Na, mielosios, nera ko ten l. bijoti nei pakilti nei nusileisti. Tai tikrai viena is saugiausiu transporto priemoniu, Svarbu zinoti, kokios kompanijos lektuvais skrendate.
Labiausiai pavojingi yra is Rusijos (incl. ex Soviet Union), Turkijos, Afrikos saliu (excl. PAR, Namibia ir Botstwana - ju lektuvai prijungti prie Didz. Karalystes oro pajegu) ir eile Lot. Amerikos lekt. kompaniju lektuvai yra super apleisti. Drasiai keliaukite su Azijos: (Singapur Airlines - pacios saugiausios) , Malaysia etc. Europines linijos visos geros, nes jos yra priristos prie EU oro liniju reikalavimu, kurie yra l. auksti; kontrolieriai yra lektuvu standartu davejai "Airbus" Pranzusijoje su Vokietijos specialistu prieziura. Amerikoje yra savi standartai - pamirsau, kaip ta kompanija vadinasi. Auksciausi kontroles darbuotojai imprtuojami is Schweizarijos ir Muencheno.
JAV konkuruoja su su EU lektuvu standartais, tai abu zemynai tarpusavy kariauja jau 25m. Taigi, ta kova dave didziuli pliusa, nes EU ir JAV (+Canada) turi saugiausius lektuvus.
Na, o jei bijote skristi, tai visuomet turite teise pasidometi, kiek skrydziu per metus privalo padaryti tos kompanijso pilotas. Reikalavimai tarpzzemynu skrydziu ir zemyno viduje skiriasi. Ryanair dabar tiesa siek tiek "sumaise" Europos avionikoje kortas, bet jie irgi privalo laikytis EU normu
Tiesa, jei pilotai kinieciai is Hong KOng ar Singapur, tai jie irgi yra didz. saugumo garantas.
Neturiu dabar statistiniu duomenu, bet kai vel turesiu, duosiu si aprasyma skaiciais, jei nepamirsiu...
Taigi, skrendant su Eu lektuvo linija - nera sa ko net ir galvos kvarsinti. O siaip pasakius, tai ir su geriausiu automobiliu avarija ivyksta, jei skirta.