aciu, orderio nepasirasiau, nes padariau pavedima per banka, tai ka man dabar daryti?
QUOTE(AnaPavJan @ 2009 08 19, 23:08)
aciu, orderio nepasirasiau, nes padariau pavedima per banka, tai ka man dabar daryti?
Tu kreipkis i policija ir sutartis taps niekine pateikus rastiska paaiskinima del negalejimo ismoket ir galesi grazinti
As irgi taip dariau susitvarkiau viska per viena diena
Tik paskubek nes kuo greiciau tai padarysi tuo didesne tikimybe kad sutarti panaikins
Ačiū už patarimus. Šiandien aš viską taip pat susitvarkiau ir sąžinėje ramybė. Labai džiaugiuosi, kad užsukau čia ir pasitariau su Jumis.
Dėkuju
Dėkuju

QUOTE(laima1983 @ 2009 07 27, 19:57)
Nepirkit Karcher, nesgrausit nagus. Neatlieka jie savo darbo. Kaip gali kompanija dirbusi su automobiliu plovimu pradet siurblius gamint. Jei taip norit ziuret parduotuvinius siurblius, kurie visi gerai nesusiurbia ir neisfiltruoja, vienas rimciausiu variantu MIELE. Nors brangus, bet kainos ir kokybes santykis atitinka. Karcheris tik pavadinimas ir kaina. Geltona deze 

Ką jūs kalbate??? Pas mus Karcher .. Ir įdomiausia jis yra su hepa filtru, kurį taip ypač stipriai LUX reklamuoja... Be to, įsiurbimo galia yra labai svarbi, nes ką tik išsiurbtą kilimą savo siurbliu, dar kartą išsiurbkit, ir ką?-ogi vistiek bus kilime rasta dulkių

Ką aš noriu pasakyti, kad LUX siurblio kaina jokiu būdu neatitinka jo kokybės

Šiuo metu esu labai nusivylusi LUX darbu. Man per porą mėnesių nesiliauja skambučiai su ''linkejimais'' nuo mano pažįstamų žmonių ir kvietimais vėl ir vėl įvertinti jų prekę. Pirmus kartus tiesiog maloniai atsakydavau, kad jau skambinote ir manęs nebedomina. Paskutinius kartus prašiau mane išbraukti iš sąrašų arba kaip tik įdėti į tuos, kuriems jau nebeskambinti. Šiandiena sulaukiau vėl skambučio



Štai kokia mano jau beveik ir graudi istorija ....

QUOTE(Oniukas @ 2009 09 01, 15:42)
Šiuo metu esu labai nusivylusi LUX darbu. Man per porą mėnesių nesiliauja skambučiai su ''linkejimais'' nuo mano pažįstamų žmonių ir kvietimais vėl ir vėl įvertinti jų prekę. Pirmus kartus tiesiog maloniai atsakydavau, kad jau skambinote ir manęs nebedomina. Paskutinius kartus prašiau mane išbraukti iš sąrašų arba kaip tik įdėti į tuos, kuriems jau nebeskambinti. Šiandiena sulaukiau vėl skambučio
Vadybininkė pareiškė, kad man skambins tiek kartų, kiek gaus rekomendacijas. Paprašius pakalbėti su direktore, atsiliepė kažkokia mergina ( spėju toli gražu iki direktorės pareigų) irgi nieko doro neatsakė... Likau pakraupusi ir nebežinau kaip man jų atsikratyti ????
Štai kokia mano jau beveik ir graudi istorija ....



Štai kokia mano jau beveik ir graudi istorija ....

siūlau pradėti pokalbį fraze:
"sveiki, ar neprieštaraujate kad mūsų pokalbis būtų įrašinėjamas?" Jei po to nepadės ragelio - toliau kalbėti pabrėžtinai lėtai ir aiškiai, paminint atsakomybę už persekiojimą bei spaminimą , su konkrečiomis nuorodomis į teisės aktus

QUOTE(Ruzzga @ 2009 01 22, 22:19)
teisingai
ir mes grazinuom
jo kaina siandien radau,is vokietijos pvz. galimu uzsakyt su pristatymu uz mazdaug apie 1000lt!!!!
tai va ir pirkyt cia lietuvoi toliau

ir mes grazinuom
jo kaina siandien radau,is vokietijos pvz. galimu uzsakyt su pristatymu uz mazdaug apie 1000lt!!!!
tai va ir pirkyt cia lietuvoi toliau





Sveiki,
neseniai turejome lux siurbblio prezentacija ir beiskodami informacijos internete, forume radome jusu info, kad visa tai galima uzsisakyti Vokietijoje ir uz labai patrauklia kaina. Gal galetumete pasidalinti kur ir kaip reiketu uzsakyti, butume labai dekingi

Ir mes apturėjom šitą reikalą. Velniškai gerai dirba savo darbą tie berniukai, agentais vadinami.
Na tikrai kad agresyvusis marketingas... Visom įmanomom ir neįmanomom priemonėm bando išgauti sutikimą pirkti.
Bando ir emociškai paveikti.


