Įkraunama...
Įkraunama...

Dulkių siurblys LUX

aciu, orderio nepasirasiau, nes padariau pavedima per banka, tai ka man dabar daryti?
Atsakyti
QUOTE(AnaPavJan @ 2009 08 19, 23:08)
aciu, orderio nepasirasiau, nes padariau pavedima per banka, tai ka man dabar daryti?

Tu kreipkis i policija ir sutartis taps niekine pateikus rastiska paaiskinima del negalejimo ismoket ir galesi grazinti
As irgi taip dariau susitvarkiau viska per viena diena
Tik paskubek nes kuo greiciau tai padarysi tuo didesne tikimybe kad sutarti panaikins
Atsakyti
Ačiū už patarimus. Šiandien aš viską taip pat susitvarkiau ir sąžinėje ramybė. Labai džiaugiuosi, kad užsukau čia ir pasitariau su Jumis.

Dėkuju 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(laima1983 @ 2009 07 27, 19:57)
Nepirkit Karcher, nesgrausit nagus. Neatlieka jie savo darbo. Kaip gali kompanija dirbusi su automobiliu plovimu pradet siurblius gamint. Jei taip norit ziuret parduotuvinius siurblius, kurie visi gerai nesusiurbia ir neisfiltruoja, vienas rimciausiu variantu MIELE. Nors brangus, bet kainos ir kokybes santykis atitinka. Karcheris tik pavadinimas ir kaina. Geltona deze smile.gif



Ką jūs kalbate??? Pas mus Karcher .. Ir įdomiausia jis yra su hepa filtru, kurį taip ypač stipriai LUX reklamuoja... Be to, įsiurbimo galia yra labai svarbi, nes ką tik išsiurbtą kilimą savo siurbliu, dar kartą išsiurbkit, ir ką?-ogi vistiek bus kilime rasta dulkių mirksiukas.gif ...
Ką aš noriu pasakyti, kad LUX siurblio kaina jokiu būdu neatitinka jo kokybės doh.gif . tereikia prieš perkant bet kokį daiktą nepatingėti pasirinkti info internete. O ypač netikėti greitais ir ''vieninteliais'' pasiūlymais, kuriais jums darys spaudimą pardavimų agentai. Jie nuo pardavimų tegaus mažą procenta, o jų direktoriai iš jūsų kišenės lobs.

Šiuo metu esu labai nusivylusi LUX darbu. Man per porą mėnesių nesiliauja skambučiai su ''linkejimais'' nuo mano pažįstamų žmonių ir kvietimais vėl ir vėl įvertinti jų prekę. Pirmus kartus tiesiog maloniai atsakydavau, kad jau skambinote ir manęs nebedomina. Paskutinius kartus prašiau mane išbraukti iš sąrašų arba kaip tik įdėti į tuos, kuriems jau nebeskambinti. Šiandiena sulaukiau vėl skambučio doh.gif doh.gif doh.gif Vadybininkė pareiškė, kad man skambins tiek kartų, kiek gaus rekomendacijas. Paprašius pakalbėti su direktore, atsiliepė kažkokia mergina ( spėju toli gražu iki direktorės pareigų) irgi nieko doro neatsakė... Likau pakraupusi ir nebežinau kaip man jų atsikratyti ????
Štai kokia mano jau beveik ir graudi istorija .... verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(Oniukas @ 2009 09 01, 15:42)
Šiuo metu esu labai nusivylusi LUX darbu. Man per porą mėnesių nesiliauja skambučiai su ''linkejimais'' nuo mano pažįstamų žmonių ir kvietimais vėl ir vėl įvertinti jų prekę. Pirmus kartus tiesiog maloniai atsakydavau, kad jau skambinote ir manęs nebedomina. Paskutinius kartus prašiau mane išbraukti iš sąrašų arba kaip tik įdėti į tuos, kuriems jau nebeskambinti. Šiandiena sulaukiau vėl skambučio  doh.gif  doh.gif  doh.gif Vadybininkė pareiškė, kad man skambins tiek kartų, kiek gaus rekomendacijas. Paprašius pakalbėti su direktore, atsiliepė kažkokia mergina ( spėju toli gražu iki direktorės pareigų) irgi nieko doro neatsakė... Likau pakraupusi ir nebežinau kaip man jų atsikratyti ????
Štai kokia mano jau beveik ir graudi istorija .... verysad.gif


