Įkraunama...
Įkraunama...

Ryanair, atsiliepimai

QUOTE(Frosted @ 2008 06 24, 16:50)
Ryanair yra pigiuju skrydziu kompanija, o jos paprastai neturi sutrarciu su kitomis avialinojomis, todel negali paskirstyti keleivius i jokiu kitu avialiniju skrydzius  schmoll.gif
Arba kita diena, arba kompensacija..



Tai kazi i kur ir nukreiptu kai is Kauno daugiau niekas neskrenda lotuliukas.gif Na, vienaip ar kitaip kai Airbaltic ir Lalas siulo tokias nedideles kainas is anksto perkant as visuomet stengiuosi vengti Ryanairo, del oro uosto, del to kad Kaunas, ir del va tokiu nesamoniu. Tai pvz esi atostogas susiplanaves, o jie savaitei i prieki tusciu skrydziu neturi tai ka viskas lieki namuose, o jeigu skrendi iki kazkur ir dar turi keisti lektuva, o kaip zinia jie ir jungtiniu skrydziu jokiu nepripazista ir atsakomybes nepasiima, tai viskas zuvusios atostogos streso milijonas ir dar nuostoliu? Nemanau, kad ta kompensacija to verta. O siaip tai cia tikrai nelygis, net autobusu vaziuojant jei sugenda kviecia kita, o cia mazdaug daryk ka nori...
Papildyta:
QUOTE(Makalius @ 2008 06 24, 13:30)
Nemanau, kad dėl vieno tokio įvykio reikia nustoti naudotis jų paslaugomis  unsure.gif


lotuliukas.gif svetimo skausmo nebuna, nieks ir nenustos naudotis iki pirmo karto, kol patys paklius i tokia situacija mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Mariposa @ 2008 06 25, 20:37)
lotuliukas.gif svetimo skausmo nebuna, nieks ir nenustos naudotis iki pirmo karto, kol patys paklius i tokia situacija  mirksiukas.gif

Mhm... Skraidau su Ryanair gan dažnai, todėl, kad tai pigu, faktiškai kelionės kaina neturi reikšmės atostogų biudžetui. Be šių skrydžių kelionės būtų daug retesnės. Gal verta rizikuoti ir iš dešimties kelionių (ar daugiau) susidurti su problemom vieną kartą, nei keliauti tą vieną kartą su išklerusiais lėktuvais, kurie nuolat vėluoja ir tavo planai dažnai keičiasi lygiai taip pat.
Kada čia artimiausias ilgas savaitgalis?
Atsakyti
liepos 5,6,7,8 berodz ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Medinis @ 2008 06 25, 21:07)
Mhm... Skraidau su Ryanair gan dažnai, todėl, kad tai pigu, faktiškai kelionės kaina neturi reikšmės atostogų biudžetui. Be šių skrydžių kelionės būtų daug retesnės. Gal verta rizikuoti ir iš dešimties kelionių (ar daugiau) susidurti su problemom vieną kartą, nei keliauti tą vieną kartą su išklerusiais lėktuvais, kurie nuolat vėluoja ir tavo planai dažnai keičiasi lygiai taip pat.
Kada čia artimiausias ilgas savaitgalis?


Na jei viesbucio ieskaisi vietoj, tai visai nieko.
As tai kai megstanti viska is anksto uzsakyti, tai man biski nuostolio butu... dry.gif
Atsakyti
QUOTE(Frosted @ 2008 06 25, 23:44)
Na jei viesbucio ieskaisi vietoj, tai visai nieko.
As tai kai megstanti viska is anksto uzsakyti, tai man biski nuostolio  butu... dry.gif

Viešbučių rezervacija gali būti atšaukta. Nemokamai.
Atsakyti
QUOTE(sayonara2 @ 2008 06 22, 23:15)
pirkausi bilieta sau ir mazei 2.gif ,tik nesuprantu kaip bus su mazes misinukais ir pampersais ?viskas skaiciuosis prie mano rankinio bagazo ar ne g.gif ?kas skridot su  2.gif gal galit parasyt kaip cia yrasu tuo ryanair?su flylal kaip skridau tai rankinis vaikui tase priklauso ir moket nieko nereikejo ax.gif

kuku ar niekas negalit pagelbet siuo klausimu? g.gif
Atsakyti
QUOTE(sayonara2 @ 2008 06 26, 15:15)
kuku ar niekas negalit pagelbet siuo klausimu? g.gif

