QUOTE(Smaragduke @ 2009 02 22, 14:19)
labadiena marketingistes

turi toki klausima ir galvoju gal jus galetumete man padeti

studijuoju as vadyba, ir siuo metu atlieku praktika sporto klube, taciau Londone , ne Lietuvoje. Tas sporto klubas yra įkurtas labdaros tikslais, ty gaunamas pelnas dengia vaikučių ir neįgaliųjų irklavimo pamokas bei treniruotes. Taigi norėdami kuo daugiau pritraukti lėšų jie sugalvojo parduoti savo pastato sienas, t.y pakabinti reklamas, ir šią užduotį davė man. aš jau išsiaiškinau kiek maždaug žmonių pamatytu tą reklamą, nu tiksliau potencialus matytojai

žinau kiek žmonių per dieną pro tą vietą pravažiuoja, tačiau kaip teisingai nuspręst kiek proc žmonių pamatys? ir dar gal žinot kaip apskaičiuot reklamos įkainius, kiek atsimenu per marketingo paskaitą dėstytoja minėjo kad yra kažkokia formulė,tačiau kadangi studijuoju ne marketingą tai giliau ir neįsigilinom kažkaip

ten kažkaip mano manymu turėtų būti susiję su kiek žmonių pamatys, reklamos dydžiu, nu tai šituos dalykus kaip ir jau žinau

jetau labai tikiuos kad bent kažką man pagelbėsit, dėkui labai iš anksto
Taip, reklamą galima įvertinti pagal kontakto kainą, bet bėda ta, kad kontakto kaina - reliatyvus dalykas ir nėra nustatytas skaičius, ar tai tūri būti X ar Y pinigų. Skirtingose rinkose ir netgi pagal media rūšis šie rodikliai skiriasi. ... Paprastai galima padaryti lyginamuoju būdu, pvz.: pažiūrėti, kiek kainuoja nusipirkti lauko reklamos plakatą ir pagal tai pasiskaičiuoti, kiek būtų verta jūsų vieta. Kartais reklamos kainas nustato lygindami su kitais reklamos kanalais, pvz.: patalpinti banerį savaitei tas pats kas nusipirkti vieną reklamos puslapį žurnale, bet tas, mano nuomone, nėra labai teisinga. Siūlau pažiūrėti, kiek kainuoja panašaus tipo reklama - bus lengviau