siūlau pradėti pokalbį fraze:
"sveiki, ar neprieštaraujate kad mūsų pokalbis būtų įrašinėjamas?" Jei po to nepadės ragelio - toliau kalbėti pabrėžtinai lėtai ir aiškiai, paminint atsakomybę už persekiojimą bei spaminimą , su konkrečiomis nuorodomis į teisės aktus biggrin.gif (prieš tai pasiskaityti keletą atitinkamų įstatymų)
Atsakyti
[quote=axa,2009 09 01, 16:54]
siūlau pradėti pokalbį fraze:


Tikrai ,pasiskaitysiu, ir užsirašysiu, nes tikrai jaučiu, dar sulauksiu skambučių... drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(Ruzzga @ 2009 01 22, 22:19)
teisingai
ir mes grazinuom
jo kaina siandien radau,is vokietijos pvz. galimu uzsakyt su pristatymu uz mazdaug apie 1000lt!!!!
tai va ir pirkyt cia lietuvoi toliau
mirksiukas.gif  mirksiukas.gif  mirksiukas.gif  mirksiukas.gif  mirksiukas.gif


Sveiki,
neseniai turejome lux siurbblio prezentacija ir beiskodami informacijos internete, forume radome jusu info, kad visa tai galima uzsisakyti Vokietijoje ir uz labai patrauklia kaina. Gal galetumete pasidalinti kur ir kaip reiketu uzsakyti, butume labai dekingi 4u.gif
Atsakyti
Ir mes apturėjom šitą reikalą. Velniškai gerai dirba savo darbą tie berniukai, agentais vadinami. smile.gif Na tikrai kad agresyvusis marketingas... Visom įmanomom ir neįmanomom priemonėm bando išgauti sutikimą pirkti. smile.gif Bando ir emociškai paveikti.
Atsakyti
QUOTE(zizelius @ 2009 09 02, 16:26)
Ir mes apturėjom šitą reikalą. Velniškai gerai dirba savo darbą tie berniukai, agentais vadinami.  smile.gif  Na tikrai kad agresyvusis marketingas... Visom įmanomom ir neįmanomom priemonėm bando išgauti sutikimą pirkti.  smile.gif Bando ir emociškai paveikti.

O mudu su vyru pastatem agenta i savo vieta biggrin.gif Kai pradejo smegenis pudrinti apie dulkiu erkes, tai paprasiau, kad nustotu ta ismokta teksta balbatuoti, mat pati Eastcone buvau nemenkai isdirbus, visas tekstas man iki skausmo pazistamas, as ji nutraukdavau ir pati tesdavau lotuliukas.gif Paprasem pereiti prie siurblio "stebuklo". Ir kai pamatem, kad jis niekuo nesiskiria nuo eilinio siurblio uz 500lt, nei isiurbimo galia, nei kokiais ten slegio barais(as neismanau, vyras ismano, dirba su irankiais, ju tarpe su kercherio irangom, patys turim kercherio garini siurbli). Rezultate, iseinanciam jam pasiulem geras nuolaidas kercheriui, jei noretu isigyti tikrai GERA siurbli ir uz normalia kaina, beveik triskart mazesne nei Luxo lotuliukas.gif
Atsakyti
sveikos 4u.gif

uf... mano mama irgi įsigijo tą LUX siurblį. Mano suvokimu reiktų jo atsisakyt, nes gal daiktas ir geras, bet jau kaina unsure.gif

mačiau, kad pasisekė kaip kurioms... nes aš skaičiau sutartį, ir ten taip miglotai viskas aiškinama.. gal galite kažkas padėti? būčiau dėkinga 4u.gif
Atsakyti
Paskambinkite i lux ir pasakykite, kad norite grazinti, jeigu to neimanoma padaryti(taip jie gales pasakyti) tai pasakykite, kad aciu uz pokalbi, tada as kreipsiuos i valstybine vartotoju apsaugos tarnyba ir i ekonomine policija. Turetu padeti, nes nieks nenori tureti problemu. Be to pasakykite, kad ju salygos nebuvo Jums pristatytos, kai isigijote ir tos salygos priestarauja vartotoju teisem (paskaitykite pati, kad galima butu apsiginti geriau). As pati skambinau i policija ir man ten patare taip padaryti. Sekmes!