QUOTE(zizelius @ 2009 09 02, 16:26)
Ir mes apturėjom šitą reikalą. Velniškai gerai dirba savo darbą tie berniukai, agentais vadinami.
Na tikrai kad agresyvusis marketingas... Visom įmanomom ir neįmanomom priemonėm bando išgauti sutikimą pirkti.
Bando ir emociškai paveikti.


O mudu su vyru pastatem agenta i savo vieta



sveikos
uf... mano mama irgi įsigijo tą LUX siurblį. Mano suvokimu reiktų jo atsisakyt, nes gal daiktas ir geras, bet jau kaina
mačiau, kad pasisekė kaip kurioms... nes aš skaičiau sutartį, ir ten taip miglotai viskas aiškinama.. gal galite kažkas padėti? būčiau dėkinga

uf... mano mama irgi įsigijo tą LUX siurblį. Mano suvokimu reiktų jo atsisakyt, nes gal daiktas ir geras, bet jau kaina

mačiau, kad pasisekė kaip kurioms... nes aš skaičiau sutartį, ir ten taip miglotai viskas aiškinama.. gal galite kažkas padėti? būčiau dėkinga

Paskambinkite i lux ir pasakykite, kad norite grazinti, jeigu to neimanoma padaryti(taip jie gales pasakyti) tai pasakykite, kad aciu uz pokalbi, tada as kreipsiuos i valstybine vartotoju apsaugos tarnyba ir i ekonomine policija. Turetu padeti, nes nieks nenori tureti problemu. Be to pasakykite, kad ju salygos nebuvo Jums pristatytos, kai isigijote ir tos salygos priestarauja vartotoju teisem (paskaitykite pati, kad galima butu apsiginti geriau). As pati skambinau i policija ir man ten patare taip padaryti. Sekmes!
Papildyta:
Valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba informuoja del prekiu isigijimo (lux tinka)
Visų pirma, informuojame, kad verslo subjektui, sudarančiam sutartis ne prekybai skirtoje vietoje (t.y. namuose), taikomi specialūs reikalavimai dėl informacijos pateikimo. Civilinio kodekso 6.357 straipsnyje nurodyta, kad pardavėjas, parduodamas daiktą ne prekybai skirtose patalpose, privalo įteikti pirkėjui dokumentą, kuriame turi būti nurodyta: 1) dokumento įteikimo vartotojui data; 2) daikto pavadinimas; 3) daikto kaina, įskaitant visus mokesčius; 4) pardavėjo pavadinimas ir adresas; 5) asmens, kurio vardu sutarties atsisakęs vartotojas gali adresuoti savo atsisakymą, pavadinimas (vardas, pavardė); 6) vartotojo teisė nutraukti sutartį raštu apie tai pranešant pardavėjui per septynias dienas nuo šio dokumento įteikimo dienos. Paaiškiname, kad tuo atveju, jei šiuos reikalavimus atitinkantis dokumentas pirkėjui nebuvo įteiktas, pirkėjas turi teisę nutraukti sutartį per tris mėnesius nuo sutarties sudarymo dienos. Tokia vartotojo teisė yra įtvirtinta taip pat Civiliniame kodekse. Tokiu atveju vartotojas turėtų kreiptis į pardavėją rašytine forma, nurodydamas reikalavimą dėl sutarties nutraukimo. Taip pat pažymime, kad pirkėjo teisės nutraukti sutartį per minėtą terminą - 7 dienas - negalima suvaržyti jokiais papildomais įsipareigojimais ar įmokomis arba bet kokiu kitu būdu apriboti ar panaikinti. Pardavėjas, gavęs rašytinį vartotojo pranešimą apie sutarties nutraukimą, per penkiolika dienų privalo atsiimti pirkėjo grąžintą daiktą ir grąžinti pirkėjui už daiktą sumokėtą pinigų sumą.
Ginčo neišsprendus taikiai, vartotojas, vadovaujantis Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio 1 dalimi, turi teisę pateikti prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai. Gavus vartotojo prašymą, jis bus nagrinėjamas teisės aktų nustatyta tvarka.
Papildyta:
Valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba informuoja del prekiu isigijimo (lux tinka)
