Iš jūsų pasisakymų iškyla du klausimai: pirmas - pas kurią mokytoją buvot pasikalbėti dėl mokymo metodų anglų kalbos pamokose? jei anglų k. moko ne klasės
auklėtoja! Antras - ar po pokalbio su pavaduotoja įvyko koks nors pokytis ar visiškai jokio? Gal šioje problemoje anglų k. mokytoja nėra tokia "bloga" kaip kad kas čia apie ją šneka?!, o problema slypi, kažkur kitur, ir skundai ir tėvų parašai galbūt čia ne prie ko, o informacijos perdavimas - kas priklausytų klasės auklėtojai, kurią jūs įgaliojote kad perduotų pačiai mokytojai per klasės auklėtoją?
Gal tuomet ne Keršyte čia bloga, o dar kartelį reikėtų pasitikslinti su klasės auklėtoja ar perdavė informaciją tai ko jūs prašėte jos tai pačiai anglų kalbos mokytojai.
Nes jeigu, kaip jūs teigiate buvot nuėjusi pas klasės mokytoją, jokių pokyčių po Jūsų nuėjimo nebuvo, vėliau dar po kelių dienų nuėjote pas pavaduotoją, pavaduotoja Jus išklausiusi nesiėmė jokių priemonių, tai gal tokiu atveju taip sutinku su Jūsų mintimi, kad reikia rinkti parašus! ir imtis tokių drąstiškų priemonių?
O rašyti kažką ir tikėti tik dviejų ar kelių mamų pasakojimais šiame forume, nepasikalbėjus ramiai su
pačia akis į akį anglų k. mokytoja dėl ko taip, o ne kitaip yra pamokose, galbūt mokytoja irgi turi savų argumentų, gal be jūsų vaiko dar yra besimokančiųjų ir galbūt ji mielai priims pasiūlymus ir atsižvelgs į jūsų prašymą dirbti su jūsų vaiku taip kaip norėtumėte jūs ir visai nereikės tų parašų rinkimų? ir ta pati problema 100 kartų geriau ir smagiau išsispręs nei pradėti pyktis pasimokius tik 3 mėnesius.
Po tokio antplūdžio nežinau ar jūs asmeniškai jaustumėtės gerai? Jeigu jus pačią užpultų banga nepatenkintųjų, nors tiesiogiai su anglų k. mokytoja nebuvo susisiekta nei karto. Gal tuomet ir ta pati Kersiene ir kokia bebutu anglu k. mokytojos pavarde cia nekeicia nieko?! [/B]
Gal viskas slypi ne mokytojos metoduose, jeigu vaikas patenkintas pamokoje ir jam patinka dirbti su ta mokytoja, gal čia klasės auklėtojo informacijos perdavimas mokytojai ..."stringa" kai jūs nuėjusi perdavėte informaciją jog persakytų anglų k. mokytojai, o klasės auklėtoja jos neperdavusi manykim "pamiršo", aišku tokiu atveju Jum pradeda imti pyktis! ir Jūs nusprendžiat blogai moko kad ir ta pati Keršytė, tačiau sekantį kartą nueinate pas pavaduotoją ir įvyksta pokytis. Gal tada ne anglų k. mokytoją reikia keisti, klasės auklėtoją???
QUOTE(Jurgitukasz @ 2010 11 19, 09:07)
Butent ta as ir norejau pasakyti, kad uz nugaros niekas nieko nesprendzia.
Buvo kalbeta ir su klases aukletoja, su pavaduotoja ir kaip supratau ji perdave mokytojai nes ji dabar duoda papildomu uzduociu sunui. Asmeniskai pries mokytoja as nieko neturiu, tik noriu kad mokymo budai butu normalus. Pati ji namie mokinau anglu kalba dar pries jam pradedant mokykla ir tikrai galiu pasakyti ar jis ka moka ar ne. Taip, galbut mokytoja prisiderina prie kitu vaiku ir duoda tai kas aktuali visiems, todel ir iskeliau ta problema kad noriu jog mokytu ji labiau ir stipriau. Jei vaikas parejes namo sako mama man nuobodu nes vien tik raides reikia rasyti, as paprasciausia bijau kad jis praras susidomejima anlgu kalba koki turi dabar.
Beje jam paciam netgi patinka ta mokytoja, todel pabreziu kad tikrai neturiu nieko asmeniskai pries ja, tik kiek zinau ji dar yra labai jauna ir galbut nepatyrusi. Todel manau jei mano problema neissispres ir matysiu kad nepasistumejo i prieki net po pokalbio, tuomet manau turime teise paprasciausiai pakeisti anglu kalbos mokytoja. Nematau sitame reikale nieko blogo ir baisaus.
Beje galbut jus mane ne taip supratote kai rasiau jog sedziu prie pamoku
as su juo kartu ju neruosiu, as tikrinu ka jis padare namie, ir ka daro mokykloje. Tokiu budu matau na kiek jis padare klaidu, kas jam yra sunku, o kas lengva. Tai yra ne tas pats kas ruosti kartu pamokas, bet susidarai vaizda apie veikla mokykloje. Ir kai po 2men mokslu as anglu kalbos sasiuvinyje radau 10 psl prirasyta vien raidziu (lietuvisku beje), man tas nepatiko. Ir as stengsiuosi ta pakeisti.