Jei norit neišbrist iš remontų pirkit prancūziškas arba amerikoniškas mašinas. Labai jau retas atvejis, kad būtų geras toks pirkinys ir nesvarbu kurių metų. Siūlyčiau dairytis tik į japoniškas ir vokiškas, bet už 6-7 tūkst. nelabai ką nupirksi.
QUOTE(MamyteSkorpione @ 2008 05 20, 17:33)
Labukas
.Noreciau ir as prisijungti
.Esu pradedanti vairuotoja
.Tuo paciu noreciau paklausti,kokia taisykle yra vaziavimo ziedu
.Kazkaip knygutej nerandu 






O ką konkrečiai nori sužinoti? Iš kurios juostos išvažiuoti? Jei nėra ženklų, tai iš važiuoti žiedu galima visom juostom, išsukti iš žiedo iš pirmos. Kai žiede yra trys juostos, paprastai būna prieš žiedą ženklas kaip važiuoti. Išvažiuojant iš žiedo reikia parodyti posūkį į dešinę, bet šios taisyklės kiek pastebėjau mažai kas laikosi.
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 21, 09:11)
Jei norit neišbrist iš remontų pirkit prancūziškas arba amerikoniškas mašinas. Labai jau retas atvejis, kad būtų geras toks pirkinys ir nesvarbu kurių metų. Siūlyčiau dairytis tik į japoniškas ir vokiškas, bet už 6-7 tūkst. nelabai ką nupirksi.
del prancuzu tai sutinku- kiek pazystamu turi, pastoviai elektra tvarko



sau masinyte galima sakyt pagal tai ir rinkaus, bet kadangi visos vokiskos laaaabai brangios, neziurint net i metus, o kadangi labai senos nenorejau, tai jamiau pigiausia vokietuka- opeliuka


QUOTE(illiusion81 @ 2008 05 21, 09:34)
siaip fordai irgi tai paciai kainu kategorijai priskiriami- bet man kazkaip is senu laiku nusistatymas kad fordas- negerai, nors dabartiniai fokusiukai tikrai simpatiski
vaziavus tai su jais nesu.

Nu Fordai tai tikrai pigesni, jei lyginti pagal metus. Vyro darbas turi kelis Focus'us (2005 m), tai neišbrenda iš remontų. Aišku dar prisideda tai, kad tai darbo mašinos, bet kitų darbinių taip dažnai neremontuoja. Kokybė labai prasta. Mondeo geresnės kokybės, nes klasė aukštesnė. Na gal su naujais modeliasi Fordas pasitaisė.
FORD - fix or repair daily
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 21, 10:15)
O ką konkrečiai nori sužinoti? Iš kurios juostos išvažiuoti? Jei nėra ženklų, tai iš važiuoti žiedu galima visom juostom, išsukti iš žiedo iš pirmos. Kai žiede yra trys juostos, paprastai būna prieš žiedą ženklas kaip važiuoti. Išvažiuojant iš žiedo reikia parodyti posūkį į dešinę, bet šios taisyklės kiek pastebėjau mažai kas laikosi.
dar reiktu paminet kad jei ziedas bent 2 juostu tai is pirmos juostos privalai sukti, ta prasme ja negali vaziuot tiesiai, nes is antrosios juostos gali zmogus sukt- o jei tu busi neissukus- gausi i sona, ir dar kalta busi. as uztai visada zieduose(ypac jei nezinau tiksliai kur issukt reiks) stengiuos ivaziuot i antra juosta. na o jei trys juostos- tai treciaja gali vaziuot tik tiesiai- kai noresi issukinet reiks persirikiuot i antra

o su zenklu suziurejimu pries zieda, tai man jauciu but sudetinga- ypac pasimetu jeigu laaabai daug informacijos.
pvz vaziuoju vakare link gedo prospekto- jau suksiu- ogi ziuriu plyta- o po ja dar 3 lenteles- su visokiais uzrasais- viena kad savaitgaliais nuo tam tikros iki tam tikros valandos, kita kad darbo dienom nuo 20.00 iki 4.00, nu zodziu kol paziurejau kiek valandu, kol susigaudziau, teko rinktis kita marsruta


Papildyta:
QUOTE(pikkolo @ 2008 05 21, 10:40)
Nu Fordai tai tikrai pigesni, jei lyginti pagal metus. Vyro darbas turi kelis Focus'us (2005 m), tai neišbrenda iš remontų. Aišku dar prisideda tai, kad tai darbo mašinos, bet kitų darbinių taip dažnai neremontuoja. Kokybė labai prasta. Mondeo geresnės kokybės, nes klasė aukštesnė. Na gal su naujais modeliasi Fordas pasitaisė.
FORD - fix or repair daily
FORD - fix or repair daily
o tai ko tada remontuot nereik

as cia be sarkazmo jeigu ka

tiesiog kai rinkaus masiniuka tai irgi prisiskaiciau ir prisiklausiau kokiu tik nori nuomoniu, kolkas savo astriuku esu labai patenkinta