Visų pirma, informuojame, kad verslo subjektui, sudarančiam sutartis ne prekybai skirtoje vietoje (t.y. namuose), taikomi specialūs reikalavimai dėl informacijos pateikimo. Civilinio kodekso 6.357 straipsnyje nurodyta, kad pardavėjas, parduodamas daiktą ne prekybai skirtose patalpose, privalo įteikti pirkėjui dokumentą, kuriame turi būti nurodyta: 1) dokumento įteikimo vartotojui data; 2) daikto pavadinimas; 3) daikto kaina, įskaitant visus mokesčius; 4) pardavėjo pavadinimas ir adresas; 5) asmens, kurio vardu sutarties atsisakęs vartotojas gali adresuoti savo atsisakymą, pavadinimas (vardas, pavardė); 6) vartotojo teisė nutraukti sutartį raštu apie tai pranešant pardavėjui per septynias dienas nuo šio dokumento įteikimo dienos. Paaiškiname, kad tuo atveju, jei šiuos reikalavimus atitinkantis dokumentas pirkėjui nebuvo įteiktas, pirkėjas turi teisę nutraukti sutartį per tris mėnesius nuo sutarties sudarymo dienos. Tokia vartotojo teisė yra įtvirtinta taip pat Civiliniame kodekse. Tokiu atveju vartotojas turėtų kreiptis į pardavėją rašytine forma, nurodydamas reikalavimą dėl sutarties nutraukimo. Taip pat pažymime, kad pirkėjo teisės nutraukti sutartį per minėtą terminą - 7 dienas - negalima suvaržyti jokiais papildomais įsipareigojimais ar įmokomis arba bet kokiu kitu būdu apriboti ar panaikinti. Pardavėjas, gavęs rašytinį vartotojo pranešimą apie sutarties nutraukimą, per penkiolika dienų privalo atsiimti pirkėjo grąžintą daiktą ir grąžinti pirkėjui už daiktą sumokėtą pinigų sumą.
Ginčo neišsprendus taikiai, vartotojas, vadovaujantis Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio 1 dalimi, turi teisę pateikti prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai. Gavus vartotojo prašymą, jis bus nagrinėjamas teisės aktų nustatyta tvarka.
buvo ir pas mane berniukai - vadybininkai. kai moteriškė sakė, kad laimėjau nemokamą kilimo valymą, net nįėsivaizdavau, kad į namus atvyksta agentai psichologinam spaudimui.
pats siurblys - ne stebuklas, kaip jį bando pristatyt, ir tų 5 tūkst lt jis toooli gražu nevertas
. o jų darbo metodai visiškai nepriimtini. didelis psichologinis šantažas. kai praktiškai pasakai - eikit velniop, nesiruošiu niekuo įsipareigot, tada kažkiek atlįžta.
beje, vos užėję paklausė kokios pajamos ir kad prezentacijos pabaigoje mielai suvalgytų steiką
per prezentaciją kas kelios minutės - "parodysiu jums kai kąąąąą neįtikėtino, tik turit man kai ką prižadėt". kas kart atsakydavau "net nesiruošiu"
kai pasakė, kad kitais metais plaunami siurbliai bus uždrausti, buvo linksma
ir apskritai - žinau tos psichologinius žaidimus, tai vietomis norėjosi pratrūkti juoku.
nors jausmas po prezentacijos buvo išties nemalonus.
žodžiu, visiems patarimas - jei kokioje parodoje prie jūsų prieis gražutė mergina ir paklaus tik kelių klausimų apie jūsų požiūrį į sveiką gyvenseną, civilizacijos ligą - alergiją ir t.t. ir pan. (anketa loterijoje sudalyvauti nemokamam valymui), tai pasiųskit ją kuo toliau.
tiesa, tie berniukai, apart savo pridarytos netvarkos, taip nieko ir neišvalė. net maišelių, į kuriuos suvertė dulkes, neišsinešė
pats siurblys - ne stebuklas, kaip jį bando pristatyt, ir tų 5 tūkst lt jis toooli gražu nevertas

beje, vos užėję paklausė kokios pajamos ir kad prezentacijos pabaigoje mielai suvalgytų steiką

per prezentaciją kas kelios minutės - "parodysiu jums kai kąąąąą neįtikėtino, tik turit man kai ką prižadėt". kas kart atsakydavau "net nesiruošiu"

kai pasakė, kad kitais metais plaunami siurbliai bus uždrausti, buvo linksma

ir apskritai - žinau tos psichologinius žaidimus, tai vietomis norėjosi pratrūkti juoku.
nors jausmas po prezentacijos buvo išties nemalonus.
žodžiu, visiems patarimas - jei kokioje parodoje prie jūsų prieis gražutė mergina ir paklaus tik kelių klausimų apie jūsų požiūrį į sveiką gyvenseną, civilizacijos ligą - alergiją ir t.t. ir pan. (anketa loterijoje sudalyvauti nemokamam valymui), tai pasiųskit ją kuo toliau.
tiesa, tie berniukai, apart savo pridarytos netvarkos, taip nieko ir neišvalė. net maišelių, į kuriuos suvertė dulkes, neišsinešė