Ryanair'o puslapyje parašyta, kad jūs galite nemokamai pasiimti vaiko vežimėlį ir su juo keliauti iki pat lėktuvo ir atgauti jį iškart po skrydžio.
Jei jūs įsidėsit keleta pampersų į vežimėlį, tai manau, kad niekas jų neišims.
Atskiro bagažo limito kūdikiai neturi - jei netelpate į 10 kg rankinio bagažo, tuomet pirkite bagažo registravimą.
Atsakyti
Planuojame su sios kompanijos orlaiviu skristi atostogu, bet kazkaip nerimauju, kad jau tokie pigus bilietai, tai ir aptarnavimas nekoks bus, o idomu kaip su ju gedimais, daznai pasitaiko? unsure.gif Beje, papildomo bagazo nepirksime, tai kaip suprantu, visa kosmetika galiu krauti i rankini bagaza, kuri nesiuosi i vidu? rolleyes.gif
Atsakyti
QUOTE(Širdukė.2008 @ 2008 06 26, 15:58)
tai ir aptarnavimas nekoks bus, o idomu kaip su ju gedimais, daznai pasitaiko?  unsure.gif  Beje, papildomo bagazo nepirksime, tai kaip suprantu, visa kosmetika galiu krauti i rankini bagaza, kuri nesiuosi i vidu?  rolleyes.gif

Nežinau ką turite galvoje sakydama "aptarnavimas". Gedimai - labai reti, nes lėktuvai visi nauji. Skrydžių vėlavimas - labai retas, tai vienos pačių punktualiausių avialinijų. Stiuardesės ar stiuardesai labai malonūs ir paslaugūs. Tiesiog reikia atsipalaiduoti ir mėgautis skrydžiu, nekreipiant dėmesio į tikrai neesminius dalykus. Įsivaizduokite, kad važiuojate traukiniu, kuriame nesužymėtos vietos. Štai ir viskas.
Dėl kosmetikos - visi kremai, kvepalai, plaukų ir nagų lakai negali būti didesniuose nei 100ml induose. Bendra suma žmogui neturi viršyti 1 litro. Apie dildes, žirkles ir visokius kitokius baisius dalykus nerašysiu - manau žinote.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Medinis: 26 birželio 2008 - 15:07
Taip ray nair, būtent pasižymi punktualumu, paskutinis skrydis buvo 6 ryte, dar 5.45 nebuvo pradėtas sodinimas. Ir sodint pradėjo tik gal 5.50 (čia net netikrinti bilietai buvo, ir ten darbuotojai taip staigiai "apsisuko" kad jau vos kelios minutės po 6 lėktuvas pajudėjo link kilimo tako, o skrido apie 200 žmonių ir atskridom anksčiau negu planuota.

Šiaip teko skristi su Fly lal ir Raynair, tai kaip bebūtų geresnis/kokybiškesnis skrydis būtent raynair'u


Atsakyti
QUOTE(Daisy @ 2008 06 26, 16:18)
Šiaip teko skristi su Fly lal ir Raynair, tai kaip bebūtų geresnis/kokybiškesnis skrydis būtent raynair'u

Na čia kaip kas supranta "gerumą". Flylal'e gal gali savo kažkokius norus reikšti, ar nepasitenkinimą, pasipiktinimą... O Ryanair'e viskas griežtai pagal taisykles. Jei neužsiregistravai 40 min iki skrydžio - tavo problemos.
Man patinka Ryanair'as. Savaitgali skridau su EasyJet'u. Pasirodė, kad vietos kojoms daugiau buvo (lėktuvai kito tipo). Bet lėktuvai visada vėluodavo apie 15 min. O paskutinysis skrydis buvo nukeltas net 1,5 val. Bet gal čia man tiesiog nepasisekė...
Atsakyti
Na taip ray nair gerai kol viskas gerai.
bet man rodos juk perkant bilietą labai aiškiai parašyta taisyklėse, kad beveik už nieką neatsako. Ten daugiau keleivio pareigos, o teisių KAIP IR NEDAUG YRA biggrin.gif

p.s. va tas atsispindi ir kainoje. Kiek moki tiek teisų ir gauni.
Bet čia jau kiekvieno reikalas mokėt daugiau ir būt "apsidraudusiam" ar skrist pigiai be garantijų.
Atsakyti