QUOTE(MamyteSkorpione @ 2008 05 20, 17:33)
Labukas
.Noreciau ir as prisijungti
.Esu pradedanti vairuotoja
.Tuo paciu noreciau paklausti,kokia taisykle yra vaziavimo ziedu
.Kazkaip knygutej nerandu 






A nėra ypatingų taisyklių, reikia ženklus sekti. Tiesa, LT daugumoje žiedų pagrindinis kelias (o visi įvažiavimai šalutiniai), bet jau esu vienu žiedu važiavus (berods, prie Šilutės), kur buvo atvirkščiai. Žodžiu, reikia atidžiai sekti ženklus. O dėl posūkių, tai įvažiuojant į žiedą posūkis nerodomas, išvažiuojant rodomas nuo paskutinės sankryžos prieš išsukimą. Per žiedus tenka važiuoti beveik kasdien (Klaipėda jais turtinga

QUOTE(pikkolo @ 2008 05 21, 08:11)
Jei norit neišbrist iš remontų pirkit prancūziškas arba amerikoniškas mašinas. Labai jau retas atvejis, kad būtų geras toks pirkinys ir nesvarbu kurių metų. Siūlyčiau dairytis tik į japoniškas ir vokiškas, bet už 6-7 tūkst. nelabai ką nupirksi.
Man mašiniukas prancūziškas ir dar 15 metų senumo. Važinėju be didesnio remonto du metus tikrai (tfu tfu tfu). Tiesa, elektros jame minimum. Bet prieš jį turėjome Citroeną, tai jo remontų dažnis ir kainos tikrai stresus varė. Keisčiausia, kad tokia patirtis MB nenugąsdino ir jis vistiek labiausiai į prancūziškus automobilius dairosi... Beje, antras šeimos mašiniukas - Fordas, ale irgi remonto neprašantis.

QUOTE(vovere74 @ 2008 05 21, 07:51)
Mano karvė automatas. Ties trečiu bėgiu užstrigo ir vsio, kitaip nevažiuoja. Tai reik gerai užgazuot, kad iš vietos pajudėtų, ilgiau bėgėjasi, greičiau važiuojant trūkčioja, bendzo dvigubai daugiau ėda. Velniava visiška - nupirko vyras naują pavarų dėžę, įdėjo meistriukas - nieko naujo
Pasirodo elektros bėdos. Tai ir dėžė be reikalo pirkta ir dar meistas elektrikas atostogauja.
Tai taip aš vat invalidiškai ir važinėju. O kad nepasirodytų dar per mažą - šiandien ryte radau mašiną ne tamsiai mėlyną, kokia buvo, o tamsiai mėlyną su baltais plėmais. Ir kaip tuose paukščiuose šitiek š... telpa?
O šiandien man sakė duos pabandyt Ford Fokus. Mokiausi su Ford Mondeo, tai prieš Fordus piestu stojuosi. Na, bet mondukė buvo senutė, o fokusas jau iš naujesnių....

Tai taip aš vat invalidiškai ir važinėju. O kad nepasirodytų dar per mažą - šiandien ryte radau mašiną ne tamsiai mėlyną, kokia buvo, o tamsiai mėlyną su baltais plėmais. Ir kaip tuose paukščiuose šitiek š... telpa?

O šiandien man sakė duos pabandyt Ford Fokus. Mokiausi su Ford Mondeo, tai prieš Fordus piestu stojuosi. Na, bet mondukė buvo senutė, o fokusas jau iš naujesnių....

turejom mes safrane
karve kaip sakai



reikia keisti guoli?... neee...guolio nepakeisit-reikia keisti visa asi ar ka ten..kai VW (ar WV


zodziu-vargas,ne kitaip

QUOTE(vovere74 @ 2008 05 21, 07:51)
O kad nepasirodytų dar per mažą - šiandien ryte radau mašiną ne tamsiai mėlyną, kokia buvo, o tamsiai mėlyną su baltais plėmais. Ir kaip tuose paukščiuose šitiek š... telpa?

Ir kodėl tie parazitplaukiai tik ant mano mašinos varo, ir tik tada, kai būna nublizginta iš širdies..

QUOTE(Baltike @ 2008 05 21, 09:48)
Per žiedus tenka važiuoti beveik kasdien (Klaipėda jais turtinga
), bet vis dar jų nemėgstu, neperprantu ir stengiuosi visokiais būdais išvengti.

