Įkraunama...
Įkraunama...

Nekaltybės paieškos po vestuvių

QUOTE(Montekrista @ 2011 04 13, 14:33)
Nesutinku.
Aš manau, kad augdami prarandame tą dvasinį tyrumą. Kai išmokstame gintis, slėpti savo jausmus ir mintis-va tada jį prarandame. To nesuvaidinsi. Bet tema-apie fizinę nekaltybę. Tą laikiną plėvę.


Nori pasakyti, prarandamas naivumas...
Be tai netapatu.

Tarkim, dvasiskai tyras buvo tevas Stanislovas. Kas gali pasakyti, kad jis naivus?

Siuo metu tai tema, kuria as bandau suvirskinti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Moonte: 13 balandžio 2011 - 13:36
QUOTE(Moonte @ 2011 04 13, 14:35)
Nori pasakyti, prarandamas naivumas...
Be tai netapatu.

Tarkim, dvasiskai tyras buvo tevas Stanislovas. Kas gali pasakyti, kad jis naivus?

Siuo metu tai tema, kuria as bandau suvirskinti.

aš irgi galvojau apie šventikus. Bet tai išrinktieji.
Moteris, pagimdžiusi vaikų tiesiog negali būti dvasiškai nekalta. Kodėl? Ji gerklę perkąs dėl savo vaikų.
Atsakyti
QUOTE(Montekrista @ 2011 04 13, 14:08)
Man nekaltybė tėra fizinė, juk ir tema apie fizinę nekaltybę. O jau kad prigimdžiusi gali būti nekalta (dvasiškai...)-tėra gražūs bla bla bla.

Tai čia gal kalba greičiau apie mergystę eina, kai merga būna dar nesukūrus šeimos, vaikų nepagimdžius... O nekaltas žmogus - tai sakyčiau visai kitas reikalas. Jeigu moteriškė yra sukūrus normalią šeimą, pagimdžius vaikus, bet visuomenei ir gamtai niekaip neprasikalto, tada turi teisę vadintis nekalta. Tuo labiau jeigu neteista yra, kalėjime nesėdėjo - tada ir pagal civilizaciją turi teisę tokia vadintis. O kita va kad bus ir merga, šeimos nesukūrus, vaikų negimdžius, bet va nužudys ką nors, arba pavogs - tai ir bus pagrindas jausti kaltę, tokiu atveju manau ir teismas kalta pripažintų.
Atsakyti
QUOTE(Montekrista @ 2011 04 13, 14:44)
aš irgi galvojau apie šventikus. Bet tai išrinktieji.
Moteris, pagimdžiusi vaikų tiesiog negali būti dvasiškai nekalta. Kodėl? Ji gerklę perkąs dėl savo vaikų.


Na, tarkim, karys padejes galva uz tevyne yra heorjus, jo poelgis tyras ir prasmingas. Jis aukoja savo gyvybe del tevynainiu t.y. tevynes. Analogiskai ir motina, gina savo vaikus.
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2011 04 13, 14:57)
Na, tarkim, karys padejes galva uz tevyne yra heorjus, jo poelgis tyras ir prasmingas. Jis aukoja savo gyvybe del tevynainiu t.y. tevynes. Analogiskai ir motina, gina savo vaikus.

geras ir kilnus poelgis tai ne tas pats, kas dvasinė nekaltybė.
Atsakyti
QUOTE(Montekrista @ 2011 04 13, 14:59)
geras ir kilnus poelgis tai ne tas pats, kas dvasinė nekaltybė.


Butent polegio motyvai daznai tai parodo. Kai zmogus stovi aukciau isskaicavimo, sau naudos ieskojimo, kai savo brangucio poreikius, t.y ego, instinktus gali nuslopinti vardan gerio, kitu asmenu. Todel sventikai geriausiai tai apibudina, bet jais gali buti ir kiti zmones. Tarkim ta pati motina, vardan vaiku paaukojusi karjera ir nelaukianti uz tai atpildo, padekos, keliaklupsciavimo, kitaip tariant mokescio uz tai.
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2011 04 13, 15:04)
Butent polegio motyvai daznai tai parodo. Kai zmogus stovi aukciau isskaicavimo, sau naudos ieskojimo, kai savo brangucio poreikius, t.y ego, instinktus gali nuslopinti vardan gerio, kitu asmenu. Todel sventikai geriausiai tai apibudina, bet jais gali buti ir kiti zmones. Tarkim ta pati motina, vardan vaiku paaukojusi karjera ir nelaukianti uz tai atpildo, padekos, keliaklupsciavimo, kitaip tariant mokescio uz tai.

