Įkraunama...
Įkraunama...

Klientas visada teisus

QUOTE(evax @ 2006 06 25, 13:10)
Kad klientas ne visada teisus tai visiems aisku. Pati dirbu viename is mobiliusju operatoriu salone, tai patikekit, ko tik nebuna. Tai kas ateina profilaktiskai issirekti, tai as kalta kad ko nors neturiu, kad nenusisypsojau. Be to darbdaviu reikalavimai nezmoniski, lyg dirbtu ne zmones, o kokie robotai. Reikia visada buti maloniai, sypsotis, prieiti prie kiekvieno, bet kai dirbi po 3-6dienas, dazniausiai po10 val. is kur gali buti ta sypsena, kai galvoji tik apie lova. Juo labiau, kad darbas su informacija, sutartimis, kai demesys labai butinas ir nuovargis nieko gero neduoda, tikklaidas, nesusipratimus.

o prie ko cia klientai? Kodel jiems turi rupeti, kad tu i lova nori?
Jie ateina savo reikalu suziureti ir susitvarkyti, o ne dometis kiek tau atlyginimo darbdavys moka, kada tamsta paskutini karta atostogavote, ar kodel jus siandien tokia surugusi.
Pati dirbu tokioje srity ir ka? Klientas ateina tikedamasis konsultacijos ir pagalbos ( dazniausiai), o kartais ir negera savo nuotaika islieti. Aisku gerai, kad nereikalauja niekas is musu sypsenos, bet klienta aptarnauti vistiek reikia.
Kartais tokiu buna, kurie ateina ne pirma karta ir tik juos pamacius ieinant pro duris norisi begt sleptis i koki tualeta.
Pas mus nera dar susiformavusios aptarnavimo kulturos - ir tai liecia ne tik aptarnaujanti personala, bet ir klientus. Butu gerai, kad kiekviena puse zinoti tiek savo teises, tiek savo pareigas.
Atsakyti
QUOTE(Silvute @ 2006 06 26, 13:25)
Butu gerai, kad kiekviena puse zinoti tiek savo teises, tiek savo pareigas.


drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif
manau, kad pašte buvo pažeistos mano kaip kliento teisės - taip, lapuką aš pamečiau, bet kažkokia klimaksinė boba neturi teisės ant manęs išsilieti. gun_rifle.gif tokias!!!
Atsakyti
QUOTE(muminukas @ 2006 06 26, 13:35)
drinks_cheers.gif  drinks_cheers.gif
manau, kad pašte buvo pažeistos mano kaip kliento teisės - taip, lapuką aš pamečiau, bet kažkokia klimaksinė boba neturi teisės ant manęs išsilieti. gun_rifle.gif tokias!!!



pritariu drinks_cheers.gif 100%
Atsakyti

biggrin.gif dar vienas bejeris : Draugė atkimšo Sarmoj dezodoranto man rodos buteliuką, o pardavėja prie kasos ant visos parduotuvės : - Purkši, užmušiu.... biggrin.gif
Atsakyti
Klientas visada teisus. Vienareikšmiškai.
Atsakyti
QUOTE(plato @ 2006 06 26, 15:55)
biggrin.gif  dar vienas bejeris : Draugė atkimšo Sarmoj dezodoranto man rodos buteliuką, o pardavėja prie kasos ant visos parduotuvės : - Purkši, užmušiu.... biggrin.gif

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Ot specialiai papurkščiau. O gal aš savižudė? bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(plato @ 2006 06 26, 15:55)
biggrin.gif  dar vienas bejeris : Draugė atkimšo Sarmoj dezodoranto man rodos buteliuką, o pardavėja prie kasos ant visos parduotuvės : - Purkši, užmušiu.... biggrin.gif



būčiau purškus ir ką ji man ? dar papurškus būčiau sakius UPS, jūs man kžką sakėt, oi koks siaubingas kvapas bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(jbs @ 2006 06 26, 20:21)
Klientas visada teisus. Vienareikšmiškai.


