QUOTE(mazute@ @ 2008 02 08, 19:35)
Sveikos
Kaip jau minėjau, reklaminis projektas, kurį mūsų įmonė ruošė vienai parodai, nepavyko, nesurinkome pakankamai įmonių, kurios norėtų reklamuotis
Nors man atrodė, kad projektas tikrai įdomus, naujoviškas, patrauklus bus ir parodos lankytojams, bet, matyt, didoka kaina, išgasdino potencialius klientus, nes šiaip susidomėjusių buvo
Pastebėjau, kad žmonės (įmonių vadovai, žmonės atsakingi už reklamą) gana nepatikliai žiūri į naujus reklaminius projektus, kiek nestandaretinius, kitokius nei kaip tarkime lankstinukas ar skrajutė
Galvoju gal dar nenuleisti rankų ir pasiūlyti daryti tokį standartinį lankstinuką (A4 formato tris kartus lenktas)
Žinau, kad tai nieko naujo ar įdomaus, bet, man regis, yra tikimybė, kad žmonės jame norės išpirkti kažkokį plotą.
Patarkit, kai dabar daryti. Anksčiau mes skambinome, teiravomės žmonių atsakingų už reklamą, ie jei juos sudomindavo pasiūlymas, siusdavome visą informaciją e-mailu. ir laukėme jų atsakymo. Dėja, kaip jau sakiau, projektas žlunga, nes nedaug kas sutiko reklamuotis. Dabar, kai noriu keisti projektą - daryti lankstinuką, ar vėl reiktų skambinti toms pačioms įmonėms ir siūlyti šį variantą ar tiesiog išsiųsti naują pasiūlymą su detalia informacija, lanstinuko maketu į jau anksčiau gautus e-mailus?
Tiesiog, gal ir Jums siuntinėja tokius pasiūlymus, ir jus esate atsakingos savo įmonėje už reklamą, ir žinote kaip daryti geriau, kad nei sau, nei kitiems galvos be reikalo nesukti

Kaip jau minėjau, reklaminis projektas, kurį mūsų įmonė ruošė vienai parodai, nepavyko, nesurinkome pakankamai įmonių, kurios norėtų reklamuotis

Nors man atrodė, kad projektas tikrai įdomus, naujoviškas, patrauklus bus ir parodos lankytojams, bet, matyt, didoka kaina, išgasdino potencialius klientus, nes šiaip susidomėjusių buvo

Pastebėjau, kad žmonės (įmonių vadovai, žmonės atsakingi už reklamą) gana nepatikliai žiūri į naujus reklaminius projektus, kiek nestandaretinius, kitokius nei kaip tarkime lankstinukas ar skrajutė

Galvoju gal dar nenuleisti rankų ir pasiūlyti daryti tokį standartinį lankstinuką (A4 formato tris kartus lenktas)

Patarkit, kai dabar daryti. Anksčiau mes skambinome, teiravomės žmonių atsakingų už reklamą, ie jei juos sudomindavo pasiūlymas, siusdavome visą informaciją e-mailu. ir laukėme jų atsakymo. Dėja, kaip jau sakiau, projektas žlunga, nes nedaug kas sutiko reklamuotis. Dabar, kai noriu keisti projektą - daryti lankstinuką, ar vėl reiktų skambinti toms pačioms įmonėms ir siūlyti šį variantą ar tiesiog išsiųsti naują pasiūlymą su detalia informacija, lanstinuko maketu į jau anksčiau gautus e-mailus?

Tiesiog, gal ir Jums siuntinėja tokius pasiūlymus, ir jus esate atsakingos savo įmonėje už reklamą, ir žinote kaip daryti geriau, kad nei sau, nei kitiems galvos be reikalo nesukti

Gal gali plačiau apie patį projektą?? Kas tai projektas, į ką orientuotas, apie ką...
Kokie mąstai, auditorija, skaičiai...
Tiesą pasakius, aš dirbau (dabar dar atostogauju su vaiku iki metu:)) būtent ta, kuriam siųsdavo tokius pasiūlymus

Efektyviausia, kai tikrai priimdavom pasiūlymą, kai skambindavo, šiek tiek info telefonu ir tardavosi dėl susitikimo. Reikia atvažiuoti ir būti pasiruošusiai atsakyti į visus klausimus. Paruošti info:
1. KODĖL naudinga dalyvauti parodoje
2. KĄ, t.y. NAUDA - reali ir orientuota į ateitį
3. Jeigu įmanoma tiesiog parodyti KĄ gaus įmonė už KIEVIENĄ išleistą litą
4. KOKIOS įmonės dalyvaus
5. DOVANOS
O šiaip, parašyk daugiau apie projektelį