Įkraunama...
Įkraunama...

Modifikuota programa vaikui

Susidaro toks vaizdas , kad šiais laikais visi dangstosi tik pinigų stoka. Nes kiek nenueini pas mokytoja tai vis dejuoja kaip jai sunku , ir vis deda kaip valytoja nesutvarko ,kad tipo jai pačiai reikia tvarkytis tai atsiprašau prie ko čia mano vaikas, tai gal tokiai mokytojai jau laikas į pensiją . Tai gal reikėtų tvarkyti vidaus tvarką , kažkodėl ten neina skųstis .Ir man ne taip paprasta gauti norimą atlyginimą , bet privačiame sektoriuje ir ne taip padejuosi o turi įrodyti , kad tu tikrai dirbi ir net ne vien savo profesijos ribose. Gal jau laikas mūsų mokytojams ir gydytojams įrodyti kad jie tikrai nori dirbti , o paskui reikalauti . Aš tikrai nesakau , kad labai jau palanki situacija mokytojams Lietuvoje , bet tai net ne vien mokytojams ir gal net labai negreitai ji bus palanki , bet šito mes turime reikalauti iš savo "išrinktųjų" , kurie sėdi seime , bet ne vienas iš kito.

O vaikai su klausos ar regėjimo sutrikimais tai visai nėra kliūtis ir netgi pati skatinčiau integruotis , bet kas dėl silpnaprotystės tai atsiprašau tam atvejui turi būti spec. mokyklos ir manau , kad tai yra pažeidžiamos ir mano teisės . Nors aš tikrai nuoširdžiai suprantu ir man tikrai labai gaila ir tų vaikų ir Jų artimųjų , bet tai tikrai nuo manęs nepriklauso , o labai norėtųsi.
Atsakyti
Mamyciuke, ar verta pykti ant viso pasaulio? Gal tiesiog issiaiskink kas trukdo tavo vaikui sekmingai mokytis. O jei specialistai nustatys kazkokiu sutrikimu, rasit buda, kaip padet vaikui gerai jaustis. Zinoma, galima tiesiog kazko nepastebet, kaltint aplinka ir t.t. Bet. Vertingiau suzinoti bedu istakas, jas suprasti ir atsizvelgiant i tai rasti budu padeti. Purkstavimai niekam nieko gero neatnes. O priimti zmogu (vaika ) su visom grozybem ir netiketom bedom, reiktu ismokti. Gal tada ir vaikas itampos nejaus.
Keista , kad net, kai pacios vaikas turi siokiu tokiu bedu mokykloje, kai reikalauji ipatingo demesio is mokytoju puses, tu imi reiksti pretenzijas i teises. Manai neigalaus zmogaus teises kitokios, nei tavo? Manai, kad gabiuju ir vaiku su mokymosi sunkumais teises skiriasi? smoke.gif
Atsakyti
Labai gaila , kad nelabai gilinatės ką norėjau pasakyti . O aš ir norėjau pasakyti , kad aš jau radau visas mano vaiko nesėkmių ištakas , tai tik mokytojos atsainus požiūris ir aišku nepilnai įdėtos mano pastangos. Bet dabar aš jau ateičiai žinosiu. Ir visai tai nepurkštavimas , o paprasčiausiai tai nežinojimas (nes tai mano pirmagimė), kad reikia rinktis ir mokytoją , ir reikia daug daugiau įdėti pastangų , o šitą manau turėjo mokytoja paaiškinti. Ir labai gaila , kad tik dabar pradėjau domėtis ir kitų mokytojų darbu ir žinote tai ką gali suteikti kai kurios kitos mokytojos tai aš likau sužavėta ir labai džiaugiuosi , kad mūsų tarpe yra tokių mokytojų . Aš jų darbu labai žaviuosi, nes tai yra tikrai labai sunkus darbas. Tai va ką ir norėjau pasakyti , kad tokį darbą dirbti turėtų tik tikrai pasišventęs žmogus. Bet tik gaila , kad pas mus tokių mokytojų tik vienetai.

Manai, kad gabiuju ir vaiku su mokymosi sunkumais teises skiriasi?
Tikrai taip nemanau .
Ir dar vienas dalykas aš tikrai neturiu nieko prieš fizinę negalią . O kas susiję su psichiniais nukrypimais aš pati su tuo susidūriau ir tikrai nemanau , kad tai yra gerai. O pažeistos mano teisės , kad direkt. neperspėjo , kad klasėje yra tokių vaikų. Ir dar kartą pabrėžiu , kad nieko neturiu prieš fizinę negalią.