Vistiek nevadinu to dvasine nekaltybe. Žmogus gali išgelbėti kitą, nebijodamas žūti, o kasdien būti piktas niurna, skundžiantis kaimynus.
Dvasinė nekaltybė yra vaikų duotybė, ne kitaip...Na, gal dar šventikų kai kurių. Ir tik.
Atsakyti
QUOTE(Boba2 @ 2011 04 13, 13:18)
Aš galvoju, ką gamta priskyrė - to žmogui ir reikia. O su savo asmeniškais apsisprendimais, kurie yra prieš gamtą, žmonės tik griauna visą tą darnią sistemą. Tas mandrumas, kai paprasti berneliai netinka, o būtinai nori kaži kokio ypatingo, yra labai didelė blogybė. Šliūbas - tuo labiau tik išmyslas tėra. Gamta žmogui neskyrė tokių dalykų. Labai negerai, kai dėl bažnyčios, religijos ir kitų civilizacijos išmyslų žmonės maištauja prieš gamtą ir nenori jos priskirtų pareigų atlikti. Ar praleisi su žmogum visą gyvenimą likusį, juk negali iš anksto numatyt. O ta draugė, galvoju, labai gali būt kad ir meluoja iš mandrumo. Tik kol vaikelio dar neturi, tai ir nesimato kaip iš tikrųjų yra. 


Boba, pagal Jūsų minčių raiškos stilių vis tik priimu Jus kaip čia išgalvotą personažą, kuris bando provokuoti čia savo pasisakymais. Taigi Jūs tikriausiai turite neblogą humoro jausmą ir Jums provokuoti sekasi 4u.gif

Tačiau gali būti, kad aš klystu ir Jūs čia rimtai postringaujat. Tada Jūs išlįskite iš savo miško, kuriame gyvenat, nuvažiuokit į artimiausią biblioteką ir pasiimkite ką nors iš „psichologija žaliesms“ serijos. Taip, žmogus tikrai yra Jūsų minimos gamtos dalis. Tačiau ten surasite, kad žmogus nuo kitų gamtos elementų, pavyzdžiui, triušiuko skiriasi tuo, kad yra sąmoningas (jeigu biblioteka Jums toli, apie tai čia: http://en.wikipedia..../Consciousness). Tai nėra joks ėjimas prieš gamtą, žmogui skirta būti sąmoningu (tos pačios Motinos Gamtos) ir dėl to gebėti sąmoningai pasirinkti (priklausomai nuo savo įsitikinimų ir prioritetų).

Todėl aš nematau reikalo vienokio ar kitokio sąmoningo pasirinkimo smerkti. Jeigu mergina nusprendė, kad mylėsis iki vedybų, nes ji tikrai to nori - tai puiku. Bet ji sąmoningai nusprendė. Jei ji nusprendė, kad nenori, tai irgi jos reikalas, jos sąmoningas pasirinkimas ir apsisprendimas. Nereikėtų apie tai diskutuoti kaip apie kokią nors anomaliją arba „ėjimą prieš gamtą“.
Atsakyti
QUOTE(Montekrista @ 2011 04 13, 14:15)
tai padiskutuokim. Apie tą pasaulėžiūrą.
Temą perskaitom. Lyg ir aišku-nekaltybė kaip įrodymas, jog kitas vyras nebuvo ten apsilankęs.
Ištekėjusi, turinti vaikų...apie kokią sexualinę nekaltybę kalbame? Net ir dvasinės sexualinės nebelieka. Ir ačiū dievui, nes vyrui teliktų nusišaut su tokia nekaltuole.