Nenoreciau sutikti schmoll.gif Viskas turi buti pagrista abipuse pagarba.Man yra teke dirbti su zmonemis.Jei kas keldvo tona,issyk grieztai paprasydavau,tokiu tonu su manimi nekalbeti,o po to siulydavau spresti problema.Daznai zmones galvoja,kad nusiperka uz pinigus kasoje sedintiji,padaveja ar panasiai.Atseit moku pinigus ir galiu sokdinti.Nieko panasaus.
Atsakyti
QUOTE(Simara @ 2006 06 27, 12:16)
Nenoreciau sutikti schmoll.gif Viskas turi buti pagrista abipuse pagarba.Man yra teke dirbti su zmonemis.Jei kas keldvo tona,issyk grieztai paprasydavau,tokiu tonu su manimi nekalbeti,o po to siulydavau spresti problema.Daznai zmones galvoja,kad nusiperka uz pinigus kasoje sedintiji,padaveja ar panasiai.Atseit moku pinigus ir galiu sokdinti.Nieko panasaus.



sutinku thumbup.gif kažkada ir man teko dirbt aptarnaujančioje srityje ir vienas klientas išvadino manę kvaile, tada aš jam atsakiau, kad protingi už kasos nesėdi tease.gif, jis pasimetė ir atsiprašė biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(jbs @ 2006 06 26, 21:21)
Klientas visada teisus. Vienareikšmiškai.



Sutinku drinks_cheers.gif
Atsakyti
Nežinau, ar poliklinikoje ligoniai klientai ar tiksliau, pacientai, bet aš pasijutau visiškai "išdurta" verysad.gif
Pasiskambinau prieš porą savaičių į Vilniaus onkologijos institutą, išaiškinau REGISTRATŪROS DARBUOTOJAI , kas aš per ligonė, dėl ko turiu atvykti, pas kokį daktarą ir pan. Ji pasakė, kad registruotis nereikia, atvykit kada jums patogu. Na ką gi aš ir atvykau, iš Šiaulių į Vilnių, o registratūroj man sako, sorry, bet gydytojas atostogauja, o kiti radiologai to tyrimo neatlieka, atvykit po liepos 3 dienos blink.gif Nu taip nebuvo sveikatos, jaudinausi dėl to tyrimo, o dar čia kaip su skuduru per nosį. Ir aišku, 100 lt kelionei (kas man yra dideli pinigai), kaip į su****, ir vyras iš darbo atsiprašė be reikalo, kad mane nuvežtų blink.gif Nu ir ant kurios pykti, ką aš žinau su kuria kalbėjau, bet atsakomybės tai nulis, juk į Santariškes važiuoja ir labai sergantys žmonės, ir seni, ir iš visos Lietuvos. Nu ir likau aš nieko nepešusi. Dėl pyndos registratorės, kuri negalėjo pasakyti, kad gydytojas atostogauja, nes ko gero jau tada jis atostogavo, kai skambinau. O ką, gal reikėjo veržtis pas skyriaus vedėją, gal reikėjo šaršalą kelti, nu bet ne toks aš žmogus doh.gif
Atsakyti
Mano situacija ne tokia apmaudi kaip Russnės, bet šiandien nusivyliau vieno mob.ryšio operatoriaus aptarnavimo skyriaus konsultante. Nuėjau specialiai į tą, kuriame visada mažiau žmonių, nes turėjau konkrečius klausimus ir tikėjausi konkrečių atsakymų. Panelė konsultantė pasakė, kad ji apie tai nieko nežino ir negali informuoti. Jei noriu, aš pati galiu pasižiūrėti nete, gal ten bus (o tai ji ką veikia darbe, kokia jos funkcija? blink.gif ) Nieko nesakiau, matyt sutrukdžiau ryškiai. Teko nueiti į kitame miesto gale esantį filialą, atstovėti eilę, kur konsultantai viską žinojo ir paaiškino, tikrai padėjo apsispręsti ir išsirinkti tinkamą variantą. Nepatiko tai, kad jei nėra kompetetinga, turėjo skambinti, klausti kolegų, nes aš apie paslaugas tai nežinau, jos darbas teikti informaciją. cool.gif
Atsakyti