






QUOTE (Leja @ 2004 01 31, 00:17) |
Tikriausiai mane po tokio ilgo skrydzio kaip iki Amerikes tai reiktu isnesti ![]() ![]() ![]() |
QUOTE (baltic*girl @ 2004 01 30, 17:03) |
Daugelis tarpatlantiniu (kt. nezinau) pilotu pries skrydi nakti praleidzia baruose. Pats turejo draugu is ju tarpo. Taigi, pries skrydi ne tik kad nepailsi, bet ir siubuodami kedej sedi. |
QUOTE (baltic*girl @ 2004 01 30, 22:03) |
1. Daugelis tarpatlantiniu (kt. nezinau) pilotu pries skrydi nakti praleidzia baruose. Pats turejo draugu is ju tarpo. Taigi, pries skrydi ne tik kad nepailsi, bet ir siubuodami kedej sedi. 2. Lektuvai praktiskai turetu buti patikrinami dazniau, nei juos tikrina. Jei kas daznai skraidote, pastebejote, kad nutupia jie tik islaipinti keleiviu ir nauju paimti. Ir taip 24/7. Mano nuomone dar tokia, kad aviakompanijai yra pigiau prarasti viena lektuva su zmonem (net sumokejus draudimus seimoms), negu profilaktiskai tikrinti ir taisyti menkus gedimus pries jiems atsirandant. Taip tikrinami nebent prezidentu ir privatus lektuvai. Be to, as bijau skristi su labai mazom aviakompanijom, nes jose nedirba geriausi pilotai (jei butu tokie geri, dirbtu geriau apmokomose.) Geriausiai pasake nesenai sutiktas pilotas: as ir pats stebiuosi, kaip jie kasdien is dangaus nekrenta ![]() |