QUOTE(zanike @ 2008 03 26, 18:16)
Na nejeugi taip ir vazinejat tiksliai palei zenklus? netikiu
nesakau kad jie gatveje nereikalingi ir nesakau kad jauciuosi profesionale
Stengiuos.
Ai čia aš tarp profesionalų pasijutau, neimkit galvon, aš ne tokia protinga, kad vos išsilaikius teises būčiau paradėjus ignoruot tą kas reikalinga. Sakau gal idealizmas, gal durnumas bandyt elgtis taip kaip reikia, o ne pagal tas taisykles kokias pati susikuriu. Ne visi gabūs gal...
Papildyta:
QUOTE(Avis @ 2008 03 26, 18:22)
Dabar reikalingi abu ženklai, ir 70, ir 90
Laba diena, dar pamiršot paminėt kad ir 50 (mieste važiuojant).

Reikalingas tas arba tas - tik važiuodamas neturi viršyt to kas jame parašyta. Tai jei važiuoji magistrale su 70, reiškia 70 ir negali viršyt. Jei su 90 - stengies neviršyt 90, o kiek naujokui galima "mint" kitur nustatyta KET-e ir vairuotojas tai turi žinot, t.y. pasikabinęs 90 ženklą negali važiuot 90 jei tau konkrečiam kely kaip be stažo galima tik mažiau.
Čia tas pats, kaip su bet kuriuo ženklu 70 ar 90 negauni teisės tarkim per miestą "mint" daugiau nei 50. Nepaaiškinsi, kad pas mane ženklas 70 ar ženklas 90 kabo.
Ženklo paskirtis yra ne tiek vairuotojui naujokui primint

koks jo apskritai yra didžiausias leistinas greitis, o informuot kitus eismo dalyvius, kad kely susitikot su labai mažai patirties turinčiu vairuotoju. Todėl ir buvo svarstymai keist (ne pridėt papildomą, o būtent keist) jį žaliu lapu ir pan., nes paskirtis jo tokia ir dabar yra - informuot kitus apie tai kad vairuotojas naujai iškeptas.
O apsiklijuot automobilį (kaip fūros) keliais greitį ribojančiais ženklais yra neteisinga. Tyčia kai pačiai tokia geniali mintis buvo šovus (nors jau kada buvau išsilaikius) pasidomėjau tai išmanančių. Sakė - negalima.