Zvirbliuke,gal galite susiorganizuoti kelione su ilgesniu tarpu
.Pvz atskrendate i Madrida ar Barselona,pabunate pora dieneliu ir i Kanarus.Nuo Ispanijos visai netoli.O siaip kai skrisdavau su vaikiuku,ziuredavau,kad persedimo laikas butu normalus.Tai yra,kad butu bent 2 valandas.Tada uztenka apziureti uosta ir nusikalti,tada issidrebti lektuve pats tas.Tik laukiant persedimo svarbu judeti
.Dar turek savo leliui gerti-kai leidziasi ir kyla lektuvas arba ciulpinuku,jei duodi.Mes naujus sutikome Kanaruose.Ir bijojau skristi,nes maziausias turistas pilvuke sedi.Patikek ispudziai nugales baime
.O kai skrydom virs Afrikos,negalejau akiu atplesti.Virs debesu as kaifuoju.Musu zeme tokia grazi.O siaip as tikriausiai baisi egoiste
,nes kai skrendu viena-labai bijau.Bijau,jei numirsiu kas mano vaikucius saugos.Taip kad skriskit skriski
t-nepamatyti tokiu vaizdu...musu baimes nevertos tokiu auku.
Pas mane du nesuderinami jausmiai
ir baime ir kaifas
dar smalsumas
idomu sedeti prie langelio
Bet ne tiek daug as ir skraidziau (6 kartus
) Pastebejau, kad su dideliais lektuvais maloniau skristi. Per pakilima ir nusileidima nejutau jokiu nemaloniu pojuciu. O va su maziukais (kurie kyla is Lietuvos) nelabai malonu
per nusileidima skaudejo ausis ir kaktos sinusus (nors kramciau guma arba sedejau issiziojus
), per pakilima toks jausmas buvo, kad i kazkokias duobes papuolem: kyla kyla ir staiga pilva sukutena (lyg truputi pakristu), panasiai kaip su masina greitai leki nuo smagiu kalniuku. Tai va, jeigu skrisi 12 val, tai tikriausiai gausi dideli lektuva, su kuriuo nieko blogo nesijaucia, prasiblaskymui yra TV.... As su tokiu skridau is Amsterdamo i Mexica. Skrydis neprailgo
vaiksciot leido, kas nori gali eit parukyt. Man tik kazkaip neramu buvo, kai lektuvo vadas ar kazkas pasake, kad matosi Niujorkas desineje puseje, tai visi puole ziuret pro iliuminatorius, nu sakes galvoju, kai susivers netoli 500 zmoniu i viena lektuvo sona, tai dar apsiversim
As siaip nebijau, tik labai jau nemalonu, jei supurto skrendant per oro duobes. Ir tikrai, daug smagiau skristi, kai esi ne viena, o su saviskiais.
Dar viena dalyka atradau- yra svarbu pasistengti ir skrydi pasidaryti kiek galima patogesni. Pvz. nezinau kodel, bet man skrendant visalaik prasideda skrandzio problemos, netgi vidurius pradeda pusti.
Taigi as dabar visada pasiemu su savimi angliuko. Man labai padeda ausu kimstukai, nes kitaip lektuvo uzesys, slegiu kaita ir pan. mane be galo isvargina, nors skrydis ir neilgas. Taigi, su ausu kimstukais apsaugau save nuo bereikalingo triuksmo ir daug lengviau sekasi uzmigti. Butinai stiuardeses paprasau pagalveles ir pledo, kad galeciau sedyneje isikurti kuo jaukiau. Beje, nors skraidau dazniausiai vasara, bet labai praverte plonos kojinytes. Nusiaunu batus, o kad kondicionavimo sist. nemaloniai netrauktu per kojas, apsimaunu kojinytes.
labai svarbu yra pajudeti ir gerti daug vandens. Tokia mano patirtis.
Dar viena dalyka atradau- yra svarbu pasistengti ir skrydi pasidaryti kiek galima patogesni. Pvz. nezinau kodel, bet man skrendant visalaik prasideda skrandzio problemos, netgi vidurius pradeda pusti.
labai svarbu yra pajudeti ir gerti daug vandens. Tokia mano patirtis.