Papildyta:
Valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba informuoja del prekiu isigijimo (lux tinka)

Visų pirma, informuojame, kad verslo subjektui, sudarančiam sutartis ne prekybai skirtoje vietoje (t.y. namuose), taikomi specialūs reikalavimai dėl informacijos pateikimo. Civilinio kodekso 6.357 straipsnyje nurodyta, kad pardavėjas, parduodamas daiktą ne prekybai skirtose patalpose, privalo įteikti pirkėjui dokumentą, kuriame turi būti nurodyta: 1) dokumento įteikimo vartotojui data; 2) daikto pavadinimas; 3) daikto kaina, įskaitant visus mokesčius; 4) pardavėjo pavadinimas ir adresas; 5) asmens, kurio vardu sutarties atsisakęs vartotojas gali adresuoti savo atsisakymą, pavadinimas (vardas, pavardė); 6) vartotojo teisė nutraukti sutartį raštu apie tai pranešant pardavėjui per septynias dienas nuo šio dokumento įteikimo dienos. Paaiškiname, kad tuo atveju, jei šiuos reikalavimus atitinkantis dokumentas pirkėjui nebuvo įteiktas, pirkėjas turi teisę nutraukti sutartį per tris mėnesius nuo sutarties sudarymo dienos. Tokia vartotojo teisė yra įtvirtinta taip pat Civiliniame kodekse. Tokiu atveju vartotojas turėtų kreiptis į pardavėją rašytine forma, nurodydamas reikalavimą dėl sutarties nutraukimo. Taip pat pažymime, kad pirkėjo teisės nutraukti sutartį per minėtą terminą - 7 dienas - negalima suvaržyti jokiais papildomais įsipareigojimais ar įmokomis arba bet kokiu kitu būdu apriboti ar panaikinti. Pardavėjas, gavęs rašytinį vartotojo pranešimą apie sutarties nutraukimą, per penkiolika dienų privalo atsiimti pirkėjo grąžintą daiktą ir grąžinti pirkėjui už daiktą sumokėtą pinigų sumą.

Ginčo neišsprendus taikiai, vartotojas, vadovaujantis Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio 1 dalimi, turi teisę pateikti prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai. Gavus vartotojo prašymą, jis bus nagrinėjamas teisės aktų nustatyta tvarka.
Atsakyti
buvo ir pas mane berniukai - vadybininkai. kai moteriškė sakė, kad laimėjau nemokamą kilimo valymą, net nįėsivaizdavau, kad į namus atvyksta agentai psichologinam spaudimui.
pats siurblys - ne stebuklas, kaip jį bando pristatyt, ir tų 5 tūkst lt jis toooli gražu nevertas schmoll.gif . o jų darbo metodai visiškai nepriimtini. didelis psichologinis šantažas. kai praktiškai pasakai - eikit velniop, nesiruošiu niekuo įsipareigot, tada kažkiek atlįžta.
beje, vos užėję paklausė kokios pajamos ir kad prezentacijos pabaigoje mielai suvalgytų steiką doh.gif
per prezentaciją kas kelios minutės - "parodysiu jums kai kąąąąą neįtikėtino, tik turit man kai ką prižadėt". kas kart atsakydavau "net nesiruošiu" cool.gif
kai pasakė, kad kitais metais plaunami siurbliai bus uždrausti, buvo linksma lotuliukas.gif
ir apskritai - žinau tos psichologinius žaidimus, tai vietomis norėjosi pratrūkti juoku.
nors jausmas po prezentacijos buvo išties nemalonus.

žodžiu, visiems patarimas - jei kokioje parodoje prie jūsų prieis gražutė mergina ir paklaus tik kelių klausimų apie jūsų požiūrį į sveiką gyvenseną, civilizacijos ligą - alergiją ir t.t. ir pan. (anketa loterijoje sudalyvauti nemokamam valymui), tai pasiųskit ją kuo toliau.
tiesa, tie berniukai, apart savo pridarytos netvarkos, taip nieko ir neišvalė. net maišelių, į kuriuos suvertė dulkes, neišsinešė blink.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Laumė*: 03 rugsėjo 2009 - 19:51