Ir aplamai įlindau į šį forumą norėdama pasakyti , kad visų pirmą reikia nepiktnaudžiauti modif. , o išbandyti visas galimybes. Tą pati ir padariau. Valio thumbup.gif
Atsakyti
Aš dar norėčiau papildyti apie modifikuotą programą, kad mamytės negalvotų, kad tokia programa palengvina mokytojo darbą. Anaiptol ne, ji kaip tik prideda dar papildomo darbo. Vaikui, turinčiam modifikuotą programą, reikia kas pusę metų rašyti vis naują programą, taigi prisideda popierizmo. Kartu su specialiąją komisija ,taip pat ,praktiškai kas pusę metų, yra išsamiai nagrinėjami to vaiko pasiekimai, pažanga - taigi atimama papildomai mokytojos laisvo laiko.Mokytoja, ruošdamasi pamokai, iš to dalyko, kurio yra paskirta programa, turi numatyti kokias skirtingas užduotis skirs mokiniui. Tikrindami mokytojos darbą visada tikrintojai gali pareikalauti parodyti kaip ji dirba su tuo vaiku, kokias užduotis skiria, kaip jas palengvina - taigi tikrintojams atsiranda papildoma sritis "prisikabinti" prie mokytojos.Ir dar krūva visokio popierizmo, pasitarimų,kvalifikacijos tobulinimas dirbant su tokiu vaiku. Pasvėrus visus "už" ir "prieš" pamatysite, kad mokytojai iš tos modifikuotos programos jokios naudos nėra, na gal tik tai, kad ji palengvins vaikui užduotis, vaikas nebegaus dvejeto ir jos klasės pažangumas bus aukštesnis.
Ir dar norėčiau palinkėti, kad mamytės, jeigu vaikas turi mokymosi problemų, nebijotų jų pamatyti ir jas objektyviai įvardinti.Visas vaiko mokymosi nesėkmes suversti mokytojai yra lygiai taip pat kvaila, kaip, kad ant kurčio vaiko sakyti :"Jis ne kurčias, tik jūs visi aplinkiniai per tyliai kalbate, todėl jis ir negirdi".
Atsakyti
Nu, gerbiamos pedagogės, trūksta žodžių. Nejaugi jums visoms būtina įrodinėti, kad vaikas sveikas ir neturi jokių problemų, kurias norite pripaišyti mažiau gabiam vaikui. Mamyčiukės dukrytė yra labai protinga mergaitė, po savaitės tikrų pastangų, ji-pirmokėlė, rašydama diktantą, nebedaro klaidų, visiškai, o ir matematika jau sekasi geriau. Net nekalbu apie jos mąstymą ir požiūrį į gyvenimą, kuris galėtų būti pavyzdinis ir daugeliui suaugusiųjų. Mokykloje jai sunku susikaupti dėl dviejų priežasčių: ji labai bijo šitos mokytojos, o kita priežastis yra ta, kad sergantis autizmu klasiokas gali bet kurią minutę, net ir pamokos metu, prieiti prie jos ir, norėdamas atkreipti jos dėmesį, trenkti per galvą, nugarą ar panašiai. Jam niekas nieko negali pasakyt ar padaryt, nes jis nepakaltinamas. Būdamas dar tik pirmoje klasėje, jis gali supykęs svaidyt knygas, tai kas bus paskui? Leidę psichinę negalią turinčius vaikus mokytis kartu, su baime lauksime tokių mokinių išpuolių, kokie vis dažniau kartojasi vakarų pasaulyje: mokinys iššaudė klasiokus ir mokytojus, papjovė direktorių, įkaitais laiko visą klasę. Žinoma, jie nekalti, kad jie tokie gimė, bet negalime paneigti, kad jie yra neprognozuojami ir labai dažnai agresyvūs, kelia grėsmę aplinkiniams. Humanizmas humanizmu, bet nepamirškite jo pritaikyti ir tiems, kurie sveiki.
Atsakyti
Taip, rimta diskusija išsivystė.
Turiu aštuntoką mokinį, kurio diagnozė- silpnaprotystė. Mama tiesiog reikalavo, kad su juo būtų papildomai dirbama. Ėjau į kursus, mokiausi. Dabar kiekvieną pamoką turiu jam skirti laiko. Nupirkau žemesnių klasių pratybų.
Mūsų bendravimo lygis yra maždaug toks (jis- aštuntokas): ką sako katytė? - miau. O ką daro katytė, kai supyksta? -Nežinau. - Ar matei supykusią katę?- Ne. O katę esi matęs? -Taip... Nors tyliai kalbam, bet bendraklasiai girdi ir šaiposi...
Man gaila ir vaiko, ir mamos. Iš tokio mokslo- jokios naudos. O ir kasdieninis pažeminimas...
Atsakyti
QUOTE(tarka @ 2005 04 13, 22:52)
Nu, gerbiamos pedagogės, trūksta žodžių. Nejaugi jums visoms būtina įrodinėti, kad vaikas sveikas ir neturi jokių problemų, kurias norite pripaišyti mažiau gabiam vaikui.