Reikes ir man neuzilgo skristi... Bijau siaubingai. Cia gal prisidejo tas pastovus katostrofu paskelbimas
Anksciau skraidydavome ir kaifa gaudydavome, o dabar migdomuju ikalu, ar snapsiuko kokio, arba meldziuosi... Bet jei tik galiu isvengti skrydzio, tikrai neskrendu.
Kaip megdavau skraidyti!!! Kol nesutikau savo vyro
Prigasdino jis mane labai realiais faktais. Tik du, bet tikri:
1. Daugelis tarpatlantiniu (kt. nezinau) pilotu pries skrydi nakti praleidzia baruose. Pats turejo draugu is ju tarpo. Taigi, pries skrydi ne tik kad nepailsi, bet ir siubuodami kedej sedi.
2. Lektuvai praktiskai turetu buti patikrinami dazniau, nei juos tikrina. Jei kas daznai skraidote, pastebejote, kad nutupia jie tik islaipinti keleiviu ir nauju paimti. Ir taip 24/7.
Mano nuomone dar tokia, kad aviakompanijai yra pigiau prarasti viena lektuva su zmonem (net sumokejus draudimus seimoms), negu profilaktiskai tikrinti ir taisyti menkus gedimus pries jiems atsirandant. Taip tikrinami nebent prezidentu ir privatus lektuvai. Be to, as bijau skristi su labai mazom aviakompanijom, nes jose nedirba geriausi pilotai (jei butu tokie geri, dirbtu geriau apmokomose.)
Geriausiai pasake nesenai sutiktas pilotas: as ir pats stebiuosi, kaip jie kasdien is dangaus nekrenta
1. Daugelis tarpatlantiniu (kt. nezinau) pilotu pries skrydi nakti praleidzia baruose. Pats turejo draugu is ju tarpo. Taigi, pries skrydi ne tik kad nepailsi, bet ir siubuodami kedej sedi.
2. Lektuvai praktiskai turetu buti patikrinami dazniau, nei juos tikrina. Jei kas daznai skraidote, pastebejote, kad nutupia jie tik islaipinti keleiviu ir nauju paimti. Ir taip 24/7.
Mano nuomone dar tokia, kad aviakompanijai yra pigiau prarasti viena lektuva su zmonem (net sumokejus draudimus seimoms), negu profilaktiskai tikrinti ir taisyti menkus gedimus pries jiems atsirandant. Taip tikrinami nebent prezidentu ir privatus lektuvai. Be to, as bijau skristi su labai mazom aviakompanijom, nes jose nedirba geriausi pilotai (jei butu tokie geri, dirbtu geriau apmokomose.)
Geriausiai pasake nesenai sutiktas pilotas: as ir pats stebiuosi, kaip jie kasdien is dangaus nekrenta
O, pasirodo, kad ne as viena tokia paranojike
Nu, grazu, kaip pvz Vobla viska taip romantiskai interpretuoja... Bet tik pasiskaityt grazu
As tai isvis - sedziu visa laika isitempus... Kokie dar ausu kimstukai?! Juk itempus lokatorius klausau lektuvo leidziamu garsu. Neduok Dieve jie pakinta
Jo, as irgi stebiu krastovaizdi, grazu... ir kiekvienoje vietoje isivaizduoju, kaip cia butu kristi
Pamenu, taip visas Alpes pratyrinejau, kur cia butu geriau
Man tikriausiai geriau, kai tamsu - tada bent jau galiu isivaizduot, kad vaziuoju kokiu autobusu
O geriausiai, kai kazkada pirmaji karta skridau. Viena. Net neisivaizdavau, kaip viskas vyksta. Arba, tiesa sakant, isivaizdavau, kad lektuvo sparnai viename lygyje stabiliai turi buti
Nu, ir ziuriu - kraiposi tie sparnai
Man tik kojas ateme. Kas dabar bus??? Ir kaip tik lektuvas posuki pradejo imti - vienas sparnas zemyn, kitas aukstyn!... Man jau buvo misios
Apsidairau visa perbalus, i kede isistverus, o aplinkiniai kas sau skaito, kas valgo, kas geria...