O jei kitas vyras buvo per subinę apsilankęs ar per kokį kitą galą? Tai čia geriau? Ir koks gi dar įrodymas, pasiskaitykit gamtinę-biologinę literatūrą, kai kurios mergaitės gimsta be tos plėvės, kitom ji gal suplyšta ir be krušimosi, sportuojant ar kaip kitaip, dar kitom lieka nesudriskusi ir su diedu permiegojus... Be to, kažkas pasakojo, kad šiais laikais ją galima kaži kaip sulopyti, ar iš naujo dirbtinai padaryti, net nežinau tiksliai, ir dabar tai skaitosi viena iš populiariausių operacijų... Nu bet sakyčiau, išpindėjimas čia ir tiek. Žmonės turbūt per gerai gyvena kai kuriuos kraštuos, kad nebeturi kur pinigų dėt. Žmogaus natūra iš pagrindų tai visvien ta pati...
O seksualinis nekaltumas tai manau turėtų skaitytis - sveiką žmogaus natūrą atatinkantis seksualinių pareigų atlikimas, be jokių iškrypimų, tokių kaip prievarta, pederastija, santykiai su kitos rūšies gyvūnais arba sąmoningas lytinių santykių išsižadėjimas kai gamta šaukia (tai irgi yra didelis iškrypimas).
Atsakyti
QUOTE(Boba2 @ 2011 04 13, 15:10)
O jei kitas vyras buvo per subinę apsilankęs ar per kokį kitą galą? Tai čia geriau? Ir koks gi dar įrodymas, pasiskaitykit gamtinę-biologinę literatūrą, kai kurios mergaitės gimsta be tos plėvės, kitom ji gal suplyšta ir be krušimosi, sportuojant ar kaip kitaip, dar kitom lieka nesudriskusi ir su diedu permiegojus... Be to, kažkas pasakojo, kad šiais laikais ją galima kaži kaip sulopyti, ar iš naujo dirbtinai padaryti, net nežinau tiksliai, ir dabar tai skaitosi viena iš populiariausių operacijų... Nu bet sakyčiau, išpindėjimas čia ir tiek. Žmonės turbūt per gerai gyvena kai kuriuos kraštuos, kad nebeturi kur pinigų dėt. Žmogaus natūra iš pagrindų tai visvien ta pati...
  O seksualinis nekaltumas tai manau turėtų skaitytis - sveiką žmogaus natūrą atatinkantis seksualinių pareigų atlikimas, be jokių iškrypimų, tokių kaip prievarta, pederastija, santykiai su kitos rūšies gyvūnais arba sąmoningas lytinių santykių išsižadėjimas kai gamta šaukia (tai irgi yra didelis iškrypimas).

Nekaltybė vertinta dėl to, kad sutuoktinis būdavo tikras, jog nepaims su kraičiu jau mergiotės. Na ir dėl ligų. O kur dar vyrų nepilnavertiškumo jausmas (juk palyginimas gali būti ne jo naudai...)...Visa tai patriarchato liekanos.
Atsakyti
QUOTE(Montekrista @ 2011 04 13, 15:07)
Vistiek nevadinu to dvasine nekaltybe. Žmogus gali išgelbėti kitą, nebijodamas žūti, o kasdien būti piktas niurna, skundžiantis kaimynus.
Dvasinė nekaltybė yra vaikų duotybė, ne kitaip...Na, gal dar šventikų kai kurių. Ir tik.


Va mes irgi siuo metu su sunumi gincyjames, geraja ta zodzio prasme.

Anot jo musu samone itakoja europine kultura, pasauleziura. Kai rytuose tai traktuojama kitaip. Zmogaus tyrumas parodo jo mintys, aplinkos vertinimas ir motyvai darbu, kuriuos jis daro. Net venuoliai-kariai yra tyri nors ju rankos suteptos krauju. Ne zudyme/veiksme esme, esme yra vardan ko.

Tarkim, mergina gali buti fiziskai tyra, naivi, nemaciusi gyvenimo purvo, bet bijanti ji pamatyti ir to specialiai vengianti, yra netyra. O tyras yra tas, kas sugeba perejes isbandymus, nesusitepti. Paraleles to galima izvelgti ir kriksionybeje.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Moonte: 13 balandžio 2011 - 14:21
QUOTE(Moonte @ 2011 04 13, 14:15)
Mirstantis/-i senolis/-e gali buti nekaltas/-a.

Žmonės nekaltumą labiau sieja su vaikais ir jaunyste, nes senoliai dažniausiai per gyvenimą būna daugiau ar mažiau prasikaltę. Bet kai pagalvoji, kad jie atatinkamai daugiau gal ir gerų darbų padarė, tai manau kad negražu būtų čia daryt diskriminaciją.
Atsakyti