Nereikia gintis, kai nieks nepuola

Ar kas bande irodineti, kad kazkieno vaikui reikalinga spec . programa? Juk mes net nepazistame tos mergaites. Kalbama aplamai. Jei vaikas neturi jokiu sutrikimu, tai jam tokios programos nieks nepripaisys. Zinau atveji, kai mokytoja patare istirti vaika raidos centre, o is ten jis grizo be jokios programos. Atnese popierius, kuriuose buvo rekomendacijos, kokiais metodais vaikui geriausia isdestyti medziaga. Buvo nustatyta, kad vaikas turi labai daug spragu, taciau geba isisavinti mokomuosius dalykus. Tiesiog reikalingas darbas. O spec programa reikalinga ne mokytojo darbo pelengvinimui, ne vaiko gniuzdymui ar nurasymui, ne tevu erzinimui. Ji yra vaikui, kuris turi sutrikima, del kurio negeba isisavinti bendrosios programos.


Del kitos pasisakymo delies. Visiskai sutinku, kad mokyklos nepasiruose integruoti psichine negalia turincius vaikus. Tam, klaseje butinai turetu buti mokytojo asistentas, kuris uzsiimtu su tuo vaikuciu. Is principo tai butu labai naudinga ir vaikuciui ir visiems klases mokiniams.
Atsakyti
Pritariu UOLOS pasisakymui.
Atsakyti
Turėjome mes irgi problemėlę 3 klasėje ..... Sūnui nesisekė mokslai , nors atrodė , kad vaikas stengiasi - ir pamokas kruopščiai daro , ir papildomai dirbdavome . Taigi , mus klases mokytoja nukreipė pas psichologą , ten vaikui pasiulė taikyti modifikuotą mokymosi programą . Žinoma klasės mokytoja tam pritarė ..... tačiau aš griežtai tam pasipriešinau . Na ką gi , šeip taip baigėm 3 klasę (žinoma tutėjome pataisas) , perkelė į ketvirtą . Rugsėjo 1 sužinojome kad mūsų mokytoja po 3 mėn. išeina dekretinių atostogų . Atėjus kitai mokytojai vaiko rezultatai žymiai pagerėjo . Kai pasakiau naujajai mokytojai kad vaikui buvo siūloma mokytis pagal modifikuotą programą ji nepatikėjo . Trumpiau sakant vaikas gerai baigė ketvirtą klasę , be problemu perėjo į penktą . Šiuo metu jis yra šeštokas , vienas geriausių mokinių klasėje .
Taigi , padariau išvadą , kad mano vaikui nereikėjo jokios modifikuotos programos nei tada kai jam ją rekomendavo psichologė , nei tada kai norėjo ipiršti mokytoja . Paprasčiausiai pirmoji mokytoja mano sūnų nelabai mėgo , o mokyklos psichologė pasielgė labai nekompetetingai paklausiusi mokytojos .
Vot taip .......
Atsakyti
QUOTE(eime @ 2005 04 15, 16:34)
mokyklos psichologė pasielgė labai nekompetetingai paklausiusi mokytojos .
Vot taip .......