Nu, zodziu, ka cia bepridursi - matyt cia visgi tokiu nenormaliu kaip as nera
Ir dar - paimu paskaityt laikrasti ar zurnala ir tiesiog susibiesinu - blyn, jie ten visi ant zemes, raso cia visokius mura, juk man taip viskas neaktualu, gal as jau tuo krisiu
Tikriausiai mane po tokio ilgo skrydzio kaip iki Amerikes tai reiktu isnesti
Nu, grazu, kaip pvz Vobla viska taip romantiskai interpretuoja... Bet tik pasiskaityt grazu
As tai isvis - sedziu visa laika isitempus... Kokie dar ausu kimstukai?! Juk itempus lokatorius klausau lektuvo leidziamu garsu. Neduok Dieve jie pakinta
O geriausiai, kai kazkada pirmaji karta skridau. Viena. Net neisivaizdavau, kaip viskas vyksta. Arba, tiesa sakant, isivaizdavau, kad lektuvo sparnai viename lygyje stabiliai turi buti
Nu, zodziu, ka cia bepridursi - matyt cia visgi tokiu nenormaliu kaip as nera
Ir dar - paimu paskaityt laikrasti ar zurnala ir tiesiog susibiesinu - blyn, jie ten visi ant zemes, raso cia visokius mura, juk man taip viskas neaktualu, gal as jau tuo krisiu
Tikriausiai mane po tokio ilgo skrydzio kaip iki Amerikes tai reiktu isnesti
| QUOTE (Leja @ 2004 01 31, 00:17) |
| Tikriausiai mane po tokio ilgo skrydzio kaip iki Amerikes tai reiktu isnesti |
As savo vyra ir nesu
Siaip tai faktas, kad daugiausiai gedimu pasireiskia kylant ir leidziantis. Tad visa kelione sedziu daugmaz rami. Tik butu neblogai, jei pilotai privaletu papusti i alkotesteri pries KIEKVIENA skrydi. O dabar pagauna tik tuos, kurie labai svyruoja
| QUOTE (baltic*girl @ 2004 01 30, 17:03) |
| Daugelis tarpatlantiniu (kt. nezinau) pilotu pries skrydi nakti praleidzia baruose. Pats turejo draugu is ju tarpo. Taigi, pries skrydi ne tik kad nepailsi, bet ir siubuodami kedej sedi. |
pazistu tris pilotus, vyro draugai.. Alkoholio i burna neima
Taip kad ne visais pletkais reikia tiketi
| QUOTE (baltic*girl @ 2004 01 30, 22:03) |
| 1. Daugelis tarpatlantiniu (kt. nezinau) pilotu pries skrydi nakti praleidzia baruose. Pats turejo draugu is ju tarpo. Taigi, pries skrydi ne tik kad nepailsi, bet ir siubuodami kedej sedi. 2. Lektuvai praktiskai turetu buti patikrinami dazniau, nei juos tikrina. Jei kas daznai skraidote, pastebejote, kad nutupia jie tik islaipinti keleiviu ir nauju paimti. Ir taip 24/7. Mano nuomone dar tokia, kad aviakompanijai yra pigiau prarasti viena lektuva su zmonem (net sumokejus draudimus seimoms), negu profilaktiskai tikrinti ir taisyti menkus gedimus pries jiems atsirandant. Taip tikrinami nebent prezidentu ir privatus lektuvai. Be to, as bijau skristi su labai mazom aviakompanijom, nes jose nedirba geriausi pilotai (jei butu tokie geri, dirbtu geriau apmokomose.) Geriausiai pasake nesenai sutiktas pilotas: as ir pats stebiuosi, kaip jie kasdien is dangaus nekrenta |
1. MAn irgi įdomu, ar tikrai pilotas ( abu pilotai
2. O va kas naudinga aviakompanijai, galėčiau ir suabejoti. Gal ir pigiau išeina sumokėti draudimus visoms žuvusių šeimoms, nei dažnai tikrinti lėktuvus. Tačiau pagalvokime - jei nukrenta koks lėktuvas, visas pasaulis sužino, kokios aviakompanijos jis buvo ir tos aviakompanijos reputacijai - galas. Pvz., aš TIK TODĖL atsisakiau Egipto, nes į ten skrenda tik egitiečių lėktuvai, o kadangi jų lėktuvas iš Egipto kildamas nukrito...
Beje, Balti_girl, o tavo vyras - pilotas?











