakant. Vėliau šitas reikalas būtent tokia istorija ir buvo įformintas. Na aišku, dabar mes tai traktuojame taip, kaip mums reikia. Be to, neseniai girdėjau visai kitokį obuolio paaiškinimą, beje, iš kunigo lūpų, nei kad Getter pateikė. Žodžiu, čia kas kam aktualiau, taip tas ir interpretuoja.
1. Nepatikėsi, bet yra tokių žmonių kurie sako panašiai kaip tu "nematau skirtumo ar jis/ji vedęs/ištekėjusi ar ne"


2. Nematau kas čia ką stengiasi įtikinti

3. Negaliu ginčytis kaip ir kas....tiesiog per moterį nuodėmė atėjo, per moterį - ji nugalėta t.y. Per Ievą - nuodėmė, per Mariją - Jėzus, čia tokia irgi simbolika, bet ja irgi arba tiki arba ne

[quote=Getter,2007 06 05, 21:52]
1. Nepatikėsi, bet yra tokių žmonių kurie sako panašiai kaip tu "nematau skirtumo ar jis/ji vedęs/ištekėjusi ar ne"
čia kaip kam
, pagal savo supratimą ir požiūrį. Pagal Dievą - sex'as iki santuokos - nuodėmė.
Čia pagal kokį Dievą?
Tą,kuris prie kiekvienos lovos su žvake stovi?
1. Nepatikėsi, bet yra tokių žmonių kurie sako panašiai kaip tu "nematau skirtumo ar jis/ji vedęs/ištekėjusi ar ne"


Čia pagal kokį Dievą?

QUOTE(vaižgantė @ 2007 06 05, 23:09)
krikscioniu



QUOTE(vaižgantė @ 2007 06 05, 22:09)
Vaiždante pasiskaityk temos pavadinimą prieš rašant atsakymą