Todel pabreziu, kad vaika tirti patikeciau tik patikimiems specialistams ir iskilus abejonems konsultuociaus su dar keletu. Mano praktikoje dar nebuvo, kad viena mokyklos psichologe galetu daryti sprendimus del vaiko modifikuotos programos blink.gif .nesu garantuota, kadtai teiseta.Kiek zinau, modifikuota programa gali patvirtinti speciali mokyklos komisija. Nors as ja labai nepasitikeciau. Dar. Zinau, kad tevai, nesutinkantys su RAIDOS CENTRO specialistais , gali kreiprtis i kita tarnyba, kur vaikas tiriamas is naujo ir arba patvirtinama arba nepatvirtinama spec. programa. (Centras Virsuliskese , pries "Ledo rumus". Adreso nezinau, bet , jei kam l. reikia, galiu isknisti)
smoke.gif
Atsakyti
Sunku įsiterpt į tokią audringą diskusiją, bet vis dėlto... Mano dukrai tik pradėjus eit į pirmą klasę, mokytoja nusprendė, kad ji per jauna (buvo 6metų), per daug "nesubrendusi" ir jau lapkričio (!!!) mėn paskė, kad "geriau jau atsimtumėm ją iš mokyklos, nes į antrą klasę jos tikrai nekels" blink.gif blink.gif Spaudimas buvo didžiulis, tą patį sakė ir girdint dukrai (!). Tada patarta pažįstamos psichiatrės kreipiausi į minėtą anksčiau pedagoginę tarnybą, kur atliko įvairius testus (berods logopedė, spec. pedagogė, psichologė) ir pasakė, kad vaikas yra aukštesnio intelekto nei vidutinė ir problemų mokymuisi jie nemato. Po to mokytoja apsiramino, tačiau, kad mes kaip rakštis subinėj, tai iki šiol jaučiasi verysad.gif . Problemos vis dėlto išryškėjo- dukra daro begalę klaidų rašydama (dabar ji trečiokė)- atrodo, jos iš dalies dėl nesugebėjimo sukaupt dėmesį ir iš dalies dėl foneminės klausos problemų (na nelabai jai eina atskirt ilgąsias ir trumpąsias balses), bet iš kitos pusės- dėl visiško nenorėjimo mokytis . Rezultatai labai aiškiai matosi: kai kasdien dirbi su ja bent 4 val- rašyba kuriam laikui susitvarko, kai sumažini dėmesį (na o kur dar darbas, kita dukra, vyras ir galų gale aš- užkokią bausmę pasmerkti kasdien daryt namų darbus doh.gif )- vėl viskas nusivažiuoja verysad.gif Bet kitą vertus , apie modifikuotą mokymąsį tai nė kalbos nebuvo schmoll.gif
O mokytojų pradėjau nekęsti . Labai nuoširdžiai.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo 2te: 16 balandžio 2005 - 20:49
QUOTE(2te @ 2005 04 16, 20:49)
Sunku įsiterpt į tokią audringą diskusiją, bet vis dėlto... Mano dukrai tik pradėjus eit į pirmą klasę, mokytoja nusprendė, kad ji per jauna (buvo 6metų), per daug "nesubrendusi" ir jau lapkričio (!!!) mėn paskė, kad "geriau jau atsimtumėm ją iš mokyklos, nes į antrą klasę jos tikrai nekels" blink.gif  blink.gif  Spaudimas buvo didžiulis, tą patį sakė ir girdint dukrai (!). Tada patarta pažįstamos psichiatrės kreipiausi į minėtą anksčiau pedagoginę tarnybą, kur atliko įvairius testus (berods logopedė, spec. pedagogė, psichologė) ir pasakė, kad vaikas yra aukštesnio intelekto nei vidutinė ir problemų mokymuisi jie nemato. Po to mokytoja apsiramino, tačiau, kad mes kaip rakštis subinėj, tai iki šiol jaučiasi verysad.gif . Problemos vis dėlto išryškėjo- dukra daro begalę klaidų rašydama (dabar ji trečiokė)- atrodo, jos iš dalies dėl nesugebėjimo sukaupt dėmesį ir iš dalies dėl foneminės klausos problemų (na nelabai jai eina atskirt ilgąsias ir trumpąsias balses), bet iš kitos pusės- dėl visiško nenorėjimo mokytis . Rezultatai labai aiškiai matosi: kai kasdien dirbi su ja bent 4 val- rašyba kuriam laikui susitvarko, kai sumažini dėmesį (na o kur dar darbas, kita dukra, vyras ir galų gale aš- užkokią bausmę pasmerkti kasdien daryt namų darbus doh.gif )- vėl viskas nusivažiuoja verysad.gif  Bet kitą vertus , apie modifikuotą mokymąsį tai nė kalbos nebuvo schmoll.gif
O mokytojų pradėjau nekęsti . Labai nuoširdžiai.


Zinoma, tavo vaiko pirmos klases mokytoja buvo neteisi. Pirmokeliu netiria ir jokiu programu neturi teises siulyti. Kiek bebutu skaudu, taciau mokytoja buvo teisi, nes numate tavo vaiko bedas. Pati sakai, kad tavo dukryte ju turi. Zinoma, ji tiesiog nemokejo tau pasakyti apie tai kitaip. Man tokia mokytoja irgi nepatiktu tongue.gif beje, kaip manai , kodel mokytoja "apsiramino"? tau nepatiko, kad ji rupinosi tavo mergytes reikalais. Gal norejai, kad ji tiesiog nepastebetu bedeliu? Kartoju, mokytoja elgesi neteisinga ir vien is tavo pasakojimo pajutau jai antipatija, bet, jei taip, tai kodel tu nepakeitei dukros mokytojos? Tris metus gyventi su neapykanta! Manai tavo dukra nepastebi tavo poziurio i ta zmogu? Ji ne tik , kad pastebi, bet ir perima tavo emocijas.
Dziaugiuosi, kad patvirtinai mano zodzius apie modifikuotos programos nedavima tiems, kam jos nereikia.

Atsakyti