Dėl tos priežasties beveik du mėn. visiškai nevažiavau Šilutės pl. Ir dabar dar mieliau renkuos kitą maršrutą, nebent žiedas yra neišvengiamas

QUOTE(illiusion81 @ 2008 05 21, 09:42)
dar reiktu paminet kad jei ziedas bent 2 juostu tai is pirmos juostos privalai sukti, ta prasme ja negali vaziuot tiesiai, nes is antrosios juostos gali zmogus sukt- o jei tu busi neissukus- gausi i sona, ir dar kalta busi. as uztai visada zieduose(ypac jei nezinau tiksliai kur issukt reiks) stengiuos ivaziuot i antra juosta. na o jei trys juostos- tai treciaja gali vaziuot tik tiesiai- kai noresi issukinet reiks persirikiuot i antra

Jei nėra ženklų, važiuoji kaip paprastu keliu, t.y. išsukti galima TIK iš pirmos juostos, bet gali ja važiuoti ir tiesiai. Jei galima išsukti iš antros, tai tikrai bus ir ženklas tai leidžiantis, tuomet pirma juosta gali tik išsukti, negalėsi važiuoti tiesiai. Juk važiuojant dviejų juostų keliu, nėra privaloma iš pirmos sukti į dešinę (jei nėra kitokio ženklinimo)? Eismas ratu tai tas pats kelias tik ratu. Galioja tos pačios taisyklės.
Papildyta:
QUOTE(Baltike @ 2008 05 21, 09:48)
Man mašiniukas prancūziškas ir dar 15 metų senumo. Važinėju be didesnio remonto du metus tikrai (tfu tfu tfu). Tiesa, elektros jame minimum. Bet prieš jį turėjome Citroeną, tai jo remontų dažnis ir kainos tikrai stresus varė. Keisčiausia, kad tokia patirtis MB nenugąsdino ir jis vistiek labiausiai į prancūziškus automobilius dairosi... Beje, antras šeimos mašiniukas - Fordas, ale irgi remonto neprašantis. 

Juk auto pirkimas tai loterija. Vadinasi tu laimėjai, ankstesnis savininkas labai prižiūrėjo mašiniuką. O šiaip prancūzų didžiausia bėda yra elektra, jei biškį kas sugenda, dažniausiai neveikia visas kompas. Plius dar viskas labai paslėpta, norint pakeisti ką nors, reik pusę mašinos nuardyt. Gaunasi taip, kad detalės pigios, darbas dvigubai brangesnis.
[quote=pikkolo,2008 05 21, 11:32]
Jei nėra ženklų, važiuoji kaip paprastu keliu, t.y. išsukti galima TIK iš pirmos juostos, bet gali ja važiuoti ir tiesiai. Jei galima išsukti iš antros, tai tikrai bus ir ženklas tai leidžiantis, tuomet pirma juosta gali tik išsukti, negalėsi važiuoti tiesiai. Juk važiuojant dviejų juostų keliu, nėra privaloma iš pirmos sukti į dešinę (jei nėra kitokio ženklinimo)? Eismas ratu tai tas pats kelias tik ratu. Galioja tos pačios taisyklės.
kazkaip neteko dar tokiu vaziuot kad is pirmos juostos galima butu tiesiai vaziuot(aisku jei daugiau nei viena juosta ziedas
)
tai kaip tada is antros issukt
nu ziedai nera mano megstamiausias elementas 
Papildyta:
tiesa kai tie suzenklinimai ant asfalto matos, tai as kazkaip dar susigaudau kur ka daryt, bet kaip ziema bus
zenklu pries zieda, tai tikrai jauciu nespeciau isisamonint
Jei nėra ženklų, važiuoji kaip paprastu keliu, t.y. išsukti galima TIK iš pirmos juostos, bet gali ja važiuoti ir tiesiai. Jei galima išsukti iš antros, tai tikrai bus ir ženklas tai leidžiantis, tuomet pirma juosta gali tik išsukti, negalėsi važiuoti tiesiai. Juk važiuojant dviejų juostų keliu, nėra privaloma iš pirmos sukti į dešinę (jei nėra kitokio ženklinimo)? Eismas ratu tai tas pats kelias tik ratu. Galioja tos pačios taisyklės.
kazkaip neteko dar tokiu vaziuot kad is pirmos juostos galima butu tiesiai vaziuot(aisku jei daugiau nei viena juosta ziedas




Papildyta:
tiesa kai tie suzenklinimai ant asfalto matos, tai as kazkaip dar susigaudau kur ka daryt, bet kaip ziema bus


QUOTE(illiusion81 @ 2008 05 21, 10:43)
kazkaip neteko dar tokiu vaziuot kad is pirmos juostos galima butu tiesiai vaziuot(aisku jei daugiau nei viena juosta ziedas
)
tai kaip tada is antros issukt
nu ziedai nera mano megstamiausias elementas 




Jei nėra ženklų, tai ir negali iš antros išsukti. Kaip ir paprastam kelyje. Jei žinai, kad tau iškart reikės išsukti, tai įvažiuok pirma juosta, niekada nepraloši.
QUOTE(illiusion81 @ 2008 05 21, 10:43)
kazkaip neteko dar tokiu vaziuot kad is pirmos juostos galima butu tiesiai vaziuot(aisku jei daugiau nei viena juosta ziedas
)


Atvažiuok į Klaipėdą - parodysiu ir ne vieną
